Heb je de opstelling al hansquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zij spelen voor top 3 Engeland en wij met Brenet.
Maak daar 0-5 van.
Maher. Ik word daar moe van.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen Maher op het middenveld, wordt dus niks.
is dit serieus?quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:51 schreef BadderHaring het volgende:
Gelukkig, Brenet speelt. Want als je thuis het spel wilt maken, moet je wel een snelle back hebben.
Nee, natuurlijk niet. PSV moet vooral tegenhouden en dan heb je geen kut aan een back die alleen kan rennen.quote:
ik schrok al.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. PSV moet vooral tegenhouden en dan heb je geen kut aan een back die alleen kan rennen.
quote:
Maar ik ben een kwaliteitsuser die altijd serieus is. Althans, in het enige clubtopic hier wat er toe doet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:04 schreef perro. het volgende:
[..]
je weet het nooit gezien de lading onzin in vbl.
aha.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben een kwaliteitsuser die altijd serieus is. Althans, in het enige clubtopic hier wat er toe doet.
grrrrr is een baas. Maar wel eentje met een chronisch halfleeg glas.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:07 schreef perro. het volgende:
[..]
aha.
ik dacht grrrr. de eeuwig pessimistische realist.
eens. soms wel zonde van m.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
grrrrr is een baas. Maar wel eentje met een chronisch halfleeg glas.
zn username verraadt wel eea natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in het echte leven een positievere inborst heeft.
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat zou ik vandaag graag Willems hebben gehad.Die Brenet die wordt afgeslacht vandaag.
Dat vind ik dus ook, alleen denk ik dat Rommedahl ietsjes sneller is, en Lestienne technisch tot iets meer in staat moet zijn, tevens is Lestienne echt een rotzakje. Heerlijk om zo nu en dan in je team te hebben, want dat is soms gewoon nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lesbienne doet me een beetje denken aan Rommedahl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |