Mja, ik weet toch al wel dat ik halverwege het seizoen wel weer klaar ben met Diablo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik reroll pass bij de end season push en daarvoor wacht ik gewoon op drops etc. Want dan heb je alle kansen gebruikt voor max gear drops en dan is het tijd om te rollen bij de cube(voor mij dan).
Ik vast ook wel maar aan het einde van season kom ik meestal terugquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik weet toch al wel dat ik halverwege het seizoen wel weer klaar ben met Diablo.
het is jammer dat je geen acients meer krijgt uit de cube.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik reroll pass bij de end season push en daarvoor wacht ik gewoon op drops etc. Want dan heb je alle kansen gebruikt voor max gear drops en dan is het tijd om te rollen bij de cube(voor mij dan).
more like 2 wekenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik weet toch al wel dat ik halverwege het seizoen wel weer klaar ben met Diablo.
Mja, om je non-season char een boost te geven? Daar speel ik eigenlijk sowieso niet meer mee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vast ook wel maar aan het einde van season kom ik meestal terug
Volgens mij om nog een zo hoog mogelijke ranking op het einde te krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, om je non-season char een boost te geven? Daar speel ik eigenlijk sowieso niet meer mee.
Nee tegen het einde van het seizoen... Als mensen grifts voor ranks doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, om je non-season char een boost te geven? Daar speel ik eigenlijk sowieso niet meer mee.
Dit jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:10 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Volgens mij om nog een zo hoog mogelijke ranking op het einde te krijgen
quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:06 schreef Abdus18 het volgende:
kwil miss nog een andere class uitproberen
een barb ofzo
wie wilt er mee levelen mij boosten ?
Andere class? Of dezelfde class, maar andere build.quote:Op zondag 6 september 2015 01:08 schreef Abdus18 het volgende:
eindelijk mn furnace gevonden.
Grift 50 gaat nu lekker snel..mja, nu heb ik eigk alles voor de build, kan eigk alleen nog maar ancient items farmen, en das wel heel erg geluk hebben
De exacte foutmelding + specs van je PC op de officiële tech support fora plaatsen wellicht?quote:Op zondag 6 september 2015 16:31 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
bedankt nog voor het boosten. Gister mijn computer opnieuw geinstalleerd vanwege het disconnecten....maaaaaaar nu krijg ik diablo niet meer geinstalleerd. Battle.net ding zit moeilijk te doen over dat mijn drivers niet up to date zijn. Deze heb ik meerdere keren geupdate, alleen zeurt ie er nog steeds om. Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Hier zelfde, enige wat ik nog nodig heb is een furnace voor cube en ddr rest acientquote:Op zondag 6 september 2015 10:21 schreef Blistering het volgende:
Dat heb ik ook. Moet eigenlijk alles ancient hebben nu voor de perfecte char.
Ben maar een 2e WD gestart met een andere set
Convention of elementsquote:Op zondag 6 september 2015 18:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een Halo of Arlyse heb ik nodig voor de archon build. Daarna eens kijken wat voor ring ik er naast zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |