Ikke wel hoor, en jij ook! Ik moet Narcos kijken natuurlijk.quote:
Moeite met de overstap naar de eredivisie :Squote:Op woensdag 9 september 2015 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pereiro schijnt het nog wel moeilijk te hebben met de overstap. Qua tempo is het nogal aanpassen.
Die brabantse gemoedelijkheid komt ook hard aan voor zo'n buitenlandse jongen van een ander continent.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Moeite met de overstap naar de eredivisie :S
Gelijk weggooien die gozer.
Saaie kut.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ikke wel hoor, en jij ook! Ik moet Narcos kijken natuurlijk.
Ik heb het spannende door drugs aangejaagde leven achter me moeten laten.quote:
Pff, ik ben er überhaupt nooit aan begonnen. Maar voetbal, eng dude.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb het spannende door drugs aangejaagde leven achter me moeten laten.
Voetbal heb ik op een paar jaar na altijd leuk gevonden.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pff, ik ben er überhaupt nooit aan begonnen. Maar voetbal, eng dude.
Oh wacht, PSV is baas.
Ja, dan vast meteen weer pleitequote:Op donderdag 10 september 2015 14:47 schreef Lemming22 het volgende:
Ik lees net van TwitterRik dat PSV die Fofana, die weg moest bij Barca, heeft binnengehaald. Toptalent in de pocket (en als hij 16 wordt vast meteen weer weg)
Waar ben je dan als ouder mee bezig. Je 10 jarige kind naar Barcelona slepenquote:Op donderdag 10 september 2015 14:47 schreef Lemming22 het volgende:
Ik lees net van TwitterRik dat PSV die Fofana, die weg moest bij Barca, heeft binnengehaald. Toptalent in de pocket (en als hij 16 wordt vast meteen weer weg)
Dablad van het Noorden meldt zelfs dat Barcelona een "claim" heeft om hem op zijn zestiende terug te halen. Geen idee hoe dat er contractueel uitziet, want Fofana is volgens mij officieel geen jeugdspeler van Barcelona omdat die transfer niet rechtsgeldig was. Dus PSV neemt hem ook niet direct over van Barcelona. Maar oke, ik reken er niet op dat hij ook maar ooit voor het eerste uit zal gaan komen.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, dan vast meteen weer pleite
Misschien krijgen we in ruil voor het babysitten wel toegang tot het huren van spelers als Cuenca enzoquote:Op donderdag 10 september 2015 15:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dablad van het Noorden meldt zelfs dat Barcelona een "claim" heeft om hem op zijn zestiende terug te halen. Geen idee hoe dat er contractueel uitziet, want Fofana is volgens mij officieel geen jeugdspeler van Barcelona omdat die transfer niet rechtsgeldig was. Dus PSV neemt hem ook niet direct over van Barcelona. Maar oke, ik reken er niet op dat hij ook maar ooit voor het eerste uit zal gaan komen.
Nice!quote:Op donderdag 10 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
#Maher heeft een bovenbeenblessure en ontbreekt zaterdag. Bij #Cambuur kan #PSV dus schakelen naar Guardado-Hendrix-Pröpper. #campsv
Arias kon er in het begin ook niets van. Werd dan ook uit de basis gespeeld door Brenet.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Moeite met de overstap naar de eredivisie :S
Dat is dan weer minder goed nieuws. Maar hopelijk draait het elftal dit weekend zo goed dat ie uit de basis blijft maar Cocu kennende zal dat wel niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel weer fit voor Man. Utd thuis
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
#Maher heeft een bovenbeenblessure en ontbreekt zaterdag. Bij #Cambuur kan #PSV dus schakelen naar Guardado-Hendrix-Pröpper. #campsv
goffetomme!quote:Op donderdag 10 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Dit wordt een voetbalstorm van jewelste. Of Jorrit krijgt rood en alles loopt in de soep.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:24 schreef Lemming22 het volgende:
Middenveld met theoretisch de beste balans en waar onze beste speler het meest tot zijn recht komt. Ik ben benieuwd zaterdag.
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |