quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
Wiljan Vloet.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Wie word de volgende bondscoach?
wordquote:Op donderdag 3 september 2015 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Alfred Schreuderquote:Op donderdag 3 september 2015 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Je schrijft Feyenoord verkeerd.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Narsingh gaat liggen.
Nee jochie, je speelt niet bij PSV en krijgt nu niet bij elk twijfelgevalletje de penalty mee.
een onterechte penalty ter compensatie van een terechte rode kaart?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef BB-King het volgende:
Geef dan een penalty ter compensatie kutscheids!
Och och, 1x, tegen dat kut Feyenoord wat er al 3 had. Karma noemen ze dat.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Narsingh gaat liggen.
Nee jochie, je speelt niet bij PSV en krijgt nu niet bij elk twijfelgevalletje de penalty mee.
Als die op z'n bankrekening kijkt weet ie het weerquote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Blind vraagt zich af waar die in hemelsnaam aan begonnen is.
Dat hij leeft is al een fout.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Danny heeft tot nu toe vrijwel alles fout gedaan als bondscoach.
Sjaaltje van Memphis gezien?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Er vloekt toch gvd niks ergers dan Oranje en Roze, hoe halen ze het in hun hoofd om alsnog die schoenen aan te doen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och och, 1x, tegen dat kut Feyenoord wat er al 3 had. Karma noemen ze dat.
idd, vooral 2 keer tegen Heerenveen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
Narsingh gaat liggen.
Ik ben het met je eens, oprecht.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou lullig voor 'm zijn maar het had wel gemoeten ja.quote:
Overschatte fish and chips voetballers aanmoedigen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Seam het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik beter voor Engeland kan zijn tot na het EK
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, vooral 2 keer tegen Heerenveen.
Mad.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk dat je dit EK niet weet te bereiken als er 24! landen van je bond mee mogen doenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Seam het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik beter voor Engeland kan zijn tot na het EK
?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had het over Feyenoord. Jammer dat je er nu direct irrelevante dingen bij haalt.
We moeten helemaal niet winnen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef bianconeri het volgende:
Verdedigend gokken terwijl je moet winnen![]()
![]()
![]()
En dat tegen IJsland![]()
![]()
Gefaald bij Ajax en daarna niks. En nu Bondscoach van Oranje. Wat een epic fail haha.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT HEEFT BLIND DAN GEPRESTEERD ALS TRAINER
HELEMAAL GEEN FUK
KOEMAN HAD HET BETER GEDAAN
En nog zijn die beter dan NL nuquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Overschatte fish and chips voetballers aanmoedigen.
Ted van de Pavert > Brumaquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef Slobeend het volgende:
Riedewald, Van Beek, Kongolo, Veltman, Rekik, Van Dijk > Bruma
Snoeks.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is die commentator ook alweer?
Jo de Jong.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Had jij Davy niet op de block staan?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had het over Feyenoord. Jammer dat je er nu direct irrelevante dingen bij haalt.
Frank Snoeksquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Oh, want die jullie zondag kregen was natuurlijk terecht.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft Feyenoord verkeerd.
Z. Eerirritantquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
snoeksquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Je geeft in ieder geval toe dat je het net fout spelde. Mooiquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
ooooooooooohquote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij Davy niet op de block staan?
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:28 schreef bianconeri het volgende:
Verdedigend gokken terwijl je moet winnen![]()
![]()
![]()
En dat tegen IJsland![]()
![]()
We gaan die play-offs wel winnen denk ik hoor, maar wat een afgang ditquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt ongelofelijk dat je dit EK niet weet te bereiken als er 24! landen van je bond mee mogen doen
Die block functie helpt geen ene ruk bij automatische updates.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had jij Davy niet op de block staan?
Zal wel ff duren voor hij weer in het Nederlands Elftal mag beginnen, dat is al een begin.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Bronson_ het volgende:
Hopelijk wordt Indi voor de rest van zijn leven geschorst.
Neuh, dat was een vrije trap.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, want die jullie zondag kregen was natuurlijk terecht.
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:28:34#Oranje Je moet winnen en dus scoren en dan ga je Huntelaar wisselen??? Hm... reageer retweet
Die zit nu te trillen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hebben we 'm te pakken!1111!!!
Frank Snoeksquote:Op donderdag 3 september 2015 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Als je vanavond niet wint en zondag ook niet ben je gewoon 4e in de poulequote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Seam het volgende:
[..]
We gaan die play-offs wel winnen denk ik hoor, maar wat een afgang dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon met 10 man vol in de aanvalquote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet scoren om te winnen.
Ik ben het er opeens helemaal mee eens dat Huntelaar gewisseld is.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:28:34#Oranje Je moet winnen en dus scoren en dan ga je Huntelaar wisselen??? Hm... reageer retweet
idd.. ik had 4-0 NLquote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ijsland winnen boven de 4euro is erg aantrekkelijk nu
Dat helpt wel. Echt waar.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die block functie helpt geen ene ruk bij automatische updates.
Heeft ook overal verstand van die manquote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hou je bek Peter.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gewoon voor IJsland juichen toch.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je vanavond niet wint en zondag ook niet ben je gewoon 4e in de poule
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Custom CSS heb je niet bij het beperkte abo dat ik heb.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat helpt wel. Echt waar.
Moet je even aan Pino112 vragen. Via Custom CSS kan je die instellingen dusdanig aanpassen dat je ook met liveupdates geen last hebt.
Zie je het voor je?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tijd voor een donderspeech van Blind
Ik moet zeggen dat Blind nu toch wel een goed punt heeft, ik had Hunter ook gewisseldquote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]Ze gaan wel naar het EK tenminsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet scoren om te winnen.
Danny steunenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Custom CSS heb je niet bij het beperkte abo dat ik heb.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]Bosnie is best oke hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jeetje zeg.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met Louis van Gaal hadden ze het WK kunnen winnen. Nu zit er een tactisch onbenul daar.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef Pedroso het volgende:
En dan zaten er nog een paar te beweren dat Oranje beter is dan de Belgen
Kan toch gewoon met de addon Stylish?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof Huntelaar zelf een kans gaat creeeren. Al je middenvelders hebben scorend vermogen. Terechte wissel.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben het er opeens helemaal mee eens dat Huntelaar gewisseld is.
Steel mijn grap anders gewoonquote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Blind nu toch wel een goed punt heeft, ik had Hunter ook gewisseld
Je kunt niet 1-1 spelen zonder te scoren hoor.quote:
Ik weet niet wat je allemaal zegt nu.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan toch gewoon met de addon Stylish?
Ja nee ok, dat zeg jij nou wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt niet 1-1 spelen zonder te scoren hoor.
shots firedquote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt niet 1-1 spelen zonder te scoren hoor.
Die bewaar ik.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als we straks met de cup in onze handen staan kijken we hierop terug en lachen we er om.
Het ergste is nog dat Amerikanen denken dat Engeland een goed elftal heeft.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als we straks met de cup in onze handen staan kijken we hierop terug en lachen we er om.
Het is meer dat ik een pesthekel aan Petertje hebquote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof Huntelaar zelf een kans gaat creeeren. Al je middenvelders hebben scorend vermogen. Terechte wissel.
Moet je wel derde worden. Gebeurt niet als je zondag ook verliest.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:30 schreef Seam het volgende:
[..]
We gaan die play-offs wel winnen denk ik hoor, maar wat een afgang dit
Is van ghetto op zuid.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef badschaap het volgende:
waarom kan indi zich niet gedragen op het veld![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Blind met al zijn tactische plannen zometeen in de rust:
[ afbeelding ]
Je topic hier spammenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Kan iedereen even een reactie achterlaten in mijn topic???
KLB / Danny Blind
Zonder Robben is dit gewoon een erg matig Oranje. Slechtste Oranje sinds lange, lange tijd. Ook zonder Blind als coach.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met Louis van Gaal hadden ze het WK kunnen winnen. Nu zit er een tactisch onbenul daar.
Eerste in de poule en Tsjechie staat achter. Natuurlijk gaan ze uit bij Nederland geen risico nemen. Hun mogelijkheden komen heus nog welquote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef Sloggi het volgende:
Haha die IJslanders blijven gewoon met vier verdedigers spelen. Ze zijn bang voor ons en wij wisselen een aanvaller voor een verdediger.
Dit zie ik nog gebeuren ookquote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef DonRaja het volgende:
Dat IJsland is echt slecht.![]()
Maar gelukkig hebben wij Blind en Bruma. Om het compleet te maken moet hij straks Afellay nog inbrengen...
En met Narsinh..quote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef alpeko het volgende:
Tsjechië gelukkig op achterstand. Dan zou je dit mogen verliezen ook. Moet je wel in Turkije winnen. Zonder Robben. Met Bruma.
Dat is niet zijn schuld, de wissel daarna wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:34 schreef Kopsterk het volgende:
Blind de schuld geven van een mongolide actie van BMI![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Er zijn nog steeds een aantal mensen hier die GEEN reactie hebben achtergelaten in mijn topic.
KLB / Danny Blind
Alsjeblieft mensen.
Waarom als je doelpunten nodig hebt?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Blind nu toch wel een goed punt heeft, ik had Hunter ook gewisseld
Je reageert niet eens op mijn reactie, lul.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Er zijn nog steeds een aantal mensen hier die GEEN reactie hebben achtergelaten in mijn topic.
KLB / Danny Blind
Alsjeblieft mensen.
wacht evenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je reageert niet eens op mijn reactie, lul.
Die is in elk land een minderheid inderdaad. Perfect dus voor die reclame.quote:
Ik vond het idee aardig.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoort ook niet als zes te spelen ook al deed hij dat leuk bij Ajax afgelopen voorjaa.
Jaquote:
That's the spiritquote:Op donderdag 3 september 2015 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die verdient heel wat scheldwoorden richting zijn kop wat niets met zijn huidskleur te maken heeft. Maar Huntelaar wisselen, dan verdien je ook kritiek.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Die haat op Blind snap ik niet
Ja hij had misschien een Martins Indi uberhaupt niet op moeten stellen maar er is er maar één die zijn land nu ongelofelijk naait en dat is toch echt Martins Indi zelf
Je gaat op de counter spelen, dan is het logisch dat je de snelle spelers voorin laat staan...quote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is niet zijn schuld, de wissel daarna wel.
Dat mag. Gaat goed komenquote:
wattequote:
Ja maar.... Bruma...quote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je gaat op de counter spelen, dan is het logisch dat je de snelle spelers voorin laat staan...
Ik hoop dat gewoon eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2015 21:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bruma , kopt straks nog in eigen goal.
#vieschipsquote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n kutwedstrijd en geen lekkere chipsmijn leven is kut
Waar anders?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Blind als linksback moet spelen.
Ik denk niet dat BMI speelt op het EK.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef Izzy73 het volgende:
BMI hoeft voorlopig niet meer mee te doen. Wat een domme actie zeg.
Oke Hans. Bedankt voor je mening. Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Robben mag van mij oppleuren, met zijn eeuwige blessures altijd.. bedankt en tot ziens bij de oud-internationals Arjen
Ik heb alle chips geloof ik, maar nu geen zin in chips. Mijn leven is goed.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n kutwedstrijd en geen lekkere chipsmijn leven is kut
Deze landnaaierquote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie nou trouwens pas dat ik een Bruno Martins Indi UI heb.
Awwquote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Robben mag van mij oppleuren, met zijn eeuwige blessures altijd.. bedankt en tot ziens bij de oud-internationals Arjen
Mij dissen en jaloers maken. En dat nadat ik je altijd lief welkom heetquote:Op donderdag 3 september 2015 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb alle chips geloof ik, maar nu geen zin in chips. Mijn leven is goed.
Hij had toch geel gekregen?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef BB-King het volgende:
Bruno heeft nu al 2 directe rode kaarten in Oranje.
Hmmm. Ik weet het niet.quote:
Zo is dat, Evertjanson. nu duimen voor Memphis en wellicht gaat Sneijdertje ook scoren.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik blijf fan van Robben tot aan het bittere einde Rolandson
Verdedigende taken moet je niet onderschatten.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef VXXLL het volgende:
Wijnaldum speelt ook weer een goede opvallende wedstrijd he jongens
Ach het viel reuze mee. Als je iemand zijn scheenbeen doormidden schopt krijg je geel. Stelde niks voor.....quote:Op donderdag 3 september 2015 21:38 schreef BB-King het volgende:
Bruno heeft nu al 2 directe rode kaarten in Oranje.
Die heb ik al tijden niet meerquote:
haddenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We hebben altijd nog Huntelaar voor noodgevallen.
SMOOFGOD JAAAAAAquote:Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden niet meer. Dit zijn ook mijn eerste posts sinds mijn ban in mei
Smoofquote:Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die heb ik al tijden niet meer. Dit zijn ook mijn eerste posts sinds mijn ban in mei
De oefenwedstrijd tegen Spanje moet wat mij betreft gewoon als voorbeeld worden genomen. Daar was Sneijder - Blind - Klaassen het middenveld en dat maakte op mij het meeste indruk van alle knip- en plakmiddenveldjes die ik heb gezien.quote:
Had je zo lang een ban?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Den smoofquote:Op donderdag 3 september 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen denk ik dan toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:41 schreef iPancakeMix het volgende:
De rapen zijn nu echt ontzettend gaar!
oh ohtwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:40:191 - The Netherlands have won only one of their last nine games in which they had a player sent off (vs. Andorra in 2005). Drawback. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |