Ik ook. Het is een vroeg werk, die zijn vaak het meeste waard.quote:
Hij had het rond 6:15 gemaakt?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een vroeg werk, die zijn vaak het meeste waard.
Ik gok zo rond de 3,5 euroton.quote:
Valt wel mee, kijk maar naar van Gogh.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een vroeg werk, die zijn vaak het meeste waard.
Klopt.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:19 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond is de uitzending, geloof ik.
Dat zou een mooie winst zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef RingBewoner het volgende:
Het was niet een heel groot schilderij wat ik vanochtend op het journaal zag.
[..]
Ik gok zo rond de 3,5 euroton.
Moet je wel 60 jaar op wachten. De meeste mensen kunnen in die tijd meer geld verdienen door gewoon te werken.quote:
Ja, maar niets stond deze mensen natuurlijk in de weg om tijdens het wachten ook nog wat te werkenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet je wel 60 jaar op wachten. De meeste mensen kunnen in die tijd meer geld verdienen door gewoon te werken.
Ik wil ook wel gokken. Ik zeg ¤ 15.000.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef RingBewoner het volgende:
Het was niet een heel groot schilderij wat ik vanochtend op het journaal zag.
[..]
Ik gok zo rond de 3,5 euroton.
Zo weinig? Waar baseer jij je op dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gokken. Ik zeg ¤ 15.000.
We zullen zien.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zo weinig? Waar baseer jij je op dan?
Dat is helemaal waar. En als je het afzet tegen de gedane investering is het zeker niet slecht.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar niets stond deze mensen natuurlijk in de weg om tijdens het wachten ook nog wat te werken
Ik denk dat jij er dichter in de buurt zit, ja.quote:
Ik denk dat je met 5 ton nog beteuterd zou zijn. Dat ben je al kwijt aan psychiater kosten voor de nachtmerries.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar niets stond deze mensen natuurlijk in de weg om tijdens het wachten ook nog wat te werken
Veel geld hoor. Zou het denk ik laten veilen.quote:Op donderdag 3 september 2015 06:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hmm.. Dan zou ik het houden. Geinig dingetje wel.
quote:'Appel uit Tussen Kunst en Kitsch is geen Appel'
GISTEREN, 22:23BINNENLAND
ANP
Het werk dat begin deze maand in het televisieprogramma Tussen Kunst en Kitsch werd toegeschreven aan Karel Appel is niet van de kunstenaar. Dat hebben drie deskundigen tegen de redactie gezegd van het RTL Z-programma Van Liempt Live.
Volgens de Amsterdamse kunsthandelaar Nico Delaive is het volstrekt onlogisch dat dit werk van Appel zou zijn. Het houten object uit het kunstprogramma is gegutst en volgens Delaive deed Appel dat in die periode helemaal niet.
Onzin
Ook taxateur Auke van der Werff en galeriehouder Willem Baars vinden het een "onzinverhaal". Volgens Van der Werff heeft iemand zijn huiswerk niet goed gedaan. "Mijn bek zakte open toen ik het plaatje zag, ik begrijp niet dat het programma met zulke claims komt."
inderdaadquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Daar schijnen meer mensen last van te hebben.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/205(...)h-is-geen-appel.html
Het verhaal krijgt nog een staartje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn dan ook ontelbaar veel prachtige kindertekeningen gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:12 schreef Gehenna het volgende:
Hij heeft best mooie werken gemaakt, maar hij heeft ook genoeg werk wat mij niet zou opvallen tussen de basisschool knutselwerkjes
[ afbeelding ]
quote:Tussen Kunst en Kitsch betreurt dat er na de uitzending van 2 september twijfel is ontstaan over de beoordeling van het reliëf van Karel Appel door expert Richard ter Borg.
Daarom zal Tussen Kunst en Kitsch in samenspraak met de eigenaar van het reliëf nader onderzoek uit laten voeren door de Karel Appel Foundation. Wij hopen dat dit onderzoek snel uitsluitsel zal geven over de afkomst van het reliëf. (AVROTROS).
Dat is zeker waar, maar daar wordt niet zo moeilijk over gedaan, veel geld voor gegeven of in musea gehangenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:39 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er zijn dan ook ontelbaar veel prachtige kindertekeningen gemaakt.
Nee, maar de waanzin die gepaard gaat met de zogenaamde kunstwereld moet je echt buiten de deur houden wanneer je - bijvoorbeeld - naar Appeltjes kijkt. Anders zijn ze bij voorbaat niet te pruimen. Met diezelfde onbevangenheid zijn die werken immers toch ook ontstaan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar daar wordt niet zo moeilijk over gedaan, veel geld voor gegeven of in musea gehangen
quote:De waarde van de zogenaamde Karel Appel werd in Tussen Kunst en Kitsch geschat op ruim 20.000 euro. Wat het kunstwerk waard is, nu het van de hand van Jon Marten blijkt te zijn, is niet bekend.
Dat is ik ook weer waar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, maar de waanzin die gepaard gaat met de zogenaamde kunstwereld moet je echt buiten de deur houden wanneer je - bijvoorbeeld - naar Appeltjes kijkt. Anders zijn ze bij voorbaat niet te pruimen. Met diezelfde onbevangenheid zijn die werken immers toch ook ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |