"dit ben ik wanneer ik een kind van visite achter mijn pc zie"quote:Op donderdag 3 september 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is het, Turkse Astro-tv?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is het, Turkse Astro-tv?
[ afbeelding ]
Ik verstond er niks van, maar volgens mij heeft 'ie me zojuist beledigd?quote:
Wat voor presentatie ga je geven?quote:
Vandaag geen, maar dat komt wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 07:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat voor presentatie ga je geven?
Business style.quote:Op donderdag 3 september 2015 07:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vandaag geen, maar dat komt wel.
Het is gewoon de kleding die je hier op donderdag aandoet, een pak.
Havoquote:Op donderdag 3 september 2015 07:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Business style.
Wat doe je voor opleiding?
quote:Op donderdag 3 september 2015 08:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Havo
Maar dan 4 dagen havo en 1 dag business dingen
In Groningen nog niet maar ik denk dat ik veilig op mijn zolderkamer blijf.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:16 schreef anonymoussie het volgende:
Gelukkig stormt en regent het weer.
Lekker knus.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Groningen nog niet maar ik denk dat ik veilig op mijn zolderkamer blijf.
Relatie toch afgelopen?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:56 schreef anonymoussie het volgende:
Het is hier ook weer droog nu.
Heb je er geen zin meer in?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens, mag je ook ontslag nemen via email?
Ja dat ook en ga naar een ander uitzendbureau.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb je er geen zin meer in?
Kan je dat niet beter alvast doen, voordat je ontslag neemt...quote:Op donderdag 3 september 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat ook en ga naar een ander uitzendbureau.
Hmm ja. De opdrachtgever wisselt van uitzendbureau. We moeten binnenkort het contract per post krijgen om te tekenen. En ik hoorde dat ik een maand opzegtermijn heb maar met een nul uren contract houdt niet zoveel in toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter alvast doen, voordat je ontslag neemt...
0 uren contract lijkt mij kut ja.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja. De opdrachtgever wisselt van uitzendbureau. We moeten binnenkort het contract per post krijgen om te tekenen. En ik hoorde dat ik een maand opzegtermijn heb maar met een nul uren contract houdt niet zoveel in toch?
Ja heb nu nul uren contract en die krijg ik weer maar bedoel meer dat als ik niet op tijd ontslag neem het huidige uitzendbureau mij niet kan verplichten om te werken toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
0 uren contract lijkt mij kut ja.
Wat voor contract had je ervoor?
Uhm nee.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb nu nul uren contract en die krijg ik weer maar bedoel meer dat als ik niet op tijd ontslag neem het huidige uitzendbureau mij niet kan verplichten om te werken toch?
Mja beter wachten op het tekenen van die nieuwe en mij dan bij de huidige op niet beschikbaar zetten.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Uhm nee.
Maar ik zou oppassen dat je jezelf niet benadeeld.
Dat je straks geen inkomen hebt en ook geen recht op ww of zo...
Gewoon even de baas appenquote:Op donderdag 3 september 2015 10:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens, mag je ook ontslag nemen via email?
Als het kan doe ik dat ja. Of fb?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon even de baas appen
Nou ja, als jij echt ontslag wil nemen gaan ze je toch niet tegenhouden?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als het kan doe ik dat ja. Of fb?
Vooral alvast ander werk zoeken.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja beter wachten op het tekenen van die nieuwe en mij dan bij de huidige op niet beschikbaar zetten.
Maar ga sowieso het recht op ww verspelen aangezien ik naar die andere moet om bij dezelfde opdrachtgever te kunnen blijven werken.
Middelbare school gymlessen be likequote:Op donderdag 3 september 2015 11:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dit voor een uitbuiting.
Zitten Felix en jij bij elkaar op school?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Middelbare school gymlessen be like
Ja hij staat nu naast me mee te kijkenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zitten Felix en jij bij elkaar op school?
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wist het.
Ipv vliegen ga je varen.
Have fun, Kano.
En als het een overname is, hoort dat geen gevolgen te hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja beter wachten op het tekenen van die nieuwe en mij dan bij de huidige op niet beschikbaar zetten.
Maar ga sowieso het recht op ww verspelen aangezien ik naar die andere moet om bij dezelfde opdrachtgever te kunnen blijven werken.
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja hij staat nu naast me mee te kijken
[..]Thanks
Ook niet als ik ontslag neem bij de huidige?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En als het een overname is, hoort dat geen gevolgen te hebben.
Ja dan wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook niet als ik ontslag neem bij de huidige?
We hadden gister een info bijeenkomst van de nieuwe en die zei dat mensen in fase b een maand opzegtermijn hebben en dat als je niet meer bij de huidige wilt werken je ontslag moet nemen. Je mag bij beide blijven werken maar als je voor deze opdrachtgever wilt werken moet je dus ook naar het nieuwe uitzendbureau.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dan wel.
Dan word je niet meer overgenomen.
En dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:41 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon bij LTVDK met zijn mooie kraan en Apple gaan wonen.
Dan is het dus geen overname?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hadden gister een info bijeenkomst van de nieuwe en die zei dat mensen in fase b een maand opzegtermijn hebben en dat als je niet meer bij de huidige wilt werken je ontslag moet nemen. Je mag bij beide blijven werken maar als je voor deze opdrachtgever wilt werken moet je dus ook naar het nieuwe uitzendbureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |