quote:Op woensdag 2 september 2015 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan toch de behoefte voelen om uren in discussie te gaan met mensen over een fenomeen waar je niets meer van meekrijgt. Bravo!
quote:Op woensdag 2 september 2015 18:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een zo'n domme blanke kut die het moet verpesten voor de rest.
Hij heeft gelijk. Dit soort mensen schreeuwen van de daken dat mensen die voor oorlog gevlucht zijn per se ook al hun cultuur op moeten geven en Nederlander moeten worden, terwijl ze ook als ze dat doen nooit als Nederlander geaccepteerd worden.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
83% van NL is dus een no-life racistische tokkie in jou ogen. Omdat deze pro-ZP is. Goeie frame wel, lekker onderbouwd ook.
Gelukkig is het je eigen mening. Maar vraagje aan jou, wat doe je hier dan nog als je dat vindt van 83% van je landgenoten? Ook zal er niets veranderen, want die hele kleine minderheid gaat echt niets kunnen doen.
quote:Op woensdag 2 september 2015 18:55 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Dit soort mensen schreeuwen van de daken dat mensen die voor oorlog gevlucht zijn per se ook al hun cultuur op moeten geven en Nederlander moeten worden, terwijl ze ook als ze dat doen nooit als Nederlander geaccepteerd worden.
Maar die mensen kunnen zelf niet eens 1 ding in hun eigen leven veranderen, terwijl verandering de enige constante is. Ze leven nog in 1990 en maar klagen over verandering.
Goede stereotypering van miljoenen mensenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:55 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Dit soort mensen schreeuwen van de daken dat mensen die voor oorlog gevlucht zijn per se ook al hun cultuur op moeten geven en Nederlander moeten worden, terwijl ze ook als ze dat doen nooit als Nederlander geaccepteerd worden.
Maar die mensen kunnen zelf niet eens 1 ding in hun eigen leven veranderen, terwijl verandering de enige constante is. Ze leven nog in 1990 en maar klagen over verandering.
Weet niet hoeveel het er zijn. Kom ze in mijn eigen leven eigenlijk nooit voor, maar ja 'fly with the eagles'. Op internet echter...quote:Op woensdag 2 september 2015 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goede stereotypering van miljoenen mensen_!
83% van de Nederlanders. Tsja...quote:Op woensdag 2 september 2015 19:20 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel het er zijn. Kom ze in mijn eigen leven eigenlijk nooit voor, maar ja 'fly with the eagles'. Op internet echter...
Als 83% van de Nederlanders vindt dat homo's gecastreerd moeten worden moeten we dat ook maar in gaan voeren? Oh nee, wacht...quote:Op woensdag 2 september 2015 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
83% van de Nederlanders. Tsja...
goede vergelijking zeg!quote:Op woensdag 2 september 2015 19:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als 83% van de Nederlanders vindt dat homo's gecastreerd moeten worden moeten we dat ook maar in gaan voeren? Oh nee, wacht...
Het geeft aan dat een percentage geen flikker zegt. Of in ieder geval, dat we dat niet als leidraad moeten nemen.quote:
zeg dat dan ook tegen de racistische antipietenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het geeft aan dat een percentage geen flikker zegt.
Ze voeren het in en zijn 't dus kennelijk met haar eens, anders had 't ze nog wel een paar jaar gekost daar.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zwarte (gekleurde) mensen die zich wel als Zwarte Piet verkleden maar een andere kleur gaan schminken omdat hun eigen (zwarte) kleur beledigend voor zwarten zou zijn.
Hoe debiel moet je het hebben.
Dat hoor je altijd iemand die onderdeel is van een minderheid roepen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het geeft aan dat een percentage geen flikker zegt. Of in ieder geval, dat we dat niet als leidraad moeten nemen.
die zelf met percentages smijten zonder dat ze daarop worden aangesprokenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoor je altijd iemand die onderdeel is van een minderheid roepen.
Wat zijn dat precies?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zeg dat dan ook tegen de racistische antipieten
quincy en coquote:
nee die vent is niet racistisch hoe kon ik dat denkenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Oh, die. Is die nou ook al racistisch? Ik dacht dat 'ie herstelbetalingen wilde.
volgens mij doe ik gewoon normaal mee in deze discussie hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 20:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je baggert en je bent alleen blauw voor 't sfeertje.
Mwah, hij heeft een aardige obsessie met het constant linken van de witte man aan racisme. Zo zeer, dat je in zijn geval hem best wel kunt typeren als racist ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Oh, die. Is die nou ook al racistisch? Ik dacht dat 'ie herstelbetalingen wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |