heeft verder niks met ts te maken lolquote:Op donderdag 3 september 2015 20:58 schreef Queens het volgende:
Ik ben ooit met een top die ik 2x had gewassen, en waarvan de print eraf lag, terug naar de H&M gegaan. Ik mocht zonder gedoe een nieuwe meenemen![]()
Nu ik erover nadenk doen ze eigenlijk nooit moeilijk daar. Ik heb door de jaren heen altijd een nieuw exemplaar mogen meenemen wanneer het in korte tijd kapot/verwassen was.
Dus hij zou de knoop of hendel van de rits eraf moeten halen en dan zeggen dat die kapot isquote:Op donderdag 3 september 2015 21:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar dan ga je dus voor garantie, TS vind de broek gewoon niet mooi meer.
In garantiegevallen wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik verzin het ook niet zelf. Het is wat ik regelmatig meemaak op de winkelvloer.
Een grote denkfout van veel mensen is ook dat een bankafschrift met een pin-betaling géén kassabon is en niet geldt als aankoopbewijs bij garantie-gevallen. Op een bankafschrift staat immers niet welke producten zijn gekocht, maar slechts dat een bepaald bedrag is betaald aan het bedrijf.
quote:Op donderdag 3 september 2015 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
heeft verder niks met ts te maken lol
Heeft niks met coulance te maken; zie de reactie van hottentot er vlak boven.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:54 schreef Queens het volgende:
[..]![]()
Op zich wel want er zijn dus zaken die wel coulant zijn. Wie weet wordt er door een andere medewerker niet zo moeilijk gedaan
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Een grote denkfout van veel mensen is ook dat een bankafschrift met een pin-betaling géén kassabon is en niet geldt als aankoopbewijs bij garantie-gevallen. Op een bankafschrift staat immers niet welke producten zijn gekocht, maar slechts dat een bepaald bedrag is betaald aan het bedrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |