abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155789557
Het is redelijk standaard binnen BNW om voor bijna elke grote ramp en elke aanslag een BNW topic te maken die twijfelt aan meerdere facetten van het officiële verhaal.

Op zich geen probleem, wees welkom met je twijfel maar de twijfels worden vanaf nu eerst in deze reeks geuit met linkjes, filmpjes en uiteraard discussies over het hoe, wat en waarom ervan.

Het is niet de bedoeling dat deze reeks de enige plek is om aanslagen en of rampen te bespreken, het is gewoon de eerste halte, mocht blijken dat er animo is om er een apart topic van te maken dan kan dit worden aangegeven en in overleg wordt er dan een apart topic van gemaakt waar het zich afsplitst van het centrale topic.

De bestaande topics blijven waar ze zijn, de nieuwe aanslagen en rampen komen eerst hier terecht, zie het maar als een broedplaats voor aparte topics. Post een berichtje in Feedback of maak een topic report als je denkt dat een bepaalde aanslag/ramp genoeg animo heeft voor een aparte reeks en dan komt een moderator erop terug.

Bijkomend voordeel is dat men hier ook alles bij elkaar heeft om eventuele vergelijkingen te maken tussen de aanslagen en rampen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 3 september 2015 @ 17:16:10 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155789788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vele? Really? Heb je 'n voorbeeld van?
Ja hoor, oudje 1981 VHS kwaliteit
The Killing of America (1981) - IMDb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder gewoon even zoeken liveleak staat er vol van!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155792503
quote:
14s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja hoor, oudje 1981 VHS kwaliteit
The Killing of America (1981) - IMDb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder gewoon even zoeken liveleak staat er vol van!
Dit is 'n film. Jij had 't over live on TV.
Misschien ben je in de war tussen 'live on TV' en documentary fims.
Maakt niet uit.Als jij wil de laatste onzin verhaaltje geloven - success ermee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 3 september 2015 @ 19:20:00 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155793029
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dit is 'n film. Jij had 't over live on TV.
Misschien ben je in de war tussen 'live on TV' en documentary fims.
Maakt niet uit.Als jij wil de laatste onzin verhaaltje geloven - success ermee.
docu met shots van live tv
dit is geen film maar documantaire met veel verschillende moorden waarbij een news crew aanwezig was, en dit is maar tot jaren 80 waarbij dit soort beelden er moeilijk om op te nemen of te verkrijgen waren.
voor de rest verwijs ik je naar liveleak!
  donderdag 3 september 2015 @ 19:25:40 #5
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155793199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat is prima. Maar iemand als tingo lijkt er wel bij elk bericht waarbij doden vallen er van uit te gaan dat het een hoax is. MH-17: hoax, MH-370: hoax, Boston: hoax, WTC: hoax, Tunesie beach: hoax, Thalys: hoax, journalist dood: hoax, maanreizen: hoax.
De moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh zullen ook wel een hoax zijn dan. Elivs Presley leeft nog en zit met Marilyn Monroe op dat eiland uit de Bavaria-commercial.

Mbt de Thalys-terrorist gaf ik al aan dat ik daar aan twijfelde, dus het is niet dat ik alles klakkeloos aanneem. Zoals ik al postte vind ik het nog niet eens zo interessant wat daar precies gebeurt is, maar veel interessanter (/irritanter) dat er dan vervolgens weer de roep is om nog maar wat privacy op te geven, voor iets wat imo een absoluut non-issue is (ja, ik vind terrorisme een non-issue).
Dat er dingen in scene worden gezet, daar kan ik nog wel bij, maar dat vrijwel alles in scene wordt gezet, daar kan ik niet bij. Dat kost véél te veel moeite en geld.
Alles als hoax bestempelen is ook niet mijn ding, wellicht gebeurd dit wel eens maar ik zie sommige gebeurtenissen meer als False Flag. Het is ook niet te doen om alle gebeurtenissen uit te pluizen om er volledig van overtuigd te zijn dat er een luchtje aan zit. Het is misschien ook wel de bedoeling om mensen op het verkeerde been te zetten en verwarring te creëren zodat het steeds moeilijker wordt om te kunnen bepalen hoe het precies zit. Maar ik weet zeker dat er regelmatig dingen gebeuren die anders in elkaar steken als ons verteld wordt. En wellicht met een doel of dubbele agenda om de publieke opinie te beïnvloeden of politieke agenda's en regelgeving te kunnen doorvoeren. Daar zijn genoeg bewezen voorbeelden van en daarom absoluut onzinnig om te denken dat dat vandaag de dag niet meer voorkomt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_155795116
In iedere geval is wat meer serieuse en cohesive discussie bij Clues Forum over de train incident.
De hele(korte) thread is zeker de moeite waard om te lezen, maar deze korte,eenvoudige lijstje (van poster Selene) vond ik uitstekend :

Mobile now, so short summarising points:
- the ridiculousness of the medals that were prepared just hours after the 'heros' heroically hindered this horrifying hoax to 'succeed'

- the impossible coincidence of the 'heros' hearing the loading of an AK47 (and not any other weapon) on just that 1 toilet on that long train

- the presence of off-duty :rolleyes: military staff on that train (wouldn't they travel by (rental) car instead?)

- the video (shot in VVS*) with dead calm people over the 'captured' 'terrorist'

- the ridiculousness of the story itself; why would a 'trained terrorist' walk out of a bathroom with an AK47 to shoot at once when all his targets are behind sliding doors in the coupé meters further? why not walk in with the gun covered by a jacket or so and only then reveal the gun?

- why would a 'terrorist' who is neutralised still be able to use a knife (where was that held?) to wound one of the 'heros'?

- a 'criminal' caught on the train yet that train just continues like nothing happened. No stop to hand the 'criminal' and alleged 'terrorist' over to the police and start an investigation like in a real situation, noo, why would they?

*VVS = Vertical Video Syndrome, a horrible way of filming with phone cameras and useless in situations where chance of discovery is zero (the 'terrorist' is already 'neutralised' on the ground)

Selene

Train "Terror" in France - starring French B-movie actor:
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=33&t=1816
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 3 september 2015 @ 20:31:29 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155795216
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Alles als hoax bestempelen is ook niet mijn ding, wellicht gebeurd dit wel eens maar ik zie sommige gebeurtenissen meer als False Flag. Het is ook niet te doen om alle gebeurtenissen uit te pluizen om er volledig van overtuigd te zijn dat er een luchtje aan zit. Het is misschien ook wel de bedoeling om mensen op het verkeerde been te zetten en verwarring te creëren zodat het steeds moeilijker wordt om te kunnen bepalen hoe het precies zit. Maar ik weet zeker dat er regelmatig dingen gebeuren die anders in elkaar steken als ons verteld wordt. En wellicht met een doel of dubbele agenda om de publieke opinie te beïnvloeden of politieke agenda's en regelgeving te kunnen doorvoeren. Daar zijn genoeg bewezen voorbeelden van en daarom absoluut onzinnig om te denken dat dat vandaag de dag niet meer voorkomt.
Natuurlijk komen die aan bod, maar waarom deze?
Ik bedoel ja ik snap wel omdat beelden live uitgezonden werden tijdens een interview erg appart overkomt.
Maar is het wel zo bizar?

we hebben het over de VS
elke stad heeft daar bijna wel een nieuws zender.
Die mensen leven en teren op nieuws.
https://nl.wikipedia.org/(...)_de_Verenigde_Staten

Ook hebben ze in de VS meer vuurwapens per inwoner dan welk ander land.En de regels om een vuurwapen te krijgen zijn de meest makkelijke ook nog.

simpele rekenmachine in mij zegt dat de kans dat zoiets gebeurd op Live TV erg hoog is!
pi_155795383
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

docu met shots van live tv
dit is geen film maar documantaire met veel verschillende moorden waarbij een news crew aanwezig was, en dit is maar tot jaren 80 waarbij dit soort beelden er moeilijk om op te nemen of te verkrijgen waren.
voor de rest verwijs ik je naar liveleak!
En jij denkt dat dit maakt de 'TV jounalist shot dead on live TV' verhaal geloofwaardiger.
Ik kan 't niet geloven want er is helemaal niks te zien dat lijkt op 'n echte shooting.
Geen bloed. Geen beweging van de 'slachtoffer' z'n kleding.
Geen gunshot wounds.
De 'slachtoffer' rent weg - en verder weet we niks meer - alleen wat we zijn vertelt van de MSM dus.
Als jij dat gelooft - fijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tingo op 03-09-2015 20:43:23 ]
pi_155795469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

simpele rekenmachine in mij zegt dat de kans dat zoiets gebeurd op Live TV erg hoog is!
Not this shit again :') :')

Hoeveel live TV shootings zijn er tot nu toe in Murcia? Sinds de kans erg groot is dat zoiets gebeurd kan je vast met een paar vb komen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155795663
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hoeveel live TV shootings zijn er tot nu toe in Murcia? Sinds de kans erg groot is dat zoiets gebeurd kan je vast met een paar vb komen ?
Volgens guyfee zijn er 'vele'.Ik denk dat ie WRONG AGAIN! is.
pi_155795850
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als guyfee het zegt dan moet het wel zo zijn

Met wishfull thinking kom je heel ver

Laten we wachten op de berekeningen voor we een oordeel vellen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_155797859
The BEST of Andy Parker: Virginia Shooting Hoax Actor (HILARIOUS!)

pi_155797928
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als guyfee het zegt dan moet het wel zo zijn

Met wishfull thinking kom je heel ver

Laten we wachten op de berekeningen voor we een oordeel vellen
Ik denk niet dat de 'shooting' vid zou genoeg bewijs voor moord in 'n (fair) rechtzaak zijn.
  donderdag 3 september 2015 @ 22:24:16 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155801548
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Moet je de docu even kijken :)
zeer boeiend maar kwaliteit is niet zo geweldig heb nog geen goeie dvd rip kunnen vinden ;)
  donderdag 3 september 2015 @ 22:51:34 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155803223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

deze moet je vast wel kennen ;)
SPOILER
pi_155803627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

deze moet je vast wel kennen ;)
SPOILER
Ok .... 1.... van 50+ jaar terug.
Zijn er nog 'vele' ?
Wat was je punt omgeveer?
Wat voor relevance heeft dit ivm de authenticiteit van de TV 'shooting' ?

Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
  donderdag 3 september 2015 @ 23:16:18 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155804271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ok .... 1.... van 50+ jaar terug.
Zijn er nog 'vele' ?
Wat was je punt omgeveer?
Wat voor relevance heeft dit ivm de authenticiteit van de TV 'shooting' ?

Dus, van de 'bewijs' in de vid - wat maakt jou denken dat de officiele verhaal de waarheid is?
Simpel
In de VS veel wapens.
Plus veel live tv stations en veel live tv.
Veel Schietpartijen.
Moest er gewoon keer van komen dat een reporter het loodje legt.

Om welke reden dan ook!

btw heb nog tig andere voorbeelden als je simpel gaat zoeken naar carschases, sommige daarvan eindigen ook in een schietpartij en die worden ook live uitgezonden.

Dat een keer een reporter zelf het nieuws is, tja zat er een keer aan te komen!
  donderdag 3 september 2015 @ 23:23:39 #18
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155804559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Natuurlijk komen die aan bod, maar waarom deze?
Ik bedoel ja ik snap wel omdat beelden live uitgezonden werden tijdens een interview erg appart overkomt.
Maar is het wel zo bizar?

we hebben het over de VS
elke stad heeft daar bijna wel een nieuws zender.
Die mensen leven en teren op nieuws.
https://nl.wikipedia.org/(...)_de_Verenigde_Staten

Ook hebben ze in de VS meer vuurwapens per inwoner dan welk ander land.En de regels om een vuurwapen te krijgen zijn de meest makkelijke ook nog.

Leuk verhaal, maar hoe is dit een reactie op mijn post. :?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 3 september 2015 @ 23:37:20 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155805047
quote:
5s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar hoe is dit een reactie op mijn post. :?
regel 1
Ik zeg niet dat false flags niet bestaan, in tegendeel er zijn er best wel wat geweest.

Maar wat zou de reden zijn dat dit een false flag is?
Het voorval is al uit de meeste media verdwenen, er is namelijk zat ander nieuws.
Momenteel word het wel in stand gehouden door de niet MSM.

Het nieuws wat nu weer hot is, is dit.
SPOILER
  donderdag 3 september 2015 @ 23:57:20 #20
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_155805667
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

regel 1
Ik zeg niet dat false flags niet bestaan, in tegendeel er zijn er best wel wat geweest.

Maar wat zou de reden zijn dat dit een false flag is?
Het voorval is al uit de meeste media verdwenen, er is namelijk zat ander nieuws.
Momenteel word het wel in stand gehouden door de niet MSM.

Het nieuws wat nu weer hot is, is dit.
SPOILER
Ik heb het niet over een specifieke gebeurtenis gehad, en heb me ook niet verdiept in het verhaal achter je spoiler. Dus ik heb geen idee, ik houdt me niet meer zo bezig met gebeurtenissen ontrafelen maar meer met de algemene trend die gaande is en wat het grotere verhaal is. Helaas heb ik geen antwoorden voor je. :s)
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:01:38 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155805772
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Simpel
In de VS veel wapens.
Veel Schietpartijen.

Om welke reden dan ook!

btw heb nog tig andere voorbeelden als je simpel gaat zoeken naar carschases, sommige daarvan eindigen ook in een schietpartij en die worden ook live uitgezonden.

Men begrijpt het echt wel hoor dat er ook echte schietpartijen paatsvinden naast degene die worden gestaged .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:16:22 #22
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155806110
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Men begrijpt het echt wel hoor dat er ook echte schietpartijen paatsvinden naast degene die worden gestaged .
Wat zijn de criteria waaraan een schietpartij moet voldoen voordat er geschreeuwd kan worden dat het gestaged / een hoax is?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:17:07 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155806131
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:01 schreef Summers het volgende:

[..]

True, en deze is ook echt niet alledaags daarom beland deze ook hier in het nieuws.

quote:
18s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een specifieke gebeurtenis gehad, en heb me ook niet verdiept in het verhaal achter je spoiler. Dus ik heb geen idee, ik houdt me niet meer zo bezig met gebeurtenissen ontrafelen maar meer met de algemene trend die gaande is en wat het grotere verhaal is. Helaas heb ik geen antwoorden voor je. :s)
Het grote verhaal snap ik ook wel, bepaalde dingen in scene zetten om een bepaald doel te bereiken.
zoals bijvoorbeeld het aan banden leggen van vuurwapens.
Om maar een voorbeeld te noemen.
dit soorrt schietpartijen springt er tussenuit en is maar 1 van de zovelen die dagelijks gebeuren daar, dat er speciale news crews in gezet worden om hier verslag van te doen.
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:31:39 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_155806534
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat zijn de criteria waaraan een schietpartij moet voldoen voordat er geschreeuwd kan worden dat het gestaged / een hoax is?
Het moet op zijn minst een geloofwaardig verhaal zijn , ik ga bijv heus geen bloed spatten zien op die hagelwitte colbert door me voor te stellen dat een schietpartij ook echt gebeurd kan zijn . Dat veranderd niks aan het beeldmateriaal van deze gebeurtenis .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_155807588
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Simpel
In de VS veel wapens.
Veel Schietpartijen.

Om welke reden dan ook!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')