Als ik een vrouw leuk vind, dan ga ik ervoor. Omgekeerd doen eerlijke vrouwen het zelfde met een man die ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar alleen voor seks. Hij is verder heel selectief aan het wachten op de ware.
De beschreven vrouwen in de OP die hetzelfde doen zijn natuurlijk wel vieze hoeren.
Voor sommigen, dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:10 schreef erodome het volgende:
Nooit gedacht dat het misschien ook voor velen zo kan zijn dat ze gewoon iemand hebben gevonden waarmee ze graag hun leven willen delen, dat avontuur aan willen gaan?
Het is vooral erg makkelijk voor jezelf om te denken dat al die anderen het zo fout doen, dat maakt dat je je minder slecht voelt over jezelf
leuke omgeving heb jequote:Op dinsdag 1 september 2015 23:19 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Voor sommigen, dat geloof ik best.
Maar ik ken er ook waar mijn idee werkelijkheid is.
Een goeie vriend van mij heeft een relatie met een kreng van een wijf.
Er staat een deadline op het maken van kinderen, ten laatste volgend jaar (seriously)
Ik houd m'n hart vast voor die kinderen
Both.. Ik ben intussen vloeiend in Spaans door met locals om te gaanquote:[b]Op dinsdag 1 september 2015 20:28 schreef Scary_Mary het volgende
Reizen als in backpack met bijkomend typisch werk? Of acclimatiseer je ook echt met locals als in natives enzo?
Ik was heel lang maagd omdat ik seks en intimiteit op een voetstuk plaatste. Enkele jaren geleden (pas na de universiteit) had ik een hele goeie relatie en achteraf gezien ben ik blij dat ik op haar heb gewacht.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je bent gewoon verbitterd dat jij niemand kon krijgen in je studententijd terwijl de rest er op los neukte. Je zegt bijvoorbeeld "toen ik aan de universiteit zat, neukten alle studentes er op los (mannen ook, for the record)" Je identificeert je dus niet met die mannen die erop los neukten toen.
Dit ligt idd dichter bij de waarheid dan mijn versiequote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Voor sommige mensen heb je gelijk, voor anderen niet. En ik denk dat die groep over wie je gelijk hebt toch nog best groot is. Misschien wel tussen de 25-50%. Maar die andere 50-75% is zo niet.
Dit was mijn spreekbeurt.
Dat je de behoefte hebt maar ervoor kiest om het op te geven voor de persoon van wie je houdt... is dat geen liefde? Ik vind het ook geen argument tegen maar juist voor monogamie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:32 schreef Topgozer1 het volgende:
Is dat liefde? I don't think so. De behoefte om andere kerels te neuken is er immers nog steeds, maar dan is de relatie voorbij. Ik ken de meest sletterige vrouwen die op hun 25ste plots ''monogaam'' worden.
Vindt hij het ook een kreng van een wijf? Dat is namelijk de hamvraag.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:19 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Voor sommigen, dat geloof ik best.
Maar ik ken er ook waar mijn idee werkelijkheid is.
Een goeie vriend van mij heeft een relatie met een kreng van een wijf.
Er staat een deadline op het maken van kinderen, ten laatste volgend jaar (seriously)
Ik houd m'n hart vast voor die kinderen
Ik doel meer op de 'state of mind' van de TS, als je vol afgunst kijkt naar elk koppeltje en je bent zelf niet zo sociaal vaardig dan moet je wel verdomde knap zijn om iemand te scorenquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:28 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik was heel lang maagd omdat ik seks en intimiteit op een voetstuk plaatste. Enkele jaren geleden (pas na de universiteit) had ik een hele goeie relatie en achteraf gezien ben ik blij dat ik op haar heb gewacht.
Maar ze is niet de enige voor mij en ik ben ook niet de enige voor haar.
''Niemand kunnen krijgen'' is iets wat je zelf invult. Ik zie er goed uit en heb nooit kunnen klagen over aandacht
Hij vindt haar asociaal. Ze heeft helemaal geen andere vrienden en schuwt alle sociale activiteiten. Ik denk dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Hijzelf heeft geen slecht karakter maar is opgegroeid met een moeder die him als kind volledig negeerde. Vader is 3 keer getrouwd en weer gescheiden..quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Vindt hij het ook een kreng van een wijf? Dat is namelijk de hamvraag.
Heb me soms verbaasd over hoe andere stellen hun leven inrichten, maar vaker wel dan niet gold dat ze dat zelf echt zo wilde. Dat echt zelf opzochten, daar iets uithaalde wat ik zo snel niet kon zien.
Niet naar elk, maar ik heb vaak mijn bedenkingen. Laat ons zeggen bij 50%. Het uit zich trouwens in een superhoog aantal scheidingen.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik doel meer op de 'state of mind' van de TS, als je vol afgunst kijkt naar elk koppeltje en je bent zelf niet zo sociaal vaardig dan moet je wel verdomde knap zijn om iemand te scoren
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:17 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Natuurlijk verwacht ik me hier aan scherpe kritiek van vrouwen die zich beledigd voelen, maar ik ben heel overtuigd van mijn standpunt.
maar wat is de verkeerde intentie dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:06 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Hij vindt haar asociaal. Ze heeft helemaal geen andere vrienden en schuwt alle sociale activiteiten. Ik denk dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Hijzelf heeft geen slecht karakter maar is opgegroeid met een moeder die him als kind volledig negeerde. Vader is 3 keer getrouwd en weer gescheiden..
Ik wil niet alle vrouwen over de zelfde kam scheren. Je kan het doen werken met iemand waar je echt in gelooft. Maar er is zeker druk in de maatschappij om een partner te hebben, en ik ken veel relaties waarbij 1 van de 2 de verkeerde intentie heeft
Het klinkt niet alsof hij zelf geen issues heeft en als volwassen vent maakt hij zelf de keuze om daar al dan niet iets aan te doen en bij zo een vrouw te blijven. Dat ligt echt niet alleen aan haar.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:06 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Hij vindt haar asociaal. Ze heeft helemaal geen andere vrienden en schuwt alle sociale activiteiten. Ik denk dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft. Hijzelf heeft geen slecht karakter maar is opgegroeid met een moeder die him als kind volledig negeerde. Vader is 3 keer getrouwd en weer gescheiden..
En toch generaliseer je behoorlijk, want het zijn echt niet alleen en allee vrouwen. Ook mannen gaan gerust voor ms Not So Perfect en er zijn ook zat bewuste singles.quote:Ik wil niet alle vrouwen over de zelfde kam scheren. Je kan het doen werken met iemand waar je echt in gelooft. Maar er is zeker druk in de maatschappij om een partner te hebben, en ik ken veel relaties waarbij 1 van de 2 de verkeerde intentie heeft
quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijgen we al die goedpraters weer hier absoluut geen enkel idee hebben waar ze over praten
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |