Waarom MF? Oh ik bedoel Divquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
MF kijkt een beetje awkward
Ik ben bozig
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
MF kijkt een beetje awkward
Ik ben bozig
De wereld is kaput! Propaganda. Staatspolitie. Verdwijningen.quote:
Echt waar? Wie van de meiden?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
De wereld is kaput! Propaganda. Staatspolitie. Verdwijningen.
Transgenders in HNTM. Exhibitionisme bij de VMA's. Iwanius.
Trek het niet meer! Ben boos!
Eh, stond op de FP maar kan 't niet weer vinden. Maar, dacht Luus ofzo? Was eerst Lucas.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Wie van de meiden?
Niet boos worden Div. Het helpt niet. We staan machteloos tegenover alle narigheid die de wereld overspoelt.
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:25 schreef Tjacka het volgende:
divje
wil je met mij naar de kamasutrabeurs
hahahah okequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoor
Dat is juist een attractie daarquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang die karma me niet in de kont bijt, ja hoor
Zachtjes danquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een attractie daar
ben jij er geweestquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een attractie daar
Je moet zelf maar het beste er van makenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Wie van de meiden?
Niet boos worden Div. Het helpt niet. We staan machteloos tegenover alle narigheid die de wereld overspoelt.
Even wat andersquote:Op woensdag 2 september 2015 09:01 schreef theguyver het volgende:
Divje waarom die UIt, je had altijd van die leuke![]()
moge peeps
Je hebt mij toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Even wat andersiets wat redelijk dichtbij de realiteit ligt
De vrouwtjes komen wel weer
Dat lijkt maar zo!quote:Op woensdag 2 september 2015 11:41 schreef theguyver het volgende:
jullie UI lijkt te veel op elkaar!
quote:De EO komt met een tv-programma waarin gedetineerde homo-transgenders met een alcoholprobleem 40 dagen in gesprek gaan met drugsverslaafde moslims in de prostitutie. “We hebben vroeger wel documentaires gemaakt over dakloze heroïnehoeren met een Hindoestaans verleden en over bilaterale metroseksuelen met een gehandicapte halfbroer, maar een show die criminele drankverslaafde homo’s die in het verkeerde lijf geboren zijn in contact brengt met islamitische junks die hun lichaam verkopen, dát is nieuw."
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleiderquote:Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef Tjacka het volgende:
wel jammer dat iedereen hier een leven lijkt hebben gevonden
zelfs de mods
Schop je je cliënten?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleider
Help tegenwoordig prullenbakken die slachtoffer zijn geworden van zinloos en/of huiselijk geweld weer re-integreren in de maatschappij. Geen makkelijk werk, maar ze zijn al erg blij dat ze uit het drukke stadsleven zijn
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja sorry. Heb werk gevonden als persoonlijk begeleider
Help tegenwoordig prullenbakken die slachtoffer zijn geworden van zinloos en/of huiselijk geweld weer re-integreren in de maatschappij. Geen makkelijk werk, maar ze zijn al erg blij dat ze uit het drukke stadsleven zijn
De rotzooi die sommige mee hebben gemaakt
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zitquote:
welke prullenbakken is een risicogebied?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag het eigenlijk niet zeggen, zou niet erg professioneel zijn en als dat uitlekt kan ik naar m'n baan fluiten, maar die neiging heb je wel soms! Dan zit er weer zo'n aansteller tussen die klaagt over maandverband wat niet in plastic zakjes zit
Maar het zijn juist de geschopten die ik graag help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |