Ik dacht dat het klaar was met je ex?quote:Op donderdag 3 september 2015 18:39 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik heb net haring gegeten.
Haha.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het klaar was met je ex?
Kano heeft de kano overleefd, geen regen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft Kano het in de kano overleefd?
Hoe was Felix zijn dag in pak?
#brugklas
Tuurlijk. Ik had niet anders verwacht eigenlijk?quote:Op donderdag 3 september 2015 18:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kano heeft de kano overleefd, geen regen.
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik had niet anders verwacht eigenlijk?![]()
Hoe was het?
Garpje Arnoquote:
Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:54 schreef Kauai het volgende:
[..]Was leuk hoor, had het nooit eerder gedaan. Zal wel spierpijn hebben morgen
Weet ik. Maar toch bedanktquote:
Moet je wel goede verse haring hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Garpje ArnoIk moet nog steeds een keer met iemand haring gaan eten, ben wel benieuwd hoe het smaakt
Ik denk dat ze die wel weet te vindenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je wel goede verse haring hebben.
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die wel weet te vinden
uwot matequote:Op donderdag 3 september 2015 19:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
What does there steet? I can not english.
Omdat het verder helemaal niemand boeit.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:17 schreef YokiKater het volgende:
Waarom nou weer een foto van een politiekogel erbij, ik snap dat niet.
Als tim is neergeschoten kan ik tenminste ER worden.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het verder helemaal niemand boeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |