Waarom MF? Oh ik bedoel Divquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
MF kijkt een beetje awkward
Ik ben bozig
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
MF kijkt een beetje awkward
Ik ben bozig
De wereld is kaput! Propaganda. Staatspolitie. Verdwijningen.quote:
Echt waar? Wie van de meiden?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
De wereld is kaput! Propaganda. Staatspolitie. Verdwijningen.
Transgenders in HNTM. Exhibitionisme bij de VMA's. Iwanius.
Trek het niet meer! Ben boos!
Eh, stond op de FP maar kan 't niet weer vinden. Maar, dacht Luus ofzo? Was eerst Lucas.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Wie van de meiden?
Niet boos worden Div. Het helpt niet. We staan machteloos tegenover alle narigheid die de wereld overspoelt.
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
divje
wil je met mij naar de kamasutrabeurs
hahahah okequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoor
Dat is juist een attractie daarquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoor
Zachtjes danquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een attractie daar
ben jij er geweestquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een attractie daar
Je moet zelf maar het beste er van makenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Wie van de meiden?
Niet boos worden Div. Het helpt niet. We staan machteloos tegenover alle narigheid die de wereld overspoelt.
Even wat andersquote:Op woensdag 2 september 2015 09:01 schreef theguyver het volgende:
Divje waarom die UIt, je had altijd van die leuke![]()
moge peeps
Je hebt mij toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Even wat andersiets wat redelijk dichtbij de realiteit ligt
De vrouwtjes komen wel weer
Dat lijkt maar zo!quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef theguyver het volgende:
jullie UI lijkt te veel op elkaar!
quote:De EO komt met een tv-programma waarin gedetineerde homo-transgenders met een alcoholprobleem 40 dagen in gesprek gaan met drugsverslaafde moslims in de prostitutie. “We hebben vroeger wel documentaires gemaakt over dakloze heroïnehoeren met een Hindoestaans verleden en over bilaterale metroseksuelen met een gehandicapte halfbroer, maar een show die criminele drankverslaafde homo’s die in het verkeerde lijf geboren zijn in contact brengt met islamitische junks die hun lichaam verkopen, dát is nieuw."
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleiderquote:Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef Tjacka het volgende:
wel jammer dat iedereen hier een leven lijkt hebben gevonden
zelfs de mods
Schop je je cliënten?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleider
Help tegenwoordig prullenbakken die slachtoffer zijn geworden van zinloos en/of huiselijk geweld weer re-integreren in de maatschappij. Geen makkelijk werk, maar ze zijn al erg blij dat ze uit het drukke stadsleven zijn
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleider
Help tegenwoordig prullenbakken die slachtoffer zijn geworden van zinloos en/of huiselijk geweld weer re-integreren in de maatschappij. Geen makkelijk werk, maar ze zijn al erg blij dat ze uit het drukke stadsleven zijn
De rotzooi die sommige mee hebben gemaakt
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zitquote:
welke prullenbakken is een risicogebied?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zit
Maar het zijn juist de geschopten die ik graag help
De verschoppelingen der aarde .quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zit
Maar het zijn juist de geschopten die ik graag help
Het verschilt nogalquote:Op woensdag 2 september 2015 16:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke prullenbakken is een risicogebied?
Vanavond even kijken!quote:Op woensdag 2 september 2015 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:
http://xkcd.com/1572/
Best survey ever!
moguh maaatquote:Op donderdag 3 september 2015 08:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vanavond even kijken!
moge peeps
gezelligquote:Op donderdag 3 september 2015 10:22 schreef theguyver het volgende:
vanavond met oud collega's op stap, werk er al 2 jaar niet meer, maar ze belde me gisteravond op dat ze weer in Pluskut zijn en graag weer even wat willen gaan drinken hier.
Altijd leuk met lading russen Oostenrijkers en scandinaviers op stap!
Zuipfeescht a go go!!
* theguyver is blij dat hij morgen niet hoeft te werken
ja morgen stappen op het rembrandtpleinquote:Op donderdag 3 september 2015 10:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
zekers jij nog iets leuks geplanned?
quote:Op donderdag 3 september 2015 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja morgen stappen op het rembrandtplein
ja héquote:Op donderdag 3 september 2015 10:45 schreef theguyver het volgende:
[..]Dat is altijd gezellig ben er TE lang niet meer geweest.
Laatste keer was vorig jaar ergens!
Ik heb geen idee waar ik was geweest de laatste keer.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hé
ga niet naar de escape ofzo hoor dat vind ik maar weinig![]()
ach als je met een leuke groep gaat maakt het niet uit waar je bent tochquote:Op donderdag 3 september 2015 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik was geweest de laatste keer.
Was zelf al zo zat als een aap!
toch goed juistquote:Op donderdag 3 september 2015 11:03 schreef MotherFoker het volgende:
Misschien kwam je mn zus wel tegen. Zuipschuit dat ze is. Zelf uitgaan terwijl oma voor dr kind zorgt.
?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef sararaats het volgende:
Steek je nu niet teveel veren in je eigen gat Tjacka?
mag jij ook doen hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef sararaats het volgende:
Steek je nu niet teveel veren in je eigen gat Tjacka?
nee.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
Heuj, Hardenberger
En Tjack, worden we dit jaar weer kampioen?
Te vroeg gepiekt?quote:
dudequote:Op donderdag 3 september 2015 12:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
mag jij ook doen hoorje weet waar je heen moet!
als je dan toch bezig bent gebruik een hele kip!
Wordt een beetje pijnlijk dan jaquote:Op donderdag 3 september 2015 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
struisvogel vond ik iets overdreven
kreeg filmpje door van sara, schijnbaar is het al gelukt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
kreeg filmpje door van sara, schijnbaar is het al gelukt!
GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ander staat er zo zielig bij
oh ah toma toma vem vem vem vem
Nou ga erbij staan en offer jezelf op. Be a man.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Gvddie ander staat er zo zielig bij
Geen kip in mijn kont!quote:Op donderdag 3 september 2015 13:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou ga erbij staan en offer jezelf op. Be a man.
het spel is slechtquote:Op donderdag 3 september 2015 12:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Te vroeg gepiekt?
Oja, en een bod van 18 miljoen op Davy Klaassen.
Alhoewel. Kippenkont.. *legt connectie met Surinaamse vrouwen* -> ROTI + kip. Cirkel is rond. Vierkant is vierkant.quote:
eh....quote:Op donderdag 3 september 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Alhoewel. Kippenkont.. *legt connectie met Surinaamse vrouwen* -> ROTI + kip. Cirkel is rond. Vierkant is vierkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |