Ik ook. Het is een vroeg werk, die zijn vaak het meeste waard.quote:
Hij had het rond 6:15 gemaakt?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een vroeg werk, die zijn vaak het meeste waard.
Ik gok zo rond de 3,5 euroton.quote:
Valt wel mee, kijk maar naar van Gogh.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een vroeg werk, die zijn vaak het meeste waard.
Klopt.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:19 schreef Nibb-it het volgende:
Vanavond is de uitzending, geloof ik.
Dat zou een mooie winst zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef RingBewoner het volgende:
Het was niet een heel groot schilderij wat ik vanochtend op het journaal zag.
[..]
Ik gok zo rond de 3,5 euroton.
Moet je wel 60 jaar op wachten. De meeste mensen kunnen in die tijd meer geld verdienen door gewoon te werken.quote:
Ja, maar niets stond deze mensen natuurlijk in de weg om tijdens het wachten ook nog wat te werkenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet je wel 60 jaar op wachten. De meeste mensen kunnen in die tijd meer geld verdienen door gewoon te werken.
Ik wil ook wel gokken. Ik zeg ¤ 15.000.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef RingBewoner het volgende:
Het was niet een heel groot schilderij wat ik vanochtend op het journaal zag.
[..]
Ik gok zo rond de 3,5 euroton.
Zo weinig? Waar baseer jij je op dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gokken. Ik zeg ¤ 15.000.
We zullen zien.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zo weinig? Waar baseer jij je op dan?
Dat is helemaal waar. En als je het afzet tegen de gedane investering is het zeker niet slecht.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, maar niets stond deze mensen natuurlijk in de weg om tijdens het wachten ook nog wat te werken
Ik denk dat jij er dichter in de buurt zit, ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |