Ik mag het noodweer tegemoet rijden zo te horen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:25 schreef Tally het volgende:
Hier word het nu best donker. Tot aan 5 minuten geleden was de lucht straks blauw en veel zon.
Maar nu word het steeds donkerderderder.
Het begint nu zachtjes te regenen. Maar een druppel per minuut ofzo dus echt zachtjesquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik mag het noodweer tegemoet rijden zo te horen.
http://www.buie.nl/quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Het begint nu zachtjes te regenen. Maar een druppel per minuut ofzo dus echt zachtjes
Leuke functie met een goed perspectief! Ik ben alleen wel in het idee dat het mogelijk toch niks wordt. Maar sinds mijn eerste volwassen baan van 3,5 jaar lang eens begonnen met verder kjkenquote:
Proberen kan toch altijd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuke functie met een goed perspectief! Ik ben alleen wel in het idee dat het mogelijk toch niks wordt. Maar sinds mijn eerste volwassen baan van 3,5 jaar lang eens begonnen met verder kjken
Ja! Niet zeiken gewoon snurken verdommequote:Op maandag 31 augustus 2015 16:29 schreef Tally het volgende:
Het onweert hier nu.
Moet ik nu ook gaan slapen?
Ik wacht even een uurtje. Dan ben ik thuis en heb ik de kinderen opgehaaldquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja! Niet zeiken gewoon snurken verdomme
Ow en de trein waar ik in zit heeft de airco op standje koelkast
De bus waar ik in zat had gewoon de verwarming zachtjes aanstaanquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja! Niet zeiken gewoon snurken verdomme
Ow en de trein waar ik in zit heeft de airco op standje koelkast
En dan vinden ze het gek dat het geweld tegenover OV-personeel toeneemt!quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
De bus waar ik in zat had gewoon de verwarming zachtjes aanstaan
I.d.d., de chauffeur had schijnbaar in zijn kleine ruimte wel airco zo te voelenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat het geweld tegenover OV-personeel toeneemt!
Ik geloof er geen hol van.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:52 schreef MissMSX het volgende:
Niet zeiken, morgen hangen de ijspegels weer aan de dakgoot
IJspegels aan je holquote:
Beter dan in je hol lijkt me!quote:
Welches filmes?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond nog naar de film geweestWas om half 1 thuis ofzo.
Deel 1 was beterquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ah ja, nou ja, als jij het maar leuk vond
Nuttig, die track & trace.quote:PostNL verwacht dat de chauffeur op 01-09-2015 tussen 08:30 - 21:30 bij je aan de deur komt.
Daar wordt ie toch wel bezorgd, ook al ben ik thuis.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit als je je buren er voor op laat draaien
http://www.telegraaf.nl/r(...)en_in_Myanmar__.htmlquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar wordt ie toch wel bezorgd, ook al ben ik thuis.
Ik zag hem. Ideaal. Was jij er nou ook geweest?quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/r(...)en_in_Myanmar__.html
Ziet er wel tof uit. Als het droog is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zag hem. Ideaal. Was jij er nou ook geweest?
Ik laat steeds meer bij de appie hier bezorgen. Ophalen wanneer ik wil.quote:
Ik probeer thuis te zijn om het zelf in ontvangst te nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat steeds meer bij de appie hier bezorgen. Ophalen wanneer ik wil.
Dat. En ook leuk dat het soms zelfs op dezelfde dag kan.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pakketje is nu bezorgd bij de buren, een portiek verderop. Die niet thuis waren de drie keer dat ik vanmiddag heb aangebeld. Zeg maar 5 minuten na het bezorgen van het pakketje want de PostNL meneer liep nog door de straat.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg maar gedag tegen je bestelde ipad.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Pakketje is nu bezorgd bij de buren, een portiek verderop. Die niet thuis waren de drie keer dat ik vanmiddag heb aangebeld. Zeg maar 5 minuten na het bezorgen van het pakketje want de PostNL meneer liep nog door de straat.
Het zijn Oostblokkieërs volgens het naambordje. Pakketje is vast al weer terug naar PostNL met bestemming Roemenië.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg maar gedag tegen je bestelde ipad.
Ik heb daar geen zin meer in. Bestel blijkbaar dusdanig veel dat ik daar niet steeds voor thuis wil moeten blijvenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik probeer thuis te zijn om het zelf in ontvangst te nemen.
Ach ja, probleem van de verzender.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Pakketje is nu bezorgd bij de buren, een portiek verderop. Die niet thuis waren de drie keer dat ik vanmiddag heb aangebeld. Zeg maar 5 minuten na het bezorgen van het pakketje want de PostNL meneer liep nog door de straat.
Dan nog, gebeurt vaak genoeg dat ze niet eens bij mij aanbellen als ik thuis ben maar het meteen bij de buren dumpen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik probeer thuis te zijn om het zelf in ontvangst te nemen.
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zin meer in. Bestel blijkbaar dusdanig veel dat ik daar niet steeds voor thuis wil moeten blijven
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren is belgenland of niemandsland... Praten er ook zo onverstaanbaar.
Beetje short notice. Jammer welquote:
SNUIT!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alles beneden de rivieren is belgenland of niemandsland... Praten er ook zo onverstaanbaar.
Powned door MOE-landersquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn Oostblokkieërs volgens het naambordje. Pakketje is vast al weer terug naar PostNL met bestemming Roemenië.
Je piemel lijkt op een neus? Of andersom? Dat laatste zou wel erg lullig zijnquote:
Heyy.. jij hier?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In mijn oor! Precies waar ik van hou! Q+
Maar goed dat je niet al op het station stond. "Het wordt wel steeds later licht hè?"quote:Op woensdag 2 september 2015 08:10 schreef stbabylon het volgende:
Word ik vanochtend wakker. Ga ik naar de wc, wassen, bril op, horloge om. Nog knettermoe. Ik denk, pfff, zwaar. Misschien uurtje later. Kijk ik op m'n horloge... 2:15![]()
![]()
Ik stond op het punt m'n tanden te poetsen. Ik zou zweren dat m'n wekker was gegaan.
Ja preciesquote:Op woensdag 2 september 2015 08:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet al op het station stond. "Het wordt wel steeds later licht hè?"
Mwa, er zijn van die dagen...quote:Op woensdag 2 september 2015 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies
Ik denk trouwens dat ik het daar sowieso door had gehad
Mijn mobiel ligt nooit in mn slaapkamer.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:29 schreef Cue_ het volgende:
Als ik wakker word kijk ik sowieso altijd op m'n mobiel naar de tijd.
Verstandig.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn mobiel ligt nooit in mn slaapkamer.
Mijn mobiel is mijn wekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ding maakt teveel lawaai altijd.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een ouderwetsche wekkerradio, maar toch
Daar word ik niet wakker van. Misschien als ik hem op een glazen plaat legquote:Op woensdag 2 september 2015 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ding maakt teveel lawaai altijd.
Mijn wekker is de trilfunctie van m'n mobiel
Wake up light!quote:Op woensdag 2 september 2015 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een ouderwetsche wekkerradio, maar toch
Vraag me af of je daar echt van op een tijdstip van wakker wordt?quote:
Bij die van mij had je gewoon gepiep, vogeltjes, regengeluiden, de zee en een wekkerradio erin. Maar ik werd niet wakker van het licht.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of je daar echt van op een tijdstip van wakker wordt?
Al bedenk ik me net dat daar vast ook een muziekje/buzzer op zit icm licht
Hij maakt idd ook heel veel lawaai.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of je daar echt van op een tijdstip van wakker wordt?
Al bedenk ik me net dat daar vast ook een muziekje/buzzer op zit icm licht
Storingsdiensten en hij dient als wekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |