Eet je dan ook iets bij die eerste bak koffie?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt jongens. Gisteren had ik een voor mijn doen goede dag. Voelde me minder beroerd. Hoefde niet terug naar bed. Wel hoofpijn enzo. Maar het was te hanteren. Half elf gisteravond vroeg naar bed. Vast ritme. 7 uur vanochtend opgestaan, redelijk geslapen, kopje koffie, effe FOK!ken. Dacht zo kan ik het hendelen. Na een uur weer kloppende koppijn, ellendig gevoel, misselijk.
Meestal twee broodjes ham/rosbief kaas.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Eet je dan ook iets bij die eerste bak koffie?
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt jongens.
*Keiharde muziek opzet*
Ik vraag het omdat ik ook een periode zo'n inkak moment had na ontbijt en lunch vooral, uiteindelijk blijk ik allergisch voor 2 dingen die vaak aan brood worden toegevoegd.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal twee broodjes ham/rosbief kaas.
Heeft er niets mee te maken, vaak ontbijt ik niet en heb ik hetzelfde.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik ook een periode zo'n inkak moment had na ontbijt en lunch vooral, uiteindelijk blijk ik allergisch voor 2 dingen die vaak aan brood worden toegevoegd.
Uiteraard heb ik geen maagzweren en ben ik ook geen arts, maar met een keertje wat anders proberen als ontbijt kan een optie zijn.
Hebben we nog de koffie als mogelijke verdachte. Of Fok!quote:Op woensdag 23 september 2015 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, vaak ontbijt ik niet en heb ik hetzelfde.
Of het open raam, linksdraaiende yoghurt of Zwarte Piet.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hebben we nog de koffie als mogelijke verdachte. Of Fok!
Dank jequote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 12:23 schreef Ole het volgende:
Ben dagje solidair tong. Lig met migraine op bed. Voor eerst sinds tijden. 4 paracetamols en 4 Alprazolam . Zo weer even proberen te slapen. Handig als er iemand met je badkamer bezig is.
Tnx! Al bij de arts geweest?quote:
Zo blijf je wel even bezigquote:Op woensdag 23 september 2015 17:48 schreef tong80 het volgende:
Over twee weken afspraak met internist.
Mooi zo!quote:Op woensdag 23 september 2015 17:48 schreef tong80 het volgende:
Over twee weken afspraak met internist.
Stond eerst voor 6 november.quote:
Mooi tussen dierendag en Sinte Maarten Mik Makquote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef siggy1000 het volgende:
Ach er komt wel weer wat anders op 6 nov...
Niet prettig idd.quote:
Nog steeds goed.quote:Op donderdag 24 september 2015 02:55 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry heb het even een week gemist. Hoe is het met de poeperitus Tongert?
Raam open of raam dicht?quote:Op donderdag 24 september 2015 19:45 schreef tong80 het volgende:
Voel me weer eens redelijk. *Af klopt*
John Irving : 'Egg, not with the open window.'quote:Op donderdag 24 september 2015 19:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Raam open of raam dicht?
Links of rechtsdraaiende yoghurt?
Normaal. Althans de laatste tijd weer meer fruit en groente. Tijdje niet gedaan.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat eet en drink je op een dag, tong?
Nog steeds aan de Apetito?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal. Althans de laatste tijd weer meer fruit en groente. Tijdje niet gedaan.
Twee weken overgeslagen. Morgen bij moeke langs. Worden weer 5 maaltijden bezorgd. Lekker hoor.quote:
Hoe moet ik je username eigenlijk interpreteren ?quote:
Heb je deze wel eens geprobeerd Tong, heeft mij wel geholpen toen ik in de lappenmand zatquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ik slaap de laatste weken zo'n 3/4 uur per nacht. Als ik het al haal. Altijd al een slechte slaper geweest. Maar ben lichamelijk al bijna een jaar aan het kwakkelen. Dat hakt er ook geestelijk nogal in. Heb geen ritme meer. Slaap onregelmatig. Door de lichamelijke klachten word ik ook geestelijk moe, zo moe dat ik, soms letterlijk, geen oog dicht doe. Ook als ik het dag/slaap-ritme wil herstellen of tijdelijk hersteld is. Heb het nu geaccepteerd en wacht op betere tijden. Vannacht om 3.00 uur naar bed gegaan en er om 6.30 uur uit.
Hardcore muziek.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe moet ik je username eigenlijk interpreteren ?
Hardcore gitaren ? Of Piep Piep Boem Boem ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hardcore muziek.
Asroma.
Kan ik ook wel wat van hebben. Ben meer van de gitaren.quote:
Herm dat is toch logisch dat je dit niet volhoudt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:07 schreef tong80 het volgende:
Het meeste hebben ze al in de computer staan. Het is alleen dat de problemen fluctueren, stoppen of veranderen. Overgeven is gestopt gelukkig. Maar de slapeloosheid is dan weer toegenomen. Misselijkheid ook, en de stoelgang. Net als de hoofdpijn. Ook herstel ik steeds langzamer van inspanningen en voel ik me eigenlijk nooit meer een beetje beter. Als je begrijpt. Eerst ging het op en neer. Nu eigenlijk continu klote. Ga woensdag naar de huisarts. Moet zo snel mogelijk weer naar de internist. Net tegen de avond even gaan liggen, doe ik meestal na het eten. Voel me nu wel iets beter, maar wel echt geslapen. Dus nu maar hopen dat ik vannacht in slaap val. Zo gaat het de hele tijd. Beetje moedeloos Bluezzie. Vrijdag brak ik even, met moeke aan de foon. had het even gehad. Er zijn grenzen. Ik voelde me donderdag redelijk, dingetjes kunnen doen. Die nacht voor mijn doen een keer redelijk geslapen. Werd voldaan wakker, maar een uur later zakte ik weer in elkaar. En moest gaan liggen. Toen had ik het wel even gehad.
Nu voel ik me gelukkig redelijk. Dat is ook zo frustrerend, ik zeg nu, maar kan zo veranderen.
Het is iig niet normaal dat ik bij geringe inspanning hijg als een oude man. Als ik de vuilnis buiten zet en twee trappen omhoog heb gelopen, moet ik eerst gaan zitten en dan pas m'n jas uit doen. Droge lippen, veel speekselvorming, nare smaak in m'n mond. Misselijk. Veel en onregelmatige stoelgang. Barstende koppijn. Altijd een slap gevoel, alsof je herstellende bent van een griep.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Herm dat is toch logisch dat je dit niet volhoudt.
Je 'loopt' bij een internist, maar is dit ook niet cardiaal? Iets met een hart wat het niet goed doet, dat er iets van een kamer lekt? Iets met een schildklier? Het klinkt zo complex!
Ik zal het eens aankaarten. Ook de hoofdpijn moet echt naar worden gekeken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Herm dat is toch logisch dat je dit niet volhoudt.
Je 'loopt' bij een internist, maar is dit ook niet cardiaal? Iets met een hart wat het niet goed doet, dat er iets van een kamer lekt? Iets met een schildklier? Het klinkt zo complex!
Via deze virtuele wereld kan ik niets anders zeggen dan sterkte tong en denk er maar aan dat er mensen zijn die via deze weg hun bezorgdheid om jouw welzijn laten blijken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:07 schreef tong80 het volgende:
Het meeste hebben ze al in de computer staan. Het is alleen dat de problemen fluctueren, stoppen of veranderen. Overgeven is gestopt gelukkig. Maar de slapeloosheid is dan weer toegenomen. Misselijkheid ook, en de stoelgang. Net als de hoofdpijn. Ook herstel ik steeds langzamer van inspanningen en voel ik me eigenlijk nooit meer een beetje beter. Als je begrijpt. Eerst ging het op en neer. Nu eigenlijk continu klote. Ga woensdag naar de huisarts. Moet zo snel mogelijk weer naar de internist. Net tegen de avond even gaan liggen, doe ik meestal na het eten. Voel me nu wel iets beter, maar wel echt geslapen. Dus nu maar hopen dat ik vannacht in slaap val. Zo gaat het de hele tijd. Beetje moedeloos Bluezzie. Vrijdag brak ik even, met moeke aan de foon. had het even gehad. Er zijn grenzen. Ik voelde me donderdag redelijk, dingetjes kunnen doen. Die nacht voor mijn doen een keer redelijk geslapen. Werd voldaan wakker, maar een uur later zakte ik weer in elkaar. En moest gaan liggen. Toen had ik het wel even gehad.
Nu voel ik me gelukkig redelijk. Dat is ook zo frustrerend, ik zeg nu, maar kan zo veranderen.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:07 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |