quote:Bondscoach Danny Blind, morgen voor het eerst hoofdverantwoordelijke bij een interland van het Nederlands elftal, wilde vandaag nog geen mededelingen doen over de opstelling. "Maar als je goed hebt opgelet dan heb ik daar niet geheimzinnig over gedaan", zei hij op de persconferentie voorafgaand aan het EK-kwalificatieduel met IJsland.
Blind doet het wat dat betreft dus weinig anders dan zijn voorgangers, niet ingaan op vragen over de opstelling. Want op de vraag of het middenveld morgen bestaat uit Wijnaldum, Klaassen en Sneijder antwoordde hij "zou kunnen." En dat Anita op de afsluitende training ineens opdook in een hesje werd afgedaan met een simpel "klopt."
Niet zenuwachtig
Over wat voor wedstrijd het tegen IJsland gaat worden, wilde de nieuwe bondscoach wel wat meer kwijt. "We zullen met geduld moeten spelen, maar wel in een hoog tempo, de zaak stukspelen", zei Blind. "Dat moeten we op een bepaalde manier doen, omdat zij ook heel goed georganiseerd zijn. Dan kan het pas laat beslist worden, maar ik heb het natuurlijk liever eerder voor elkaar."
Nederland ging in het vorige duel op IJsland met 2-0 onderuit, maar zenuwachtig is Blind niet voor zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach. "Nee dat ben ik niet zo gauw. Ik heb er een goed gevoel over. Ik zie een ploeg die deze wedstrijd graag wil spelen en weet waar de moeilijkheden zitten."
Later lichtte Blind toch een klein tipje van de opstellingssluier op "We gaan spelen in een 4-3-3-opstelling met de opdrachten die daarbij horen. De individuele kwaliteit zal naar voren moeten komen", aldus Blind. "4-3-3, met de punt naar achter, maar dat kan in de wedstrijd natuurlijk veranderen."
Dezelfde Robben
Ook de nieuwe aanvoerder Arjen Robben zat achter de tafel bij de persconferentie. "Precies dezelfde Robben als altijd", zo verzekerde hij. "Ik ga me niet anders voordoen omdat ik nu de aanvoerdersband draag. Het enige verschil is dat het nu officieel is."
Ook hij is in zijn hoofd al een tijdje bezig met de cruciale wedstrijd tegen IJsland. "Van Gaal verwoordde het altijd mooi, imagineren. Je merkt in de groep dat iedereen er wel mee bezig is. Maar iedereen is goed voorbereid, weet wat er verwacht wordt. We zullen alles geven, maar het blijft oppassen dat je niet te enthousiast wordt. Gewoon de taken uitvoeren, met veel passie."
Er was ook nog ruimte voor een grapje bij Robben. Op de vraag of hij nu een andere verhouding heeft met Blind dan met Guus Hiddink antwoordde hij lachend. "Ik heb de opstelling gemaakt en de trainer was het daarmee eens."
Bjarnasonquote:Op donderdag 3 september 2015 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
Die kerel met dat lange haar is goed.
Nee.quote:
Welke Huntelaar plaatjes?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Kappen nou met die Huntelaar plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:10 schreef Rickertman96 het volgende:
frieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die met gras in zn bek denk ikquote:
Met een hakje?quote:
Spannend.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Coco98 het volgende:
Ik denk dat er notes uitgedeeld zijn.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
El Ghazi gouw erin
Oh wacht onze bondscoach is voor psv
Asjeblieft niet zegquote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we nu Luciano Narsingh?
LUCIANO NARSINGH
dat is snelquote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
"JA"
gouwquote:Op donderdag 3 september 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
El Ghazi gouw erin
Oh wacht onze bondscoach is voor psv
Van IJsland?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
Dit middenveld is beter dan dat van Ajax '95.
Ja die voelde ik wel aankomen ja.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens een spuit in jou drukken.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorige keer toen iedereen moest lachen om Narsingh maakte hij de 1-0
DIE VOEL JE ZEKER JAquote:Op donderdag 3 september 2015 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die voelde ik wel aankomen ja.
twitter:coen twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:13:12Robben weg. Dit is niet best. #nedijs reageer retweet
Die's vorig jaar overledenquote:
dacht ik ook aanquote:Op donderdag 3 september 2015 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Gewoon Tete op rechtsbuiten. Die kan alles.
Wat moeten we hiermee?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:coen twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:13:12Robben weg. Dit is niet best. #nedijs reageer retweet
El Gazi kan er niks vanquote:Op donderdag 3 september 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
OP BASIS WAARVAN IS NARSINGH GESELECTEERD BOVEN EL GAZI????
el Gazi is geblesseerdquote:Op donderdag 3 september 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
ok.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
twitter:sporterjoost twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:14:58Roze schoenen onder oranje sokken ... dat kan toch niet #nedijs #narsingh reageer retweet
Hiddink is een PSV'erquote:Op donderdag 3 september 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Ah een radio DJ die heeft veel verstand en liefde voor voetbal jaquote:Op donderdag 3 september 2015 21:15 schreef Evertjan het volgende:
Wie is dit.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
twitter:sporterjoost twitterde op donderdag 03-09-2015 om 21:14:58Roze schoenen onder oranje sokken ... dat kan toch niet #nedijs #narsingh reageer retweet
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:16 schreef Replicat het volgende:
Hollandsche De Ajax school doet het niet slecht vanaaf.
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 3 september 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik had XTREME SOUR colasmaakquote:
alsnog beter dan een fitte narsinghquote:Op donderdag 3 september 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
El Ghazi is geblesseerd dus die kon niet eens spelen.
is die blessa ja?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Oke, mag ik je ballen likken?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:17 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Met afstand de beste speler in het veld nu!
je UIquote:Op donderdag 3 september 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Bij mijn lidl hadden ze die niet meer, daarom nu de mini magnum van hun merk genomenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had XTREME SOUR colasmaak
van de Lidl
quote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 16-02-2014 om 23:11:32luc castaignos is een kanker etter.blijft natuurlijk een kleurling.al is de kleur meer van lego dan een echte negert. reageer retweet
slot op de deurquote:Op donderdag 3 september 2015 21:18 schreef j0rdiiii het volgende:
laatste 2 wissels riedewald en tete lijkt mij
Chinees gespotquote:Op donderdag 3 september 2015 21:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij mijn lidl hadden ze die niet meer, daarom nu de mini magnum van hun merk genomen
Koningquote:Op donderdag 3 september 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 16-02-2014 om 23:11:32luc castaignos is een kanker etter.blijft natuurlijk een kleurling.al is de kleur meer van lego dan een echte negert. reageer retweet
zag ze liggen vandaagquote:Op donderdag 3 september 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had XTREME SOUR colasmaak
van de Lidl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |