abonnement Unibet Coolblue
pi_155815604
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja maar dan heb je ook hellfire amulets en bijv furnace en conviction of elements die je overal voor gebruikt ..
Hellfire wel inderdaad, maar dat is dan ook een 'speciale drop' dus daar valt nog iets voor te zeggen.
Furnace zie je in mijn ogen toch al wel een stuk minder. Dat heeft ook te maken met de character specifieke abilities voor weapon slots. Monks hebben b.v. flow of eternity, in geom of Flying Dragon, DH heeft Calamity, In Geom of Fulminator, Fulminator is ook nog wel een optie voor Wizards, Crusader heeft Blood Brother, enzovoort.
Bijkomend probleem bij F+R is ook nog dat het gelijk twee slots zijn. Dus hoewel er wellicht één hele leuke ring is als alternatief, is er vaak niet echt een bijbehorende ring die het vervangen van F+R de moeite waard maakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155815639
Met welke class spelen jullie?>
Vici, Vidi, Veni!
pi_155815751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Met welke class spelen jullie?>
Wizard, as usual. :P
pi_155815799
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Wizard, as usual. :P
Ja ik was/ben altijd wel van de Monk, maar weet niet of dat met de nieuwe patch nog het handigst is. Aangezien ik natuurlijk zo sterk mogelijk wil worden en zo een hoog mogelijk niveau aan wil kunnen (aint/dont we all)
Vici, Vidi, Veni!
pi_155815807
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Met welke class spelen jullie?>
Monk, not DH as usual. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155815850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hellfire wel inderdaad, maar dat is dan ook een 'speciale drop' dus daar valt nog iets voor te zeggen.
Furnace zie je in mijn ogen toch al wel een stuk minder. Dat heeft ook te maken met de character specifieke abilities voor weapon slots. Monks hebben b.v. flow of eternity, in geom of Flying Dragon, DH heeft Calamity, In Geom of Fulminator, Fulminator is ook nog wel een optie voor Wizards, Crusader heeft Blood Brother, enzovoort.
Bijkomend probleem bij F+R is ook nog dat het gelijk twee slots zijn. Dus hoewel er wellicht één hele leuke ring is als alternatief, is er vaak niet echt een bijbehorende ring die het vervangen van F+R de moeite waard maakt.
Ik ga ze vervangen voor Convection en RoRG, Obisidian gaat de cube in.

Op die manier kan ik Del'Rasha de bonus van beide sets krijgen en kan ik slow time en black hole veel vaker casten. Op die manier hoop ik F&R een beetje te compenseren. En tevens speel ik zonder primary spell, dus heb ik maar iets aan 1 bonus. :)
pi_155815904
Zal er zijn vanavond Mono voor keyruns. Ben benieuwd hoe rap dat gaat.
pi_155816264
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Met welke class spelen jullie?>
WD! Most fun class world
pi_155816488
haha okay...ik zie een WD, een Monk en een Wizz :P betekent in ieder geval dat er niet maar 1 class OP is zoals vroeger vaak het geval was
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:06:14 #60
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155816521
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
haha okay...ik zie een WD, een Monk en een Wizz :P betekent in ieder geval dat er niet maar 1 class OP is zoals vroeger vaak het geval was
DH en wiz staan achteraan. Maar ze zijn allemaal wel grift 50+ sterk :P
pi_155816549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja ik was/ben altijd wel van de Monk, maar weet niet of dat met de nieuwe patch nog het handigst is. Aangezien ik natuurlijk zo sterk mogelijk wil worden en zo een hoog mogelijk niveau aan wil kunnen (aint/dont we all)
Volgens mij is Barb weer eens de meest overpowerde class. Zoals gezegd DH en Wiz iets minder. Monk is echt uitstekend te doen met Uliana's. Ik heb nog lang geen top gear en snij nu moeiteloos door T8 of T9 heen en ik denk dat ik grifts ook al wel redelijk hoog kan doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155816675
volgens mij is flavor of the month nu de WD en de Monk :P

Maar alle classes kunnen +50 gr makkelijk aan

speel gewoon wat leuk is :P
pi_155816806
Idd en omdat leaderboard toch per class is, maak je alsnog kans op hoge ranking.

Behalve dan tegen de mensen die na een week paragon 900 zijn.
pi_155816875
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:12 schreef Abdus18 het volgende:
volgens mij is flavor of the month nu de WD en de Monk :P

Maar alle classes kunnen +50 gr makkelijk aan

speel gewoon wat leuk is :P
Dat sowieso. WD is niet eens echt overpowered volgens mij, maar gewoon voor de verandering eindelijk eens een beetje competitief. Als ik zo eens even kijk naar de grift rankings op diabloprogress.com dan zie ik monk en barb de multiplayer lijst aanvoeren en in de solo komt WD nog aardig mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155817144
Nou dan zal ik eens kijken of het allemaal lukt vanavond en dan start ik met een Monk.
Die leaderboards, die zullen me een worst wezen haha. Als ik me daar druk om moet maken :P
Ik ben nergens het beste in, en dat is ook echt mijn streven niet.

Vriend van een maat van me heeft geen baan, speelt de hele dag niks anders. Das gewoon niet bij te benen (zou overigens voor geen goud met hem willen ruilen).
Vici, Vidi, Veni!
pi_155817220
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij is Barb weer eens de meest overpowerde class. Zoals gezegd DH en Wiz iets minder. Monk is echt uitstekend te doen met Uliana's. Ik heb nog lang geen top gear en snij nu moeiteloos door T8 of T9 heen en ik denk dat ik grifts ook al wel redelijk hoog kan doen.
Season 4 cleared WD de hoogste grift (65) het snelste. :)

Daarna Monk, dan Barb, dan Wizard, dan DH, dan Crusader.
pi_155817351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:37 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Season 4 cleared WD de hoogste grift (65) het snelste. :)

Daarna Monk, dan Barb, dan Wizard, dan DH, dan Crusader.
http://www.diabloprogress.com/

Ik zie toch een barb die 67 heeft gehaald solo. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155817408
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Nou dan zal ik eens kijken of het allemaal lukt vanavond en dan start ik met een Monk.
Die leaderboards, die zullen me een worst wezen haha. Als ik me daar druk om moet maken :P
Ik ben nergens het beste in, en dat is ook echt mijn streven niet.

Vriend van een maat van me heeft geen baan, speelt de hele dag niks anders. Das gewoon niet bij te benen (zou overigens voor geen goud met hem willen ruilen).
Neu, maar leaderboards zijn natuurlijk wel een indicatie van de sterkte van de builds voor een bepaalde class. Hoewel je daarnaast ook nog wel specifieke speed farm builds hebt waarmee je zo snel mogelijk door T10 heen ragt zonder dat je nou bijzonder effectief bent op Grift 60+. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155817714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

http://www.diabloprogress.com/

Ik zie toch een barb die 67 heeft gehaald solo. :P
Ik kijk op de D3 site zelf. Maar daar staat zeker alleen EU op waar ik kijk...
pi_155817741
dalijk lekker naar huis ;) en dan raggen :D
pi_155817761
Ook maar even een monk aan het maken, kan ik ook healer/xp build nemen voor grifts.
pi_155818646
booooo maak WD, 500% speed exploding chickens ftw :)
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:36:15 #73
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_155818776
Ik heb nu een zooitje zooi op mijn WD

- mijn zombie dogs worden elke 2 seconde bijgevuld
- mijn zombie dogs stunnen
- ik heb fetishes waarvan er 5 met pijltjes met me mee schieten
- ik heb fetishes die er autmatisch bijkomen
- als ik een pot spinnetjes gooi rent er een giga spin mee
- ik heb 3 guargantians...

En dat alles met bijna 1M sheet dps... schiet iig in T4/5/6 flink op :D
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  vrijdag 4 september 2015 @ 16:44:46 #74
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155819017
Vinden jullie WD niet saai om te spelen? (Ondanks dat ie nu volgens mij erg goed is)

Weet t niet zeker hoor, maar op een gegeven moment vond ik t met de necromancer gewoon (te) layback met je legertje ondoden in diablo 2.
pi_155819052
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef RickoKun het volgende:
Vinden jullie WD niet saai om te spelen? (Ondanks dat ie nu volgens mij erg goed is)

Weet t niet zeker hoor, maar op een gegeven moment vond ik t met de necromancer gewoon (te) layback met je legertje ondoden in diablo 2.
WD is geen necro hè. Het is meer een combi tussen sorceress en necro eigenlijk. Zeker met deze build aangezien het voornamelijk firewall spam is tegenwoordig. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')