Ik heb het idee dat dit een flopfilm gaat wordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Die regisseur is een heel vreemd figuur. Stuur dit clubje lekker naar de dansende knuffelbeer van showbizzland.
Ze heeft een prachtkont.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
wtf Sigrid is 22 nuZiet eruit als 15
iemand vond dit een goede film in het vorige topicquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me oprecht af wie deze film gaat bekijken.
zekerquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtkont.
[ afbeelding ]
Ik, cinematografie doet aan Drive denken van wat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Halina Reijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken die buurtquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtkont.
[ afbeelding ]
Ja, ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
iemand vond dit een goede film in het vorige topic
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtkont.
[ afbeelding ]
Je had hier policor kunnen zeggen voor een volle kaart.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een soort opwelling van linkse probleemontkenners.
Wat werd er gezegd?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een soort opwelling van linkse probleemontkenners.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
linkse flikkertjes bij de VARA, wat een surprise
Had ie moeten doen, maar het feit dat hij het niet doet maakt zijn verhaal niet zwakker ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Buma heeft wel gelijk dat Roos aangifte had moeten doen.
Volgens populisten natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef Heufd het volgende:
Wordt er echt niets met die aangifte gedaan?
Linkse probleemontkenners zijn vrijwel altijd ook policor. Zo tevreden?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had hier policor kunnen zeggen voor een volle kaart.
Gemiste kans weer.
Er is geen aangifte gedaan in dit gevalquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef Heufd het volgende:
Wordt er echt niets met die aangifte gedaan?
Met of zonder snor?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef Confetti het volgende:
Linkse rakkers.
We hebben weer een harde, rechtvaardige rechtse leidet nodig die de maatschappij goed gaat zuiveren.
Je moet er rekening mee houden dat iedereen het kan lezen en media er mee aan de slag kunnen gaan, zeker als publiek persoonquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Je mag dus niet meer twitteren dat je bent aangevallen door een groepje mensen. NIET MEER DOEN JONGENS, FOEI.
Klopt. Maar ik begrijp Roos ook wel. Het is tijdverspilling.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Buma heeft wel gelijk dat Roos aangifte had moeten doen.
In het algemeen. In soortgelijke gevallen van bedreiging.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Er is geen aangifte gedaan in dit geval
Of bedoel je aangiftes in het algemeen?
och gut... aai over je bol...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:58 schreef marcodej het volgende:
Uit protest ga ik niet naar die film van die knakker.
Wat een oetlul was dat.
Zou ik niet weten. Heb ooit aangifte gedaan van diefstal en is prima opgelost.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:58 schreef Heufd het volgende:
[..]
In het algemeen. In soortgelijke gevallen van bedreiging.
VARA, het linkse bolwerk van Nederlandquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Jan Roos wordt wel extra onder vuur genomen.
Vinden ze leuk hoor. Iemand terugpakken met zijn eigen stijl en dan nog zo falen ook...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Idd, walgelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:58 schreef marcodej het volgende:
Uit protest ga ik niet naar die film van die knakker.
Wat een oetlul was dat.
Zoiets vermoed ik ook ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Zit lekker aan de subsidiekraan met zijn multicultikansenfilms.
Dat maakt zijn verhaal natuurlijk wel zwakker. Nu weten we niet of hij het wat heeft aangedikt. Als er idd 12 boze Marokkanen met ijzeren staven hem hebben aangevallen, dan is hij er goed van afgekomen...quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ie moeten doen, maar het feit dat hij het niet doet maakt zijn verhaal niet zwakker ofzo.
Wel weer tof dat Jan Roos in het hol van de leeuw gaat zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Net zoals toen Rutger bij Matthijs zatquote:Op woensdag 2 september 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel weer tof dat Jan Roos in het hol van de leeuw gaat zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |