abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155796868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:58 schreef Queens het volgende:
Ik ben ooit met een top die ik 2x had gewassen, en waarvan de print eraf lag, terug naar de H&M gegaan. Ik mocht zonder gedoe een nieuwe meenemen :s)

Nu ik erover nadenk doen ze eigenlijk nooit moeilijk daar. Ik heb door de jaren heen altijd een nieuw exemplaar mogen meenemen wanneer het in korte tijd kapot/verwassen was.
heeft verder niks met ts te maken lol
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155799352
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:09 schreef hottentot het volgende:

[..]

Maar dan ga je dus voor garantie, TS vind de broek gewoon niet mooi meer.
Dus hij zou de knoop of hendel van de rits eraf moeten halen en dan zeggen dat die kapot is
Irene is bae <3
pi_155800581
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik verzin het ook niet zelf. Het is wat ik regelmatig meemaak op de winkelvloer.

Een grote denkfout van veel mensen is ook dat een bankafschrift met een pin-betaling géén kassabon is en niet geldt als aankoopbewijs bij garantie-gevallen. Op een bankafschrift staat immers niet welke producten zijn gekocht, maar slechts dat een bepaald bedrag is betaald aan het bedrijf.
In garantiegevallen wel.
Met de kassasystemen van tegenwoordig is aan de hand van de gegevens op het bankafschrift na te gaan wat er precies gekocht is.
  donderdag 3 september 2015 @ 22:54:06 #29
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_155803351
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

heeft verder niks met ts te maken lol
:D

Op zich wel want er zijn dus zaken die wel coulant zijn. Wie weet wordt er door een andere medewerker niet zo moeilijk gedaan ;)
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_155807415
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:54 schreef Queens het volgende:

[..]

:D

Op zich wel want er zijn dus zaken die wel coulant zijn. Wie weet wordt er door een andere medewerker niet zo moeilijk gedaan ;)
Heeft niks met coulance te maken; zie de reactie van hottentot er vlak boven.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_155807462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Een grote denkfout van veel mensen is ook dat een bankafschrift met een pin-betaling géén kassabon is en niet geldt als aankoopbewijs bij garantie-gevallen. Op een bankafschrift staat immers niet welke producten zijn gekocht, maar slechts dat een bepaald bedrag is betaald aan het bedrijf.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')