Waarom MF? Oh ik bedoel Divquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
MF kijkt een beetje awkward
Ik ben bozig
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
MF kijkt een beetje awkward
Ik ben bozig
De wereld is kaput! Propaganda. Staatspolitie. Verdwijningen.quote:
Echt waar? Wie van de meiden?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
De wereld is kaput! Propaganda. Staatspolitie. Verdwijningen.
Transgenders in HNTM. Exhibitionisme bij de VMA's. Iwanius.
Trek het niet meer! Ben boos!
Eh, stond op de FP maar kan 't niet weer vinden. Maar, dacht Luus ofzo? Was eerst Lucas.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Wie van de meiden?
Niet boos worden Div. Het helpt niet. We staan machteloos tegenover alle narigheid die de wereld overspoelt.
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
divje
wil je met mij naar de kamasutrabeurs
hahahah okequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoor
Dat is juist een attractie daarquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoor
Zachtjes danquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een attractie daar
ben jij er geweestquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een attractie daar
Je moet zelf maar het beste er van makenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Wie van de meiden?
Niet boos worden Div. Het helpt niet. We staan machteloos tegenover alle narigheid die de wereld overspoelt.
Even wat andersquote:Op woensdag 2 september 2015 09:01 schreef theguyver het volgende:
Divje waarom die UIt, je had altijd van die leuke![]()
moge peeps
Je hebt mij toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Even wat andersiets wat redelijk dichtbij de realiteit ligt
De vrouwtjes komen wel weer
Dat lijkt maar zo!quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef theguyver het volgende:
jullie UI lijkt te veel op elkaar!
quote:De EO komt met een tv-programma waarin gedetineerde homo-transgenders met een alcoholprobleem 40 dagen in gesprek gaan met drugsverslaafde moslims in de prostitutie. “We hebben vroeger wel documentaires gemaakt over dakloze heroïnehoeren met een Hindoestaans verleden en over bilaterale metroseksuelen met een gehandicapte halfbroer, maar een show die criminele drankverslaafde homo’s die in het verkeerde lijf geboren zijn in contact brengt met islamitische junks die hun lichaam verkopen, dát is nieuw."
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleiderquote:Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef Tjacka het volgende:
wel jammer dat iedereen hier een leven lijkt hebben gevonden
zelfs de mods
Schop je je cliënten?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleider
Help tegenwoordig prullenbakken die slachtoffer zijn geworden van zinloos en/of huiselijk geweld weer re-integreren in de maatschappij. Geen makkelijk werk, maar ze zijn al erg blij dat ze uit het drukke stadsleven zijn
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleider
Help tegenwoordig prullenbakken die slachtoffer zijn geworden van zinloos en/of huiselijk geweld weer re-integreren in de maatschappij. Geen makkelijk werk, maar ze zijn al erg blij dat ze uit het drukke stadsleven zijn
De rotzooi die sommige mee hebben gemaakt
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zitquote:
welke prullenbakken is een risicogebied?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zit
Maar het zijn juist de geschopten die ik graag help
De verschoppelingen der aarde .quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zit
Maar het zijn juist de geschopten die ik graag help
Het verschilt nogalquote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke prullenbakken is een risicogebied?
Vanavond even kijken!quote:Op woensdag 2 september 2015 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:
http://xkcd.com/1572/
Best survey ever!
moguh maaatquote:Op donderdag 3 september 2015 08:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vanavond even kijken!
moge peeps
gezelligquote:Op donderdag 3 september 2015 10:22 schreef theguyver het volgende:
vanavond met oud collega's op stap, werk er al 2 jaar niet meer, maar ze belde me gisteravond op dat ze weer in Pluskut zijn en graag weer even wat willen gaan drinken hier.
Altijd leuk met lading russen Oostenrijkers en scandinaviers op stap!
Zuipfeescht a go go!!
* theguyver is blij dat hij morgen niet hoeft te werken
ja morgen stappen op het rembrandtpleinquote:Op donderdag 3 september 2015 10:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
zekers jij nog iets leuks geplanned?
quote:Op donderdag 3 september 2015 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja morgen stappen op het rembrandtplein
ja héquote:Op donderdag 3 september 2015 10:45 schreef theguyver het volgende:
[..]Dat is altijd gezellig ben er TE lang niet meer geweest.
Laatste keer was vorig jaar ergens!
Ik heb geen idee waar ik was geweest de laatste keer.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hé
ga niet naar de escape ofzo hoor dat vind ik maar weinig![]()
ach als je met een leuke groep gaat maakt het niet uit waar je bent tochquote:Op donderdag 3 september 2015 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik was geweest de laatste keer.
Was zelf al zo zat als een aap!
toch goed juistquote:Op donderdag 3 september 2015 11:03 schreef MotherFoker het volgende:
Misschien kwam je mn zus wel tegen. Zuipschuit dat ze is. Zelf uitgaan terwijl oma voor dr kind zorgt.
?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef sararaats het volgende:
Steek je nu niet teveel veren in je eigen gat Tjacka?
mag jij ook doen hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef sararaats het volgende:
Steek je nu niet teveel veren in je eigen gat Tjacka?
nee.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
Heuj, Hardenberger
En Tjack, worden we dit jaar weer kampioen?
Te vroeg gepiekt?quote:
dudequote:Op donderdag 3 september 2015 12:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
mag jij ook doen hoorje weet waar je heen moet!
als je dan toch bezig bent gebruik een hele kip!
Wordt een beetje pijnlijk dan jaquote:Op donderdag 3 september 2015 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
struisvogel vond ik iets overdreven
kreeg filmpje door van sara, schijnbaar is het al gelukt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
kreeg filmpje door van sara, schijnbaar is het al gelukt!
GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ander staat er zo zielig bij
oh ah toma toma vem vem vem vem
Nou ga erbij staan en offer jezelf op. Be a man.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Gvddie ander staat er zo zielig bij
Geen kip in mijn kont!quote:Op donderdag 3 september 2015 13:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou ga erbij staan en offer jezelf op. Be a man.
het spel is slechtquote:Op donderdag 3 september 2015 12:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Te vroeg gepiekt?
Oja, en een bod van 18 miljoen op Davy Klaassen.
Alhoewel. Kippenkont.. *legt connectie met Surinaamse vrouwen* -> ROTI + kip. Cirkel is rond. Vierkant is vierkant.quote:
eh....quote:Op donderdag 3 september 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Alhoewel. Kippenkont.. *legt connectie met Surinaamse vrouwen* -> ROTI + kip. Cirkel is rond. Vierkant is vierkant.
maakt niet uit... we gaan er toch aan vandaagquote:
Oh god, dan moet ik m'n (schuil)kelder maar even in orde gaan maken voor MFquote:Op donderdag 3 september 2015 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
maakt niet uit... we gaan er toch aan vandaag![]()
http://www.valuewalk.com/(...)a-war-begin-anytime/
Yo, niet gezien! Loop 3 weken achter met al m'n seriesquote:Op donderdag 3 september 2015 16:30 schreef schommelstoel het volgende:
Yo Div, nieuwe en laatste episode Mr Robot was weer top!
De dag dat Ziggoooo weer besluit internet te leveren is de dag dat er zo'n 40-45 GB gedownload gaat worden aan seriesquote:Op donderdag 3 september 2015 16:47 schreef schommelstoel het volgende:
Ah oke, maar je hebt dan in ieder geval nog genoeg te kijken.
Ik kan weer gaan wachten tot de nieuwe seizoenen beginnen, The walking dead bíjna weer begonnen!
Ook begonnen aan fear the walking dead, episode 1 was beetje een sleur, in 2de komt het opgang.
Elliot?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:11 schreef Divje het volgende:
Lekker veilig![]()
Buitenwereld is eng. Al die prikkels en nieuwe dingen. Beter vanachter een schermpje zeggen dat alles nep is
Eerste afl gezien en zat aan de buis geplakt!quote:Op donderdag 3 september 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
De dag dat Ziggoooo weer besluit internet te leveren is de dag dat er zo'n 40-45 GB gedownload gaat worden aan serieskomen de films nog bij.
Kom er nu pas achter wat voor data je zoal slurpt als je een dagje op het internet zit
Na 2 filmpjes op YT was m'n halve databundel wegook ff geen YT meer kijken dus..
Leuke daarvan is.. Er komt een dag + nacht dat ik alles in ga halen met een groene vriendeten, drinken, hapjes erbij. dekentje op de bank. Woop woop.
Laat die oorlog nog maar ff wachten dus![]()
Ook benieuwd naar Fear the Walking Dead![]()
Nu dus wel, MF, maak je borst maar nat.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:17 schreef Divje het volgende:
[..]
MF
Maar dat weet ze zelf nog niet.
Meestal heb ik moeite om opgang te komen met nieuwe series, vooral bij fear the walking dead.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerste afl gezien en zat aan de buis geplakt!
kon wel eens vette serie worden
http://www.shush.se/index.php?showlist=fearthewalkingdead
Alleen als ze naar buiten wilquote:Op donderdag 3 september 2015 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu dus wel, MF, maak je borst maar nat.
En wss heeft Div nog wel een t-shirt voor je om aan te doen
Laat maar komen joh.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu dus wel, MF, maak je borst maar nat.
En wss heeft Div nog wel een t-shirt voor je om aan te doen
quote:Op donderdag 3 september 2015 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
We hebben een koppel hier.
En wss is Div het vrouwtje
Just kidding
Hij is maar beter het vrouwtje ik draag veel liever de broek!quote:Op donderdag 3 september 2015 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
We hebben een koppel hier.
En wss is Div het vrouwtje
Just kidding
Heb ik daar ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 3 september 2015 17:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is maar beter het vrouwtje ik draag veel liever de broek!
Ik denk dat Div hem liever uit heeft.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is maar beter het vrouwtje ik draag veel liever de broek!
Misschien wel, misschien ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik daar ook nog wat over te zeggen?
Ik zie ruimte om tot een akkoord te komen.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet.
quote:
Dat zit wel snor. Jullie kibbelen nu alquote:Op donderdag 3 september 2015 17:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ik daar ook nog wat over te zeggen?
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 3 september 2015 17:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat Div hem liever uit heeft.
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Dat zit wel snor. Jullie kibbelen nu al
All yoursquote:Op donderdag 3 september 2015 19:16 schreef Divje het volgende:
We should break up just to make up
inb4: DRAMA
Ik mis een woordje..quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef Divje het volgende:
Verdomme, wat was dat een mooie wedstrijd.
ScrumGod! Hangt het al?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef Scrummie het volgende:
Avond! Is het aaaaahaaavond... Ja, het is aaaaaavond. Jalalala boem.
Heb jij ook zo genoten?quote:
hoiquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:13 schreef Divje het volgende:
[..]
ScrumGod! Hangt het al?
[..]
Heb jij ook zo genoten?
Nou!quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:13 schreef Divje het volgende:
[..]
ScrumGod! Hangt het al?
[..]
Heb jij ook zo genoten?
Grootmeester Div!quote:
hoiquote:
Weg met die Dannyquote:
Ohh dat schiet al mooi op dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grootmeester Div!
Het behang hangt, muren geverfd, nu meubels plaatsen. Slaap er vannacht al! Morgen pas koelkast alleen
.
BNW moderator willen worden en ook nog eens voor Ajax.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dat zou potverdrie de 2de al zijn! Ho eens even.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
BNW moderator willen worden en ook nog eens voor Ajax.
Dit moet wel een complot zijn!
Zou wel mooi zijn, een nieuwe moderator erbij
Tweede wat ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou potverdrie de 2de al zijn! Ho eens even.
2de mod die voor die club is!quote:
Ah, Div is voor Feyenoord ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
2de mod die voor die club is!lijkt VBL wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, Div is voor Feyenoord ?JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Haha sorry sorryquote:
WITNESSS KAMAKREEZEEEEEquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha sorry sorry![]()
Witness me !!
*spuit bek vol met chrome verf*
Haha ja het had zeker wat lachwekkendsquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
WITNESSS KAMAKREEZEEEEE
moest zo hard lachen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja het had zeker wat lachwekkends![]()
De bazen van CorridorDigital
Tot de 9de afleveringquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:18 schreef schommelstoel het volgende:
Nog naar Under the dome gekeken?
ik heb de eerste twee aflevering van het nieuwe seizoen gekeken, en denk dat ik het daar bij laat.
Jammer hoor, want...Rachelle Lefevre
Serieus, er komt nog een seizoen aan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Tot de 9de aflevering
Kijk het alleen als ik me écht verveel en die tijd anders toch besteed aan nutteloos naar buiten staren.
Wat een pulp, net als je dacht dat het niet slechter kon dan vorig seizoen. En dan is er alweer besloten dat er nóg een seizoen komtWat een pipo's. Sjongejongejonge.
Lefevre
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Serieus, er komt nog een seizoen aan?
Ik download nu de laatste aflevering die gisteren uitkwam, eens kijken of het wat 'beter' is geworden.
Ben bang van niet eigenlijk..
Denk dat het ook te maken heeft met dat het een serie is gebaseerd op een boek van Stephen King.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze weten van geen ophouden..en toch blijven kijken he..
![]()
True. Maar de serie volgt het boek al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk dat het ook te maken heeft met dat het een serie is gebaseerd op een boek van Stephen King.
Dan heb je al snel een vast aantal kijkers gok ik.
Ja dat is waar, serie wijkt wel af.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:34 schreef Divje het volgende:
[..]
True. Maar de serie volgt het boek al een tijdje niet meerDan zullen die ook wel afhaken toch?
Die kijkcijfers lieten ook een regelrechte plunge into darkness zien
Dat soort mensen iddquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, serie wijkt wel af.
Waarschijnlijk een paar bobo's op kantoor die vinden dat het door moet gaan.
En dat soort bobo's hebben ooit ook de beslissing genomen om geen tweede seizoen van Firefly te maken![]()
Ik vervloek ze nog altijd!
Hey Vance goed om je weer te zien postenquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:01 schreef Vance het volgende:
Dankje Schommelstoel.
Ik ben nog niet echt gewend aan d e nickname Vance.. Ik zou liever mijn oude nick aannemen.. maar ik wil ook weer geen gedoe
Laat ik het dus nu maar bij Vance als nick houden.
En Divje (drenthe) ik wil ook cities skylines spelen.. maar ik speel nu opnieuw de SSI Gold box series. Ken je die?
en ik speel nog steeds Mas effect 1 en 2en Fallout LV
Take Care.
Hoi Vancequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:01 schreef Vance het volgende:
Dankje Schommelstoel.
Ik ben nog niet echt gewend aan d e nickname Vance.. Ik zou liever mijn oude nick aannemen.. maar ik wil ook weer geen gedoe
Laat ik het dus nu maar bij Vance als nick houden.
En Divje (drenthe toch ? Groningen hier ) ik wil ook cities skylines spelen.. maar ik speel nu opnieuw de SSI Gold box series. Ken je die?
en ik speel nog steeds Mas effect 1 en 2en Fallout LV
Take Care.
Ik ben niet zo goed in gamen. Ik speelde wel ooit met mijn neefje een game met ninja's. Ben de naam vergeten maar dat is ook al een hele tijd geleden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef Vance het volgende:
Dag Lav.
Nee geen idee:) ik heb ooit wel lemmings gespeeld maar dat is meer high score spelletjes.
Ik hou meer van adventure's en rpg waarin je als het ware een boek speelt.
een verhaal beginnen op level 1 en dan door het verhaal heen upgraden.
Mijn Favo games ... en ik ben heel erg van SF zij de Urquan Masters en Mass Effect 1.
en wat ik net al typte ook de GoldBox games zal ik nooit vergeten! van SSI en TSR.
Mini Ninja's ? of Yoo Ninja!quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in gamen. Ik speelde wel ooit met mijn neefje een game met ninja's. Ben de naam vergeten maar dat is ook al een hele tijd geleden.
(Nu ga ik de hele tijd piekeren hoe dat spel heette)
Mis je de topics van Panama? Heb je nog weleens nieuws daarover gelezen of is het inmiddels daar ook een cold case?
Klopt, op sommige delen van FOK! denkt met altijd grappig te moeten zijn of een ander te moeten afkraken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef Vance het volgende:
Maar hier op Fok en dat is zo jammer wordt je gelijk afgezeken omdat je geld gaat uitgheven aan zo'n vakantie.. dat is erg jammer..
airbnb, mn beste.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef Vance het volgende:
effijn ik ben nu aan het zoeken op motels usa zuidwesten.
En zelf gewoon 3 regels typen. Inso!quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
verder posts niet gelezen
dat zijn me de lappen tekst wel
Mijn ADD kan maar 2 regels aan.
Ja prima.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:39 schreef Vance het volgende:
Inso
dus als jij een keer een lap txt post vind je het ook ok dat het niet gelezen wordt ?
Oh overheen gelezen svp tip opnieuw.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik heb je een betere tip gegeven dan motels.
Airbnb moet je doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:44 schreef Vance het volgende:
[..]
Oh overheen gelezen svp tip opnieuw.
Kan wel een keer zoeken als ik weer thuis ben waar ik heb gezeten in zuid westen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:47 schreef Vance het volgende:
Insomia
wat vindt jij een goedkoop chille dan qau Airbnb in zw usa?
Dat is idd beschamend en ook heel goed dat Danny daar aandacht aan heeft besteed en nieuwe richtlijnen voor heeft opgesteld. En er wordt ook goed op gemod.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef Vance het volgende:
Ik had het pvt al wel eens aan Lav verteld. Ik ben nu weer bezig met vakantie 2016. Ik heb de 2 tickets al geboekt en betaald via KLM en 3 nachten San Francisco geboekt en daarna 3 nachten Pismo Beach.. dan 4 weken niks en dan de laatste 4 nachten Las Vegas.
Ik ben er nu erg druk mee om alles uit te zoeken en ik vraag ook vaak op alles amerika.com forum.
Maar hier op Fok en dat is zo jammer wordt je gelijk afgezeken omdat je geld gaat uitgheven aan zo'n vakantie.. dat is erg jammer..
Ik weet wel dat ik en kameraad vliegen YOHOO op zondag 24 januari op SF en 29 februari terug via Las Vegas.
Ik weet dat dit heel erg opschepperig klinkt en dat veel mensen dit zich niet kunnen veroorloven... maar ik ga wel en ik ben nu heel erg druk met dingen uitzoeken ..Ik zit er nu zo vol van omdat ik eigenlijk constant bezig ben met zoeken naar hotels/motels of cabins.
Het bericht van Danny deed me goed! Minder negatief etc..
wannt het is wel zo dat gebruikers van Fok heel erg negatief zijn..
Ik kan me herinneren dat ik ooit advies vroeg in een vakantie topic op Fok over een reis en Totaal de grond werd ingeboord (:
Net alsof ik alleen maar aan het opscheppen was over een reis en 10k per maand had .
vergeten werd jaar keihard werken niks uitgeven elke euro aan de kant om vakantie te gaan doen.
2 katten (Ik kan NIET zonder katten!) naar pension waar ze goed zitten.(Ook best duur ) maar daar zitten ze heel OK!
effijn ik ben nu aan het zoeken op motels usa zuidwesten.
Post ook veel op AllesAmerika.nl
Doeg.
Thanks maar ik ken hotwire priceline booking en hotels . com.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:05 schreef Tjacka het volgende:
vance gebruik je hotwire of airbnb? goede alternatieven voor je vakantie.
Ja leuk! Kun je wat foto's hier plaatsen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:39 schreef Vance het volgende:
Ne lav.. Met Honden ben je zo afhankelijk.. sta je zo op tijd! Ik heb altijd gezegd ik neem na mijkn pensioen 2 honden weer of herders of bouviers.. maar ik kom er van terug.
Vrijheid en kunnen doen en laten wat je wilt is ook een erg groot goed.
Ik heb trouwens wel foto's van de Usa van 2011 online staan.
belang bij ?
Ik kijk er heel erg naar uit dat ik straks samen met mijn allerbeste vriend weer ga!
(Hij ook) nooit ruzie! 1 maal per week privacy dag en allebei 2 maal per week VETO recht
Ja, ik vond het een topshow, maar ja, misschien vonden anderen er wel niets aan. Dat kan.quote:
trusten lavje xxquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vond het een topshow, maar ja, misschien vonden anderen er wel niets aan. Dat kan.
Ik ga pitten. Was een hectisch weekje. Truste liefies
vanuit mijn bed wens ik je veel geluk in je nieuwe huis Scrum . Dat je er maar met veel plezier mag wonenquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef Scrummie het volgende:
Zoooooo, mijn eerste post vanaf mijn nieuwe huis!
Bam! Dat neemt niemand je meer afquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:16 schreef Scrummie het volgende:
Zoooooo, mijn eerste post vanaf mijn nieuwe huis!
Thanks sweetiequote:Op zaterdag 5 september 2015 00:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
vanuit mijn bed wens ik je veel geluk in je nieuwe huis Scrum . Dat je er maar met veel plezier mag wonen
ZO DANquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:26 schreef Divje het volgende:
Welterusten Lavje
[..]
Bam! Dat neemt niemand je meer af![]()
Heerlijk manquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ZO DANHaha
Groene vriend is in aantocht, even douch en dan VI nog even kijken. Heerlijk heerlijk.
Haha, ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk man![]()
Geniet ervan! Schrik niet van de dikke pens van Jan!
Have fun & slaap wel!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ben benieuwd. Tijd weer voor een dieetje dan
. Ik ga kijken! En slapen! Tot morgen
Hoi Div. Je gebruikt je telefoon als modem? Wist niet eens hoe dat konquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:55 schreef Divje het volgende:
Sinds m'n telefoon fungeert als modem werkt de helft van m'n apps niet meer
Krijg wel WA berichtjes maar kan ze niet lezen, ook niet na een restartkoleree. Dat wordt weer terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw downloaden/installeren. fml
Goedemiddag btw![]()
Nouja, usb-tethering ofzoquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Div. Je gebruikt je telefoon als modem? Wist niet eens hoe dat kon
Whop whop!quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:34 schreef Divje het volgende:
Heeft Scrum nou de hele dag met een groene vriend naar z'n nieuwe koelkast zitten kijken?
Verhuizen is druk-druk-druk jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Whop whop!
Steek nu net 1 aan. Hele dag nog druk geweest. Morgen ook nog, en die dag erna weer werken + avonds druk zijn. Ofzo. Net wel gedoucht voor 't eerst hier.![]()
Men, ik ga nooit weer verhuizen, wat een klere werk.
Voel je je al een beetje thuis? Dat je denkt: ja, dit is mijn huis!quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Oh, vanavond ook boodschappen gedaan, helft ligt nog op het aanrecht.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Verhuizen is druk-druk-druk jamaar als je het eenmaal hebt gehad
chillmodus.
Al die dingen die je voor 't eerst kan doen in een nieuwe woningeerste nacht, eerste douche, eerste warme maaltijd, eerste fapje, eerste keer zo van 't pad af zijn en alles onderkotsen, eerste keer grote schoonmaak enz enz
1 groot feest
Nou hup hup, boodschappen opruimen
Met vlagenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voel je je al een beetje thuis? Dat je denkt: ja, dit is mijn huis!
Dat heb ik ook. Als ik bij mijn ouders ben schuif ik gewoon weer in mijn rol als hun kind. Zo gek is dat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met vlagen. Ik was vanmiddag bij mijn ouders, en dat is ook gewoon nog thuis
Het zijn de mensen die thuis thuis maken geloof ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Als ik bij mijn ouders ben schuif ik gewoon weer in mijn rol als hun kind. Zo gek is dat.
Ja, ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die thuis thuis maken geloof ik. Ofzoiets, je snapt me wel
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Idd, heerlijk wel. Maar moet nog wel wennen. En weet niet hoe hard ik m'n TV durf te zetten voor ik gezeur krijg, dat soort dingen
.
Zo zal het wel gaan jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:14 schreef Divje het volgende:
[..]Denk dat je er bij de volgende wedstrijd van Feyenoord wel achter komt of het erg gehorig is
Alle tijd dus om alles in orde te maken zodat je de eerst volgende wedstrijd in alle rust en chillheid kan kijkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo zal het wel gaan ja. Jammer dat er morgen geen matchday is
Soms komt het wel goed uit ja hahaha.. goed puntquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Alle tijd dus om alles in orde te maken zodat je de eerst volgende wedstrijd in alle rust en chillheid kan kijken
Wat een planning van de UEFA. Niet verwacht van die maffiosi
Blijft jammer dat we nu opgescheept zitten met zo'n bagger wedstrijd morgenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms komt het wel goed uit ja hahaha.. goed punt
Ik vind het wel humor allemaal bij Oranjequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijft jammer dat we nu opgescheept zitten met zo'n bagger wedstrijd morgenmaar toch positivo blijven
Is dat die docu? Die wil ik ook zien maar weet niet hoeeeeequote:
Ja, die soundbar moet nog of ergens anders of TV moet hangen. Maar dat komt nog. Ooitquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat die docu? Die wil ik ook zien maar weet niet hoeeeee
Nice set-up trouwensvoor zover het licht het toelaat er een blik op te werpen
Zit daar nou een giga soundbar voor je tv?
Heb me trouwens dood gelachen tijdens die wedstrijd van Oranje
Zit niet zo erg in de wege dus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die soundbar moet nog of ergens anders of TV moet hangen. Maar dat komt nog. Ooit.
Ja die docu ja, was toevallig op Fox, was aan het zappen.
Nee, TV zit er nét boven.quote:
En?quote:
Mjah, wel leuk. Niks speciaals eigenlijk..quote:Op zondag 6 september 2015 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En?.
Vraag he, als je eten besteld bij thuisbezorgd, is het dan normaal dat je ze laat lopen tot aan je eigen deur?
ik als ex patatjongen kan hier ja op zeggenquote:Op zondag 6 september 2015 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En?.
Vraag he, als je eten besteld bij thuisbezorgd, is het dan normaal dat je ze laat lopen tot aan je eigen deur?
Ik wil graag 1 frittata met uiquote:Op zondag 6 september 2015 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik als ex patatjongen kan hier ja op zeggen
Kijk, goeie infoquote:Op zondag 6 september 2015 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik als ex patatjongen kan hier ja op zeggen
Pijnlijk ..quote:Op zondag 6 september 2015 18:29 schreef Divje het volgende:
Kolere Tjacka, verneukt je held z'n papa hier evenmet hulp van dat jankhoofd op doel
![]()
Zou Blind Blind durven wisselen ?
het boeit mij nietquote:Op zondag 6 september 2015 18:29 schreef Divje het volgende:
Kolere Tjacka, verneukt je held z'n papa hier evenmet hulp van dat jankhoofd op doel
![]()
Zou Blind Blind durven wisselen ?
heb je een ps4? ruilenquote:Op zondag 6 september 2015 21:05 schreef Tjacka het volgende:
mm mijn stick van mijn PS4 controller is stuk
Beetjequote:Op maandag 7 september 2015 09:41 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen . Koffie?![]()
Begin je al beetje te wennen Scrum? Mooie tv heb je. Kon je de afgang van Oranje goed zien
Heb je al kennisgemaakt met je buren en zo ja, aardige lui?quote:Op maandag 7 september 2015 09:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje. Gaat vast snel gebeuren nu alles al een beetje af aan het komen is. Familie gaat vandaag nog een dressoir in elkaar knutselen en wat lampjes ophangen enzo.
En dank. Oranje half gekeken ja, wat een drama
. Vind het echt lachwekkend.
Ik heb hallo gezegd tegen mensen die ik tegenkwam, nog niet bij buren aangeklopt ofzoquote:Op maandag 7 september 2015 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al kennisgemaakt met je buren en zo ja, aardige lui?
Arm Oranje. Vind het ook best sneu.
Misschien moet je er nog een beetje inkomen. Zal wel wennen op den duur.quote:Op maandag 7 september 2015 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb hallo gezegd tegen mensen die ik tegenkwam, nog niet bij buren aangeklopt ofzo. Geloof ook niet dat dat vrij normaal is daar. Mensen laten je vooral met rust lijkt het. Ook al wat mensen die je niet eens groeten tegen gekomen
game marathon weekend er op zitten.quote:Op maandag 7 september 2015 09:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moe. Weer aan het werk na week verhuizen, wennen dus.. daar?
Wel bazen gamesquote:Op maandag 7 september 2015 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
game marathon weekend er op zitten.
Warcraft 3
shadow of mordor ps3 ( giga buggy bah bah bah )
counter strike 1.6
acrobatic rocket powered battle cars
red alert 2
settlers 3
unreal tournament
Komt vanzelfquote:Op maandag 7 september 2015 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog een beetje inkomen. Zal wel wennen op den duur.
En horken hou je altijd en overal.
Ja maar had voor prikkie shadow of mordor game of the year editie gekocht.quote:
Raar! Heb die game op PS4, loopt als een zonnetje, ziet er heerlijk uit en speelt heerlijkquote:Op maandag 7 september 2015 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar had voor prikkie shadow of mordor game of the year editie gekocht.
grafisch zeer lage resolutie beeld haperd ook geregeld geluid kraakt of slaat over laad scherm en filmpjes lopen door elkaar, en reageerd niet goed met de controller.
hoe kan zo'n buggy game nu game of the year zijn geworden
Hele slechte poort, ik werd gewoon super pissed hierover.quote:Op maandag 7 september 2015 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar! Heb die game op PS4, loopt als een zonnetje, ziet er heerlijk uit en speelt heerlijk. Denk dat ze flink wat concessies hebben gedaan op de PS3 of gewoon een slechte port naar de PS3 gedaan. Erg toffe game, maar moet 'm nog altijd een keer uit spelen.
eerst even wachten op nieuwe en betere jeugd.quote:Op maandag 7 september 2015 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
Deze moet even hoor. Het was weer grandioos![]()
"ach, wie laat geen traantje" klopt dan weer wel.
Settlers 3quote:Op maandag 7 september 2015 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
game marathon weekend er op zitten.
Warcraft 3
shadow of mordor ps3 ( giga buggy bah bah bah )
counter strike 1.6
acrobatic rocket powered battle cars
red alert 2
settlers 3
unreal tournament
Sorry alleen windows versie.quote:Op maandag 7 september 2015 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Settlers 3![]()
Als ik die nog eens ergens op het web kan vinden en aan de praat krijgen op OSX
Tijd geleden nog eens een poging gedaan met de orgininele CD en parallels voor de mac.
Lukte me niet, misschien eens proberen of het met Crossover wel lukt en kijken of er een goede torrent van is![]()
Ik weet dat er alleen een windows versie van is.quote:Op maandag 7 september 2015 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry alleen windows versie.
Heb zoals veel klasiekers nog orgineel in de kast liggen.
OP een of andere manier vind ik de oudere versies gewoon beter settlers 3 civilization 3 en counterstrike 1.6 etc
dit al eens geprobeerd?quote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik weet dat er alleen een windows versie van is.
Maar Parallels is een programma dat mij windows laat draaien op een mac, veel windows games krijg ik daarmee ook aan de praat, alleen wil Setllers 3 maar niet lukken.
quote:Op maandag 7 september 2015 12:53 schreef Divje het volgende:
Ik bedank CS 1.6 voor het innemen van de meeste tijd op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |