Tuurlijk welquote:Op woensdag 2 september 2015 18:17 schreef JopJuh het volgende:
Volgend jaar dus ook geen kittel in de tour, alles op Tom. Of miss Giro/Vuelta. Giro ligt hem natuurlijk wel veel minder.
Aru > Landaquote:Op woensdag 2 september 2015 18:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Had natuurlijk LANDAGOD moeten zijn.
Is gevallen vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Froome is geen Sky-god meer.
Tenzij hij geen fuck om de Vuelta geeft.
quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Frank Schleck beter dan Froome. Dan kun je beter stoppen.
Je UIquote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Frank Schleck beter dan Froome. Dan kun je beter stoppen.
Er komen nog 4 bergetappes. Vijfde plaats zou al mooi zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin in deze vorm zou de Vuelta kunnen winnen maar dit gaat ie niet volhouden.
De winnaar doet niet mee, slimmerik.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef Godshand het volgende:
Waarom heeft Froome nummer 1? Toch geen Vuelta winnaar 2014?
Lollerbert is er inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef Godshand het volgende:
Waarom heeft Froome nummer 1? Toch geen Vuelta winnaar 2014?
De Sky BAAS.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ultimo kilometro voor Froompie
Hij is sowieso een held deze Vueltaquote:Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er komen nog 4 bergetappes. Vijfde plaats zou al mooi zijn.
Ah, hij was 2quote:Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De winnaar doet niet mee, slimmerik.
Die heeft Tom al teruggepakt beneden aan het startpodium tijdens de tijdrit.quote:
Hij is nog maar 24 he? Kan bergop nog beter worden en is al een wereldtopper bij het tijdrijden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:22 schreef Coelho het volgende:
Knap van Dumoulin, maar hij mag toch nog niet de schoenen poetsen van ronderenners als Mollema en Gesink? Of is hij dark horse en veel beter dan 'we' allemaal dachten?
Lol eerder andersom, die 2 hebben nog niet het talent dat Dumoulin in zijn kleine teen heeft.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:22 schreef Coelho het volgende:
Knap van Dumoulin, maar hij mag toch nog niet de schoenen poetsen van ronderenners als Mollema en Gesink? Of is hij dark horse en veel beter dan 'we' allemaal dachten?
Wel benieuwd wat ie maandag kan in de vlakke tijdrit van 39 km, zou zomaar kunnen dat het tegenvalt.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij is nog maar 24 he? Kan bergop nog beter worden en is al een wereldtopper bij het tijdrijden.
Is wel een beetje een balans natuurlijk. 60 pct tijdrijder 40 pct klimmer kan misschien 50 pct klimmer worden, maar dan ook 55 pct tijdrijder vrees ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hij is nog maar 24 he? Kan bergop nog beter worden en is al een wereldtopper bij het tijdrijden.
Met zijn tijdrit en weinig verlies in bergen zou hij mee kunnen doen in de top 10 van de Tour denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:22 schreef Coelho het volgende:
Nee de ekte ekte Froome zagen we ook gwn in de tour, was ook zonder hulp.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef VASND het volgende:
Is dit nu de ekte ekte Froome zonder hulp?
Nou, nou dat vind ik flink overdreven.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:26 schreef Twitterpolitie het volgende:
[..]
Lol eerder andersom, die 2 hebben nog niet het talent dat Dumoulin in zijn kleine teen heeft.
Heeft die een andere koers gekeken of zo?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Wuyts was het een tegenvallende slotklim van Dumoulin.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Het is geen halve of hele Belg, dan is alles slecht.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heeft die een andere koers gekeken of zo?
Ik denk op niemand.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ok, heeft nog niet echt indruk op me gemaakt.
Prima jaar ja, dat er nog velen mogen volgenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Giro: 7e
Tour: 6e
Vuelta: minstens 2 etappes en Toms topshow
quote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 02-09-2015 om 18:29:16- Spanish journalist @sergi_lopezegea reports that Froome has knee pain after that crash in first kilometres of this stage reageer retweet
Wuyts doet tegenwoordig wel vaak zijn best zichzelf volledig belachelijk te maken.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Op de top van de voorlaatste lange klim zat hij te ver achterin, waardoor hij in de afdaling op achterstand raakte. Hij had mazzel dat het allemaal weer bij elkaar kwam, want had op een gegeven moment 45 seconden achterstand.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Welke fout heeft Dumoulin gemaakt deze etappe ? Heb alleen de laatste 8 km gezien.
Liet een gat vallen in de afdaling. Daardoor moest er een gat van 50 seconde worden dicht gefietst. Heeft veel energie gekost.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Welke fout heeft Dumoulin gemaakt deze etappe ? Heb alleen de laatste 8 km gezien.
Ik wil even de context horen van wimderon, wat dit is wel een vreemde uitspraak zo.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Hij had Purito en Valverde niet weg mogen laten rijden in de afdaling, maar goed dat was misschien gewoon niet beter kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin rijdt anders ook wel lekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe durf je nu nog te claimen dat Aru niet de gedoodverfde favoriet is
Ik verwacht dat Wimderon hier wel een haarfijne analyse van zal geven en uiteindelijk heeft Wuyts groot gelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil even de context horen van wimderon, wat dit is wel een vreemde uitspraak zo.
Ik heb de uitspraak ook gehoord op TV. Hij zei het wel degelijk zoals hier wordt geschrevenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil even de context horen van wimderon, wat dit is wel een vreemde uitspraak zo.
Moest ook direct aan wimderon denken.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Dumoulin zich goed had hersteld.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doet hij gewoon. Wellicht denkt hij "Fuck die trui dan maar"quote:Op woensdag 2 september 2015 18:33 schreef TheArt het volgende:
Oh wee als Dumoulin nu nog krachten moet gaan verspillen in dienst van Degenkolb de komende dagen.
Die stapt morgen niet meer op lijkt me.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Froome gewond aan zijn knie
[ afbeelding ]
Wat is de limiet?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:35 schreef TheArt het volgende:
Hoeveel mensen buiten tijd, dat is de vraag.
Morgen trekt Degenkolb de sprint aan voor Dumoulin, en pakt Tom bonificatieseconden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doet hij gewoon. Wellicht denkt hij "Fuck die trui dan maar"
Ik verwacht niet veel, omdat het spul best lang bij elkaar is gebleven. Hooguit een Boy Poppeltje in een klein groepjequote:Op woensdag 2 september 2015 18:35 schreef TheArt het volgende:
Hoeveel mensen buiten tijd, dat is de vraag.
16e lijkt me ook nog best lastig.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Alleen de 20e etappe zou een probleem voor Dumoulin zijn als ie z'n vorm vasthoudt, de rest zou ie aan moeten kunnen volgens mij.
Die bergen nabij Madrid zijn niet zo zwaar. Frisheid gaat daar tellen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Alleen de 20e etappe zou een probleem voor Dumoulin zijn als ie z'n vorm vasthoudt, de rest zou ie aan moeten kunnen volgens mij.
Moet 'ie maar op de weg blijven.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Froome gewond aan zijn knie
[ afbeelding ]
Die ziet er ook pittig uit ja. Aru en Majka zal ie niet voorblijven maar wie weet wel op het podium.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
16e lijkt me ook nog best lastig.
Koers onderweg liet wel iets anders zien. Aru houdt de rangen gewoon gesloten.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:38 schreef Columbiafan het volgende:
Tactiek was dus wel op voorhand afgesproken met Landa; dus de verhaaltjes van Wuyts kunnen ook de prullenmand in
Ook oppassen voor Puritoquote:Op woensdag 2 september 2015 18:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die ziet er ook pittig uit ja. Aru en Majka zal ie niet voorblijven maar wie weet wel op het podium.
Juist wel, in de kopgroep met Degenkolb 5 minuten voor het peloton sprinten en rood terugpakkenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:40 schreef Columbiafan het volgende:
Nu toch niet meer de sprint aantrekken voor Degenkolb hoop ik?
Zitten paar slotklimmen van 9-12 kilometer bij ja, als het daar los gaat dan wordt het niet makkelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog genoeg problematische klimmen voor Tom hoor. Heeft vooral moeite met langere klimmen. Daarbij weten we nog weinig over z'n herstelvermogen
We gaan het zien. Dit was iigquote:Op woensdag 2 september 2015 18:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zitten paar slotklimmen van 9-12 kilometer bij ja, als het daar los gaat dan wordt het niet makkelijk.
Al is één klim hard rijden wel te doen voor hem, maar ik denk eerder dat hij niet genoeg zal herstellen van alles...
Tenzij je bij Sky rijdtquote:Op woensdag 2 september 2015 18:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is wel een beetje een balans natuurlijk. 60 pct tijdrijder 40 pct klimmer kan misschien 50 pct klimmer worden, maar dan ook 55 pct tijdrijder vrees ik.
Of Astanaquote:
Dat is wel een droomscenario.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Morgen trekt Degenkolb de sprint aan voor Dumoulin, en pakt Tom bonificatieseconden.
Rare uitspraak. Even later waren ze ook weer een stuk positiever.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Tom Dumoulin verloor woensdag de rode leiderstrui in de Vuelta a Espańa en baalde na afloop van een domme fout in een afdaling.
"Het duurde lang voordat ik mijn regenjack aan had en op dat moment ontstond er voor mij een gat", refereerde de Giant-Alpecin-renner aan de aanval van Alejandro Valverde en Joaquim Rodriguez. "Dat was een fout en de achtervolging kostte me veel energie."
Dumoulin hield de schade echter beperkt en staat nu derde in het klassement. De Maastrichtenaar was na afloop behoorlijk tevreden.
"Ik heb toch wel goed gedaan. Ik ben de rode trui kwijt, maar dat is normaal op een dag als vandaag", aldus de tijdrijder over zijn strijd met de echte klassementsrenner in de loodzware bergrit. "Ik ben nog steeds blij met mijn vorm en mijn positie in het algemeen klassement."
Dumoulin verbaast zich niet over zijn sterke optredens bergop in Spanje. "In de Ronde van Zwitserland kon ik dat ook. In de tijdrit van volgende week maak ik een goede kans op een tweede ritzege. Misschien kan ik dan ook nog tijd terugpakken op wat renners. We moeten alleen eerst nog flink wat klimmen. Als ik die bergritten overleef, kijken we weer verder."
Doe even normaal, Stijn.quote:
twitter:TeamSky twitterde op woensdag 02-09-2015 om 20:00:31UPDATE: Chris Froome has gone to hospital for an x-ray after struggling to put weight on his foot post-stage. Further update to follow later reageer retweet
Moet hij maar niet zo #viesdun zijn, dan is het inderdaad moeilijk om gewicht op je voet te plaatsen.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TeamSky twitterde op woensdag 02-09-2015 om 20:00:31UPDATE: Chris Froome has gone to hospital for an x-ray after struggling to put weight on his foot post-stage. Further update to follow later reageer retweet
Viel me idd op bij de beelden die ik zag toen hij naar de bus van Sky ging. Hij kon amper op zijn rechterbeen staan.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef Marcoss het volgende:
Lol, Martinelli droeg Landa op om te stoppen en te knechten voor Aru toen hij al lang en breed alleen reed. LollerLanda gaf geen fuck en reed keihard door.quote:æIbas sin pinganillo?
No, pero casi me lo quito porque Martinelli querķa que parase y yo no querķa parar
æTe ha pedido que pararas?
Sķ.
æCuįndo?
Cuando iba ya Fabio solo. Me ha parecido una estupidez. Llevaba minuto y medio, podķa ganar la etapa y no creo que fuera una decisión justa para mi.
æY qué le has respondido?
Que no iba a parar. Me prometķa que Fabio me dejarķa ganar la etapa pero no lo he hecho.
Want beter klimmen dan Quintana op de slotklim is natuurlijk een tegenvallerquote:Op woensdag 2 september 2015 18:28 schreef Pedroso het volgende:
quote:Can organizers of Vuelta a Espańa guarantee a safe race? This is the question everybody involved in the sport of cycling should be asking after Sergio Paulinho was hit by a reckless TV motorcycle in the first kilometers of the Vuelta stage 11.
Exactly four days after Peter Sagan was hit and taken down by a neutral assistance motorbike, another Tinkoff-Saxo rider, Sergio Paulinho, is forced to abandon the Vuelta a Espańa because of the reckless and unacceptable behavior of a TV motorbike.
According to Paulinho, he was alone at the front of the race as the peloton was set to tackle the first climb to the Collada de Beixalis summit, approximately three kilometers into the race. Just before the start of the ascent, Paulinho took a right turn at fast pace, rapidly approaching a TV motorbike that was in front of him, in the middle of the road, in breach of safety regulations. Just as Paulinho was reaching the motorbike, its driver did not make any apparent move to avoid the collision, continued on its course and hit Paulinho on his left leg.
The Tinkoff-Saxo rider didn't fall after the impact but kept on riding, with his left leg bleeding intensely after suffering a cut. In the heat of the battle, Paulinho rode away but as the bleeding wouldn't stop, he was attended by the race doctor, approximately at the sixth kilometer of the race. Paulinho had to lie down on the road as the race doctor applied the first staples on the wound, in an effort to close it. The Portuguese rider decided to continue racing and went back on his bike, trying to make it to the top of the climb.
However, the intense pain turned the climb into an ordeal for Paulinho, who was forced to abandon a few hundred meters before the stage's first summit. He was taken to the hospital in Andorra where the doctors applied six internal and eleven external stitches. The internal stitches were needed in order to close an artery that was affected by the hit. Paulinho will undergo further medical examinations and a complete medical report will be made public as soon as possible.
Given the seriousness of the two accidents that involved riders of Tinkoff-Saxo at the Vuelta a Espańa, the team will consider whether it is safe to continue racing under the current arrangements.
Ja leuk zo'n filmpje met een traag fietsende bejaarde, maar die eerste klim bijvoorbeeld is 250 meter lang, geen enkele klim is langer dan 350 meter. Zo'n peloton walst daaroverheen met nauwelijks snelheidsverlies. Als je zo'n klim met 30 kilometer per uur oprijdt, wat echt niet al te hard is voor een kort pukkeltje van nog geen 8 procent gemiddeld, dan doe je precies 30 seconden over zo'n klim. Het verschil ga je daar echt niet maken.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:19 schreef forzaudinese het volgende:
Leuke korte steile klimmetjes goed te zien in het filmpje hieronder !![]()
Dit wordt gewoon een massasprint ja. Zelfs vorig jaar op een veel zwaarder parcours had het niet veel gescheeld of het zou een sprint worden.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n filmpje met een traag fietsende bejaarde, maar die eerste klim bijvoorbeeld is 250 meter lang, geen enkele klim is langer dan 350 meter. Zo'n peloton walst daaroverheen met nauwelijks snelheidsverlies. Als je zo'n klim met 30 kilometer per uur oprijdt, wat echt niet al te hard is voor een kort pukkeltje van nog geen 8 procent gemiddeld, dan doe je precies 30 seconden over zo'n klim. Het verschil ga je daar echt niet maken.
Tsja, die open brief viel toch niet zo goed.quote:
twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 03-09-2015 om 07:30:04Froome: "Further scans in the morning but start unlikely as I can’t walk without crutches" #LV2015 #LaVuelta reageer retweet
Nieve gaat wel een half uur verliezen in de tijdrit straks, die kan dat echt niet. Denk dat Moreno niet constant genoeg is om echt mee te gaan doen om het podium eigenlijk, Purito en Majka inderdaad wel, misschien dat Valverde zich ook nog kan herstellen.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gaat sowieso afstappen, doorrijden heeft geen enkele zin.
Genoeg concurrenten voor Tom in de strijd om de podiumplekken: Rodriguez, Nieve, Majka, Moreno. Wordt nog een spannende 1.5 week
twitter:dnlbenson twitterde op donderdag 03-09-2015 om 10:25:50Froome out of vuelta with fractured foot. reageer retweet
Tja, dan is het niet zo vreemd dat hij zoveel verliest gisteren. Seizoen dan ook voorbij lijkt me?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:30 schreef Marcoss het volgende:
twitter:dnlbenson twitterde op donderdag 03-09-2015 om 10:25:50Froome out of vuelta with fractured foot. reageer retweet
Lijkt me wel ja, al denk ik dat Froome na de Vuelta sowieso niet veel meer koersen zou gaan rijden..quote:Op donderdag 3 september 2015 11:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tja, dan is het niet zo vreemd dat hij zoveel verliest gisteren. Seizoen dan ook voorbij lijkt me?
twitter:olegtinkov twitterde op donderdag 03-09-2015 om 11:22:07i dont know if our team start today, it is up to the management. But cycling needs to be change #ASO #UCI #VELON must act this winter. reageer retweet
Voet gebroken dus, dan is het inderdaad moeilijk om gewicht .....quote:Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zo #viesdun zijn, dan is het inderdaad moeilijk om gewicht op je voet te plaatsen.
Sloot Dumoulin aan tijdens de slotklim? Uiteindelijk reed Majka wel bij hem weg natuurlijk, maar dat is dan lastig op waarde te schatten inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:34 schreef Ericr het volgende:
Majka was gisteren niet sneller dan Dumoulin op de laatste klim. Gaat tussen hun is maar een minuutje maar voorlopig wel een minuutje dat Majka niet zomaar terugpakt. Of het moet in de komende bergritten echt een keer ontploffen. Paar keer steile rotklimmen die vrij onregelmatig zijn. Tegelijkertijd heeft Dumoulin wel laten zien dat juist onregelmatige klimmen hem wel liggen.
Moet hij maar niet zo #viesdun zijn, breek je bij een val meteen wat.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voet gebroken dus, dan is het inderdaad moeilijk om gewicht .....
Nee, Dumoulin sloot al aan voor de slotklim, dus de verschillen op de slotklim zijn de "echte" verschillen (al zal Dumoulin vast wel wat energie hebben verspeeld om terug te komen)quote:Op donderdag 3 september 2015 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sloot Dumoulin aan tijdens de slotklim? Uiteindelijk reed Majka wel bij hem weg natuurlijk, maar dat is dan lastig op waarde te schatten inderdaad.
Blijft dat ze tot nu toe tactisch dom tegen Dumoulin hebben gereden (wsl omdat ze hem niet als concurrent zagen). Steeds hollen en stilstaan, terwijl Dumoulin dan constant ging rijden. Als ze hem los rijden en vervolgens ook een constant tempo gaan rijden, kunnen de klimmers nog wel een paar keer goed tijd pakken op Dumoulin, denk ik.
Weinig verrassends hier.quote:Tinkoff start 'gewoon' in twaalfde etappe
Wielerploeg Tinkoff-Saxo gaat toch van start in de twaalfde etappe van de Ronde van Spanje. Oleg Tinkov, de Russische eigenaar van de ploeg, dreigde woensdag met terugtrekking uit de koers. Aanleiding was de aanrijding van de Portugese wielrenner Sergio Paulinho.
• Verder lezen • Meer Vuelta-nieuws •
Uiteindelijk weet Oleg ook wel dat je het t.o.v. een Majka niet kan maken de ploeg uit koers te halen, maar zijn boosheid blijft natuurlijk zeer terechtquote:
Daar kun je hem moeilijk ongelijk in geven, inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet Oleg ook wel dat je het t.o.v. een Majka niet kan maken de ploeg uit koers te halen, maar zijn boosheid blijft natuurlijk zeer terecht
Dat we dat nog over Oleg mogen zeggen. Naast dat die gelijk heeft blijft het een enorme mongool!quote:Op donderdag 3 september 2015 14:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar kun je hem moeilijk ongelijk in geven, inderdaad.
Soms.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat we dat nog over Oleg mogen zeggen. Naast dat die gelijk heeft blijft het een enorme mongool!
Met het verschil dat Sagan bij wijze van spreken op Alpe d'Huez nog tweede zou kunnen wordenquote:Op donderdag 3 september 2015 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Degenkolb is de nieuwe sagan,al aardig wat ereplaatsen zonder overwinning. Neem aan dat Poppel dus wel gewoon wint.
Vind ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat we dat nog over Oleg mogen zeggen. Naast dat die gelijk heeft blijft het een enorme mongool!
Poppeltje en Barbero zijn eigenlijk wel de grootste tegenvallers tot dusver.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Degenkolb is de nieuwe sagan,al aardig wat ereplaatsen zonder overwinning. Neem aan dat Poppel dus wel gewoon wint.
Lotto Jumbo songquote:Op donderdag 3 september 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een enorm gźnante clip op Eén.
Probleem daarbij is wel dat de kans op meer twijfelen en fouten maken alleen maar groter wordt.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:01 schreef Mani89 het volgende:
De Deeg had die sprint van een paar dagen terug met 3 lengtes gewonnen als hij niet zo waardeloos was gepositioneerd.
Dat wilde ik ook zeggen maar ik wist al dat jij dat ging zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk DENNIS VAN WINDEN
Daarom zei je het dus niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen maar ik wist al dat jij dat ging zeggen.
Wist je dat je hem ook hebt opgesteld bij dinges?quote:Op donderdag 3 september 2015 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Iljo Keisse vandaag toe gaat slaan, dat zeg ik zomaar, zonder bijbedoelingen.
Eng eng eng!quote:Op donderdag 3 september 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat je hem ook hebt opgesteld bij dinges?
Wou precies hetzelfde postenquote:
Bij wijze van.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde ik Jose de naam Jasper Stuyven laten vallen voor de dagzege?
*jongenquote:Op donderdag 3 september 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een taalgebruik jongens
Bert hoef je maar een half minuutje te geven.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:10 schreef Nattekat het volgende:
3 minuten voorsprong... hoop dat ze dat nog weggeven aan de top van de Fondlonga...
Wie wat weggeven?quote:Op donderdag 3 september 2015 16:10 schreef Nattekat het volgende:
3 minuten voorsprong... hoop dat ze dat nog weggeven aan de top van de Fondlonga...
De ontsnapping die weer door het peleton wordt ingehaald. Anders wordt het wel een hele kleine sprint.quote:
Ik lees het met zijn eigen stem in gedachten, daarom bedenk ik er elke keer nog een bijzin over Clasie bij.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Slobeend een icon @vkwillemvissers heeft, lees ik elke post van d'n Slob met de stem van Willem in gedachten.
Dat is niet zo mooi want die Limburgse tongval is bijzonder vervelend.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Slobeend een icon @vkwillemvissers heeft, lees ik elke post van d'n Slob met de stem van Willem in gedachten.
Mensonterend zelfs.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi want die Limburgse tongval is bijzonder vervelend.
Een motor moet inhalen door iets harder dan de renners te gaan, niet 25km harderquote:Op donderdag 3 september 2015 16:16 schreef vaarsuvius het volgende:
min afstand motor 10 meter.... in hetzelfde beeld zie je 5 motoren op 1m langs het peleton razen..... inhalen kan ook moeilijk anders
ja. die 10 meter regel is echt weer zo'n voorbeeld van symboolpolitiek... Alsof die aanrijdingen komen door motoren die voor de kopgroep uitrijden.... Kan natuurlijk maar in 99% van de gevallen zal een ongeluk komen bij een inhaalmaneuvre....quote:Op donderdag 3 september 2015 16:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Een motor moet inhalen door iets harder dan de renners te gaan, niet 25km harder
Je moet het wel in de context kunnen zien héquote:Op donderdag 3 september 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een taalgebruik jongens
Eigenlijk is elke onverwachte manouvre gevaarlijkquote:Op donderdag 3 september 2015 16:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ja. die 10 meter regel is echt weer zo'n voorbeeld van symboolpolitiek... Alsof die aanrijdingen komen door motoren die voor de kopgroep uitrijden.... Kan natuurlijk maar in 99% van de gevallen zal een ongeluk komen bij een inhaalmaneuvre....
Inderdaad, je zou er Ewan kunnen lossen.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Beetje raar dat deze klim niet gecategoriseerd is, vinden jullie ook niet jongens?
twitter:inrng twitterde op donderdag 03-09-2015 om 16:56:45Andrey Kashechkin wants to buy the Europcar team, rebrand it "Baikonur" http://t.co/MIIbr2KfhH (Russian + a pinch of salt) reageer retweet
Ik wens hem veel succes, toi toi toi, break a leg Bert!quote:Op donderdag 3 september 2015 16:54 schreef DeeBee het volgende:
Gaat Breakaway Bert voor een tweede glorieuze solo zo?
De granieten bovenbenen van Bert gaan spotten met alle wetten, u las het hier als eerste.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
De wet van Herbert gaat langzaam tegen de kopgroep werken.
Bert gaat Tom zijn karretje in de poep rijden?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De granieten bovenbenen van Bert gaan spotten met alle wetten, u las het hier als eerste.
We krijgen een koers in een koers.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bert gaat Tom zijn karretje in de poep rijden?
Nu wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:20 schreef Belgosome het volgende:
Van poppel heb ik nog niet gezien deze vuelta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |