quote:Op donderdag 3 september 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Kan iedereen even een reactie achterlaten in mijn topic???
KLB / Danny Blind
Wanneer gebeurt dat bij jou een keer?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk wat zinnigs uit jouw toetsenbord.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer gebeurt dat bij jou een keer?
wut>?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef VXXLL het volgende:
Wow, hoe kunnen zoveel mensen ineens reageren in dit topic?![]()
Hij had Tete op kunnen stellen?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
Blind kan er verder ook vrij weinig aan doen dat Martins Indi zich mongolide gedraagt
Moet je vaker langskomen, dan kun je het zienquote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hij had Tete Riederwald op kunnen stellen?
Vroeger kreeg ik ook nog wel eens de groetjes van Mies en een poot van Fikkie.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, dit is een teleurstellend topic. Ik zou graag meer onderbouwing in je openingspost willen zien.
Groetjes van Rien.
OHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nooit de groeten gedaan namens Mies.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik ook nog wel eens de groetjes van Mies en een poot van Fikkie.
Deze tijden zijn helaas voorbij.
zal er zeker eentje in eigen goal knallen. vol overgavequote:Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zie ik ook nog wel rood pakkenzo dom is die wel.
Hij komt helaas wel uit dezelfde regio.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef jasperte het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij Mino Raiola bent!
jezus wat voor anti-nederland problemen heb jijquote:
Hij krijgt geen uitkeringquote:Op donderdag 3 september 2015 22:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
jezus wat voor anti-nederland problemen heb jij![]()
Nou daar ga ik ook voor richting Stadhuisplein mocht het er deze eeuw nog van komen. Anders pleuren ze m'n kist er maar inquote:Op donderdag 3 september 2015 23:09 schreef richolio het volgende:
De enige reden waarom ik wil dat Feyenoord landskampioen wordt is omdat ik wil zwemmen in de fontein.
quote:
Het zal vast niet, maar het wordt wel een leuk feestje dan in de stadquote:Op donderdag 3 september 2015 23:14 schreef Replicat het volgende:
[..]
Nou daar ga ik ook voor richting Stadhuisplein mocht het er deze eeuw nog van komen. Anders pleuren ze m'n kist er maar in
Zeker weten, full-blown anarchyquote:Op donderdag 3 september 2015 23:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Het zal vast niet, maar het wordt wel een leuk feestje dan in de stad
quote:
ofc focust zich daar nu 'al' op. Met Turkije op het programma, die natuurlijk ook 3e wilt worden is dat ook niet een heel gek gedacht.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:07 schreef Replicat het volgende:
Blind focust [pun itd] zich nu al op de play-offs, dat zegt genoeg over de deelname van NL aan het EK de komende 5 jaar.
Maar dan de 13-jarige versiequote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef jasperte het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij Mino Raiola bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |