Mwah centraal achterin hebben we geen problemen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:31 schreef Scarface88 het volgende:
Hopen dat mi amigo Moreno ook snel in de basis start.
Dat zeker. Maar ik zie in de CL toch liever geen Isimat. Bruma valt me niet tegen dit seizoen, speelde gisteren bij Oranje ook prima.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mwah centraal achterin hebben we geen problemen.
Beter komt Jethro snel zijn schaartjes weer laten zien
Voetballend en opbouwend kan het centraal stukken beter. Daarvoor komt Isimat te kort, dus een speler als Moreno is welkom.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mwah centraal achterin hebben we geen problemen.
Beter komt Jethro snel zijn schaartjes weer laten zien
Ja ik heb hem ook ook liever erin, maar Maher eruit ipv Hendrix en Willems weer fit is effe wat belangrijkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voetballend en opbouwend kan het centraal stukken beter. Daarvoor komt Isimat te kort, dus een speler als Moreno is welkom.
Vooral Maher er uit ja. Jaartje verhuren aan Zwolle.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook ook liever erin, maar Maher eruit ipv Hendrix en Willems weer fit is effe wat belangrijker
Zeker tegen zo'n handbalverdediging als die van IJsland gisteren, kan hij er weinig van. Dat weet iedereen, dus Blind had hem nooit moeten laten invallen. Daarnaast waren zijn paar voorzetten en schoten waar hij wel eindelijk in de gelegenheid voor kwam ook nog eens waardeloos.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geen hekel aan Narsingh, maar ben hem wel zat; zo schijterig en doorzichtig aan het ballen. Bah.
#Pray4Jetrotwitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 07-09-2015 om 16:50:28'Vandaag goed bericht gehad van de dokter. Knie gaat goed, klaar voor volgende stap in de revalidatie.' reageer retweet
Met Willems hadden we gewoon van Ijsland en Turkije gewonnen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
#Pray4Jetrotwitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 07-09-2015 om 16:50:28'Vandaag goed bericht gehad van de dokter. Knie gaat goed, klaar voor volgende stap in de revalidatie.' reageer retweet
Heeft hij niet zelf geschreven. Te weinig typefouten en geen filosofische wijsheden op VMBO-niveau.quote:Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daar ging mijn post niet over. Wellicht kun je daar beter een eigen topic over beginnen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft hij niet zelf geschreven. Te weinig typefouten en geen filosofische wijsheden op VMBO-niveau.
Ik reageer vooral op de tweet, wat jij daar van vindt is voor mij niet zo relevant.quote:Op maandag 7 september 2015 19:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar ging mijn post niet over. Wellicht kun je daar beter een eigen topic over beginnen.
Dit hele onderwerp is weinig relevantquote:Op maandag 7 september 2015 19:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik reageer vooral op de tweet, wat jij daar van vindt is voor mij niet zo relevant.
Nou ja, de terugkeer van Willems natuurlijk wel. Zeer relevant.quote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit hele onderwerp is weinig relevant
Relevantie is relatief. De terugkeer van Jetro is een zegen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, de terugkeer van Willems natuurlijk wel. Zeer relevant.
Relevant, geweldig, fantastisch, bierwaardig.quote:Op maandag 7 september 2015 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, de terugkeer van Willems natuurlijk wel. Zeer relevant.
Met Jetro waren we al gekwalificeerd voor het EKquote:Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over anderhalve maand ja. Dus nog anderhalve maand aankloten met Brenet of Poulsen. Tot zover de relativeringquote:Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Relevantie is relatief. De terugkeer van Jetro is een zegen.
Dat mag ik toch hopenquote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Bronson_ het volgende:
Denken jullie dat Moreno zal spelen aankomend weekend?
Die wordt net als Zanka rustig gebracht.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Bronson_ het volgende:
Denken jullie dat Moreno zal spelen aankomend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |