abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:25:45 #201
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155814226
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee simpele gewoon NEE!! Een fuking facebook foto zegt helemaal niks over een relatie status! Wie weet is die gozer naast haar wel haar broer waar ze heel close mee is!

Accepteer nou gewoon eens dat je nu ook weer de plank volledig mis slaat en je een sociaal kansloos geval bent zo lang je de huidige houding vasthoud.
Soms is trouwens het tegenovergestelde waar. Mensen die altijd maar moeten laten zien hoe leuk ze het hebben en hoe gelukkig ze zijn via sociale media zijn het vaak helemaal niet (of zijn erg onzeker erover). Die hebben juist bevestiging nodig d.m.v. likes enzo.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:28:14 #202
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_155814273
quote:

[..]

Nee simpele gewoon NEE!! Een fuking facebook foto zegt helemaal niks over een relatie status! Wie weet is die gozer naast haar wel haar broer waar ze heel close mee is!

Accepteer nou gewoon eens dat je nu ook weer de plank volledig mis slaat en je een sociaal kansloos geval bent zo lang je de huidige houding vasthoud.
Op mijn profielfoto sta ik samen met Michael van Gerwen, zo vermoeiend dat ik elke keer moet uitleggen dat we niks hebben.
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:30:12 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155814315
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
Ik denk niet dat het vrijgezel zijn bij jou de oorzaak dezer. Met alle respect verder, maar doe alsjeblieft eens iets met de tips en vraag desnoods hulp aan anderen. Sowieso, een goed sociaal leven (zonder direct relatie intenties) is voor iedereen goed, dus ook voor jou. Ga gewoon gesprekken aan, met vrouwen, maar ook met mannen. breid je kennissenkring uit, heb lol en wie weet wie je dan treft. Maar vooral, ga niet overal een mogelijk relatiepotentieel in zien. Daar word je zelf echt niet gelukkiger van.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.
^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of hebben die mensen een relatie ómdat ze veel vrolijker in het leven staan?

Je hebt deels gelijk hoor. Het is fijn een goede relatie te hebben. Maar het heeft geen zin je daarop te richten als een soort fix voor de tekortkomingen die je nu in je leven ervaart. Dat gaat niet werken, daar jaar je iemand mee weg.
En dat dus...En ja dezer, ik weet echt wel hoe je je voelt, maar straw heeft gewoon 100% gelijk met deze opmerking.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:31:12 #204
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155814343
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Op mijn profielfoto sta ik samen met Michael van Gerwen, zo vermoeiend dat ik elke keer moet uitleggen dat we niks hebben.
Wat zeg je nu Roy, hebben jullie geen relatie? :o

Ik moet ook steeds uitleggen dat ik niet in Hollywood woon, vermoeiend inderdaad...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_155814399
Al mijn dates denken dat ik het met schildpadden doe. ;(
  vrijdag 4 september 2015 @ 13:41:04 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155814601
quote:

[..]

Ik met een groot glas wijn, nu ben ik alcoholist voor het leven :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:10:59 #207
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_155815199
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:31 schreef yats het volgende:

[..]

Wat zeg je nu Roy, hebben jullie geen relatie? :o

Ik moet ook steeds uitleggen dat ik niet in Hollywood woon, vermoeiend inderdaad...
Nee -O-
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:24:05 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155815512
Ik heb geen facebook dus ik besta niet *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155815588
Ik sta met bier op mijn profielfoto. Ik houd dan ook meer van bier dan van mijn man. Uiteraard.
Ja doei.
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:42:13 #210
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_155815990
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ik sta met bier op mijn profielfoto. Ik houd dan ook meer van bier dan van mijn man. Uiteraard.
Vrouwen die bier drinken _O_
En idd, er is niks mis mee om meer van bier te houden dan van je partner.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_155816403
quote:

[..]

Mensen denken dat ik zwart/wit ben :)
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:22:08 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155816873
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:00 schreef artelligence het volgende:

[..]

Mensen denken dat ik zwart/wit ben :)
Komen ze er daarna pas achter dat je een blauwe bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155819233
quote:

[..]

Komop zeg, 9 van de 10 keer weet je het wel met zo'n foto hoor :')

Dan mag hij wellicht iets teveel generaliseren en vooroordelen, jij doet altijd weer alsof uitzonderingen de norm zijn. Die plaat voor je kop is net zo dik.
pi_155821051
Vanavond trouwens het ultieme feest der herkenning voor singles overleven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft ken ik niet maar ja.. voor je familie hoor je eigenlijk wel te gaan ;)
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:15:10 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155821134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:11 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een bruiloft komt een bruiloft, zet dus je beste beentje voor op de dansvloer!

*O*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155821188
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van een bruiloft komt een bruiloft, zet dus je beste beentje voor op de dansvloer!

*O*
Haha ja dat las ik ook op die overleeftips-sites. Het gaat om het gelukkige paar, zeker niet om jou... Gratis drank, zorg dat jij er op je best uitziet, lekker slap lullen en het feest is over voor je t weet...
pi_155821205
quote:

[..]

Golddigger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:19:50 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155821225
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:17 schreef Deezertje het volgende:

Haha ja dat las ik ook op die overleeftips-sites. Het gaat om het gelukkige paar, zeker niet om jou... Gratis drank, zorg dat jij er op je best uitziet, lekker slap lullen en het feest is over voor je t weet...
Niet echt een positieve insteek.
Beter: Ga er heen met een taak om minstens met vijf vreemden een gesprek te voeren en minstens drie nummers lang te swingen op de dansvloer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155821621
Bruiloften. Single bruidsmeisjes / vriendinnen / familie die allemaal een romantische dag mee hebben gemaakt en dat ook zo graag willen.

Bingo.
pi_155821999
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet echt een positieve insteek.
Beter: Ga er heen met een taak om minstens met vijf vreemden een gesprek te voeren en minstens drie nummers lang te swingen op de dansvloer.
Daarom. Ik ga er gewoon heen. Sowieso goede oefening en zal wel meevallen als ik er eenmaal ben.. ;)
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:28:49 #221
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155822825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:11 schreef Deezertje het volgende:
SPOILER
Leuk juist! Als er een plek is waar het makkelijk versieren is...
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:35:15 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155822990
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Komop zeg, 9 van de 10 keer weet je het wel met zo'n foto hoor :')

Dan mag hij wellicht iets teveel generaliseren en vooroordelen, jij doet altijd weer alsof uitzonderingen de norm zijn. Die plaat voor je kop is net zo dik.
Hahaha sprak ze teder :D man wat heb jij trouwens de afgelopen jaren bereikt? Verder dan je zuur gehakte opkrikken en nog zieliger overkomen op Fok! Ben je niet gekomen. Natuurlijk ook vooruitgang maar ja....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155824089
Ik sta met mijn beste vriendin op de foto op mijn Facebook. Heb ik ook echt geen relatie mee :N
SPOILER
Enne, werk of geen werk, mensen kunnen sowieso aardig doen zonder dat ze willen dat je in hun broekje kruipt :')
pi_155824261
Mensen die niet reageren op whatsapp. :r
pi_155824409
Ze reageert nu al bijna een uur niet op mijn vraag of ze een leuke dag heeft gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')