Eet je dan ook iets bij die eerste bak koffie?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt jongens. Gisteren had ik een voor mijn doen goede dag. Voelde me minder beroerd. Hoefde niet terug naar bed. Wel hoofpijn enzo. Maar het was te hanteren. Half elf gisteravond vroeg naar bed. Vast ritme. 7 uur vanochtend opgestaan, redelijk geslapen, kopje koffie, effe FOK!ken. Dacht zo kan ik het hendelen. Na een uur weer kloppende koppijn, ellendig gevoel, misselijk.
Meestal twee broodjes ham/rosbief kaas.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Eet je dan ook iets bij die eerste bak koffie?
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:25 schreef tong80 het volgende:
Bedankt jongens.
*Keiharde muziek opzet*
Ik vraag het omdat ik ook een periode zo'n inkak moment had na ontbijt en lunch vooral, uiteindelijk blijk ik allergisch voor 2 dingen die vaak aan brood worden toegevoegd.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meestal twee broodjes ham/rosbief kaas.
Heeft er niets mee te maken, vaak ontbijt ik niet en heb ik hetzelfde.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik ook een periode zo'n inkak moment had na ontbijt en lunch vooral, uiteindelijk blijk ik allergisch voor 2 dingen die vaak aan brood worden toegevoegd.
Uiteraard heb ik geen maagzweren en ben ik ook geen arts, maar met een keertje wat anders proberen als ontbijt kan een optie zijn.
Hebben we nog de koffie als mogelijke verdachte. Of Fok!quote:Op woensdag 23 september 2015 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, vaak ontbijt ik niet en heb ik hetzelfde.
Of het open raam, linksdraaiende yoghurt of Zwarte Piet.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hebben we nog de koffie als mogelijke verdachte. Of Fok!
Dank jequote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 12:23 schreef Ole het volgende:
Ben dagje solidair tong. Lig met migraine op bed. Voor eerst sinds tijden. 4 paracetamols en 4 Alprazolam . Zo weer even proberen te slapen. Handig als er iemand met je badkamer bezig is.
Tnx! Al bij de arts geweest?quote:
Zo blijf je wel even bezigquote:Op woensdag 23 september 2015 17:48 schreef tong80 het volgende:
Over twee weken afspraak met internist.
Mooi zo!quote:Op woensdag 23 september 2015 17:48 schreef tong80 het volgende:
Over twee weken afspraak met internist.
Stond eerst voor 6 november.quote:
Mooi tussen dierendag en Sinte Maarten Mik Makquote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef siggy1000 het volgende:
Ach er komt wel weer wat anders op 6 nov...
Niet prettig idd.quote:
Nog steeds goed.quote:Op donderdag 24 september 2015 02:55 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry heb het even een week gemist. Hoe is het met de poeperitus Tongert?
Raam open of raam dicht?quote:Op donderdag 24 september 2015 19:45 schreef tong80 het volgende:
Voel me weer eens redelijk. *Af klopt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |