Storingsdiensten en hij dient als wekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn mobiel ligt nooit in mn slaapkamer.
Dat is heel persoonlijk denk ik maar ik zou niet meer zonder kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Storingsdiensten en hij dient als wekker.
Werkt zo'n wake up light nou echt met makkelijker wakker worden?
Het valt tegen. Blijkbaar slaap ik echt te vast ofzoquote:Op woensdag 2 september 2015 08:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Storingsdiensten en hij dient als wekker.
Werkt zo'n wake up light nou echt met makkelijker wakker worden?
Op Zondag word ik gewekt door het volk dat naar de kerk gaat.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook bijna nooit wakker van zonlicht ofzo, alleen als ik echt uitgerust ben denk ik. Op zondag.
Veel te laat, dan moet je al in de kerk zitten! Heiden!quote:Op woensdag 2 september 2015 09:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op Zondag word ik gewekt door het volk dat naar de kerk gaat.
En daar wordt ze dan weer niet wakker vanquote:Op woensdag 2 september 2015 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar word ik niet wakker van. Misschien als ik hem op een glazen plaat leg
Als je zelf ook al in de kerk zit?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op Zondag word ik gewekt door het volk dat naar de kerk gaat.
Zo'n bal met wierook tegen je harsesquote:Op woensdag 2 september 2015 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zelf ook al in de kerk zit?
Van die zingende wijvenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n bal met wierook tegen je harses
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar wordt ze dan weer niet wakker van
Maar een beetje onweer en mevrouw slaapt nietquote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie eens door een salsaband heen geslapen die onder m'n raam stond te spelen. Kamergenootje is over m'n bed heen geklommen om uit het raam te kijken, heeft vervolgens de receptie gebeld om te vragen of dat normaal was, receptie heeft later teruggebeld (telefoon stond op nachtkastje, naast m'n hoofd dus) en toen de salsaband wegging begon de airco te kloten.
Ik heb er niets van gemerkt.
Kamergenootje was echt verrot die dag erop
Wat heb ik in een kerk te zoeken?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zelf ook al in de kerk zit?
Weet ik veel, jij woont in Amersfoort.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat heb ik in een kerk te zoeken?
Dat heb ik ook. Maar dat is meer door het licht. En de angst dat ik die nacht weer buiten sta te kijken naar een brandend huis.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar een beetje onweer en mevrouw slaapt niet![]()
Ik sliep welquote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar een beetje onweer en mevrouw slaapt niet![]()
Ik woon hier ook alleen maar omdat het dicht bij mijn werk is. De rest kan mij gestolen worden. Daarnaast, nu Anna werk heeft, verhuizen wij vast tussen nu en 5 jaar.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij woont in Amersfoort.
Tofquote:Op woensdag 2 september 2015 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik woon hier ook alleen maar omdat het dicht bij mijn werk is. De rest kan mij gestolen worden. Daarnaast, nu Anna werk heeft, verhuizen wij vast tussen nu en 5 jaar.
En dat terwijl een salsaband juist wel bedreigend is voor je gezondheid.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie eens door een salsaband heen geslapen die onder m'n raam stond te spelen. Kamergenootje is over m'n bed heen geklommen om uit het raam te kijken, heeft vervolgens de receptie gebeld om te vragen of dat normaal was, receptie heeft later teruggebeld (telefoon stond op nachtkastje, naast m'n hoofd dus) en toen de salsaband wegging begon de airco te kloten.
Ik heb er niets van gemerkt.
Kamergenootje was echt verrot die dag erop
Naar Almere?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik woon hier ook alleen maar omdat het dicht bij mijn werk is. De rest kan mij gestolen worden. Daarnaast, nu Anna werk heeft, verhuizen wij vast tussen nu en 5 jaar.
Een brandbom?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat heb ik in een kerk te zoeken?
Voedsel en Waren Autoriteit in Utrecht. Toezicht houden op het slachtvee wat uiteindelijk op ons bord terecht komt. Als dierenarts, maar niet helemaal wat ze gestudeerd heeft (ze maakt niets beterquote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gaat CL onderdeel worden van je harem?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wij gaan gewoon naar CL wonen over een paar jaar.
Wat moet zij nou met een dikke papzak zoals ik?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaat CL onderdeel worden van je harem?
More Annie to love.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een dikke papzak zoals ik?
Ik las CL uitwonenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens werkt ze in de omgeving Barneveld - Ede - Zwolle. Dat is haar werkgebied in ieder geval.
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voedsel en Waren Autoriteit in Utrecht. Toezicht houden op het slachtvee wat uiteindelijk op ons bord terecht komt. Als dierenarts, maar niet helemaal wat ze gestudeerd heeft (ze maakt niets beter).
M'n evenbeeldquote:Op woensdag 2 september 2015 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een dikke papzak zoals ik?
Nou ja, niet helemaal. Je mag in Nederland alleen als volwaardig dierenarts de controle's doen. Daar komt bij kijken dat ze moet zorgen dat alle wetten worden nageleefd en dat het vee aan alle eisen voldoet voordat het ergens in de kiloknaller bak van de AH eindigtquote:
Die is zo vegetariërquote:Op woensdag 2 september 2015 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal. Je mag in Nederland alleen als volwaardig dierenarts de controle's doen. Daar komt bij kijken dat ze moet zorgen dat alle wetten worden nageleefd en dat het vee aan alle eisen voldoet voordat het ergens in de kiloknaller bak van de AH eindigt.
Of wij eten een tijd geen kip en eend meerquote:
Want je wil een baan bij de kerk?quote:Op woensdag 2 september 2015 09:36 schreef Renesite het volgende:
Gisteren volop ingeschreven bij detacheerders. Nu bidden
Ja. Ik predik regenbogen en unicoooornsquote:Op woensdag 2 september 2015 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want je wil een baan bij de kerk?
Als Annie-wakker-maker.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want je wil een baan bij de kerk?
Je zit op een unicorn bedoel jequote:Op woensdag 2 september 2015 09:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik predik regenbogen en unicoooorns
Jij gaat toch al naar de hel.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:36 schreef Renesite het volgende:
Gisteren volop ingeschreven bij detacheerders. Nu bidden
Nee. Die zijn te wild voor mijquote:
Als het maar gezellig is!quote:
Volgens mij sloop je daar je DS grondig meequote:Op woensdag 2 september 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Let's Dance op de radio.
Er komen meteen trauma's naar boven vanwege dit spel
Ik ben benieuwd waar ze dat gaan doen. In de binnenstad heb je toch al zoveel ruimte voor grote evenementen.quote:Amersfoort locatie voor volgende The Passion
Foto: ANP
Gepubliceerd: 02 september 2015 09:44
Laatste update: 02 september 2015 09:52
De zesde editie van The Passion zal komend jaar op 24 maart in Amersfoort worden opgevoerd.
De moderne uitvoering van het lijdensverhaal van Jezus land daarmee in de provincie Utrecht. Dat maakt de omroep KRO/NCRV woensdag bekend.
"Het is voor Amersfoort een enorme uitdaging om dit grote live-event in de stad te ontvangen. Miljoenen mensen bekijken de vertelling thuis, terwijl tienduizenden naar de stad komen om het van dichtbij mee te maken", zegt de burgemeester van Amersfoort tegen de omroep.
"Ook voor veel Amersfoorters is het een unieke gebeurtenis in hun eigen stad."
Het evenement, een samenwerikg van de EO en KRO/NCRV, is niet alleen op televisie bij NPO 1 maar ook rechtstreeks op NPO Radio 2 te volgen. In 2015 keken 3,5 miljoen mensen naar The Passion.
Beter daar dan in een echte stad.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
Uhoh.
http://www.nu.nl/cultuur-(...)nde-the-passion.html
[..]
Ik ben benieuwd waar ze dat gaan doen. In de binnenstad heb je toch al zoveel ruimte voor grote evenementen.
Alsof het in Utrecht kanquote:
Heerlijk!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof het in Utrecht kan. Gisteren doorheen gelopen, maar dat veranderd ook met de week
. Wat een puinhoop
.
van ellende en frustratie jaquote:Op woensdag 2 september 2015 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij sloop je daar je DS grondig mee
iPad.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de DSIk heb hem nog wel, maar gebruik hem niet meer. Die klote iPad heeft alles verpest.
Ik kan echt niet gamen op een iPad/iPhone. Stomme apparaten. En merendeel van de spellen zijn van het type met ingame aankopen om verder te komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de DSIk heb hem nog wel, maar gebruik hem niet meer. Die klote iPad heeft alles verpest.
Wil wel weer eens een game doen maar geen mac kopen of PC. Wel een nieuwe macbook.. maar die zijn niezo geschikt enzquote:Op woensdag 2 september 2015 11:10 schreef Q. het volgende:
Gamen doe ik op de PlayStation. Of op de pc. Of op de Mac.
Ik had een tijdje geleden m'n PSP weer afgestoft voor Patapon (ook zo'n godsgruwelijk kutspel soms) maar het kon me niet langer dan een kwartier boeienquote:Op woensdag 2 september 2015 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan echt niet gamen op een iPad/iPhone. Stomme apparaten. En merendeel van de spellen zijn van het type met ingame aankopen om verder te komen.
Ik heb 2 3DS'en liggen (1 voor Anna, 1 voor mij) en die worden bijna dagelijks gebruikt. En alle DS spellen kun je ook nog spelen dus er is zat keus.
Gisteren lukte prima met dubbeltje op zn zijdequote:Op woensdag 2 september 2015 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden m'n PSP weer afgestoft voor Patapon (ook zo'n godsgruwelijk kutspel soms) maar het kon me niet langer dan een kwartier boeien
Ik kan ook al geen series of films kijken zonder afgeleid te worden. Kutzooi
Toen zat ik ook met de iPad op schoot hequote:Op woensdag 2 september 2015 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren lukte prima met dubbeltje op zn zijde
Owww ja sowieso. Wij zaten met z'n tweeën in bed met de laptopquote:Op woensdag 2 september 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen zat ik ook met de iPad op schoot heMaar zulke zeikprogramma's zijn ook alleen leuk als ik er op Fok over mee kan zeiken.
Om half tien in bedquote:Op woensdag 2 september 2015 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owww ja sowieso. Wij zaten met z'n tweeën in bed met de laptop
10 uur. Half 11 viel ik bijna in slaap. De wekker gaat hier dan ook om 6:00quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om half tien in bedIk had net m'n eten op
En dan, sociaal doen ofzo?quote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon helemaal niet gamen of TV kijken
Heb ik van 19:30 - 20:30 gedaanquote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
En dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |