Ja, George, Matt, Gary, koken zelf ook allemaal, dat je kunt zien. In NZ, zie je dat niet ....quote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
ik kan echt niet wachten tot aussie begint
idd, ik hoop tenminste dat sbs6 de masterclasses gaat uitzenden...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, George, Matt, Gary, koken zelf ook allemaal, dat je kunt zien. In NZ, zie je dat niet ....
tot morgen!quote:
hehe ik heb mijn eten net op ;p zo alleen nog toetje ;pquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd of aaron dit gaat inhalen!
Kijken met bordje op schoot.
Als leraar wel ja. In de keuken kan hij echtquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
hij legt alles zo lekker rustig en goed uit he![]()
uhu i know :pquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als leraar wel ja. In de keuken kan hij echt![]()
![]()
Vorig seizoen van MC Aussie was ook schrikken... Ik dacht eerst dat George kanker had. Maar was gewoon 20 kg afgevallen...quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
heb al heerlijk gefrituurde aardappelschijfjes op.
En Paula weet wel hoe ze een goede opmerking tegen George moet maken zonder te beledigen
jah idd, ik schrok ook van zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vorig seizoen van MC Aussie was ook schrikken... Ik dacht eerst dat George kanker had. Maar was gewoon 20 kg afgevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |