ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
TER Languedoc-Roussillon heeft een nieuw abonnement geïntroduceerd onder de naam illimiTER. Voor ¤ 80 per maand (¤ 60 voor studenten) reis je onbeperkt met alle TER-treinen en bussen in die regio.
Op woensdag 2 september 2015 08:39 schreef DeaDLocK2K het volgende: Arnhem-Winterswijk was al zeker een dag niet kapot geweest toch? En wat moet er hersteld worden tussen Zutphen en Winterswijk, weet iemand dat?
zaterdag 5 september en zondag 6 september geen treinverkeer tussen Alkmaar en Uitgeest. Er rijden stop- en snelbussen. Dit, in verband met werkzaamheden. mogelijk hebben de verbouwingen aan station Alkmaar ermee te maken?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
‘Dat is lastig uit te leggen, het is erg wiskundig. Ik heb eerst een programma geschreven zonder timetable en daar later een uitgebreidere variant van gemaakt. Je kunt in de tool alle data van een willekeurig ov-netwerk invoeren. Ook kun je bepaalde voorkeuren aangeven. David, de Duitse student, wilde niet alleen langs alle 166 stations, maar ook al het spoor in het netwerk gebruiken. De tool berekent daarna de snelste route en geeft je een reisschema.(voorproefje, rest staat achter de url).
[ Bericht 2% gewijzigd door bork op 02-09-2015 15:51:10 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
‘Dat is lastig uit te leggen, het is erg wiskundig. Ik heb eerst een programma geschreven zonder timetable en daar later een uitgebreidere variant van gemaakt. Je kunt in de tool alle data van een willekeurig ov-netwerk invoeren. Ook kun je bepaalde voorkeuren aangeven. David, de Duitse student, wilde niet alleen langs alle 166 stations, maar ook al het spoor in het netwerk gebruiken. De tool berekent daarna de snelste route en geeft je een reisschema.(voorproefje, rest staat achter de url).
Ik ga er over twee weken heen maar dít ga ik niet doen, gekkenwerk Moet nog vier trajecten doen (Tegel-Hennigsdorf, Mahlsdorf-Strausberg Nord, Grünau-K Wüsterhausen en Lichtenrade-Blankenfelde) en dan ben ik overal geweest
Ik ga er over twee weken heen maar dít ga ik niet doen, gekkenwerk Moet nog vier trajecten doen (Tegel-Hennigsdorf, Mahlsdorf-Strausberg Nord, Grünau-K Wüsterhausen en Lichtenrade-Blankenfelde) en dan ben ik overal geweest
en trams en U-bahn? In mei ben ik nog in Strausberg geweest voor de tram daar, helaas een nieuwe
Ik zag in het ov-museum in Wenen iemand met deze
I wants
[ Bericht 12% gewijzigd door bork op 02-09-2015 14:22:57 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op woensdag 2 september 2015 14:22 schreef Prins_Pils het volgende: Metro heb ik al lang allemaal gehad Trem nog niet. Zal in het winkeltje op Alexanderplatz eens kijken voor dat shirt
Respect, denk ook niet dat ik alles ga/wil doen, dit jaar wel veel gedaan met trams in Berlijn wat S-Bahn en U-bahn (o.a. U3 afgemaakt)
Heb ze allebei gehad in mei, je kan ook de 61 naar de eindhalte doen en dan in een kwartiertje lopen naar de 87.
IK ben dus niet de enige Koekwous die alle metros in een bepaalde stad heeft afgejakkerd
IK ben dus niet de enige Koekwous die alle metros in een bepaalde stad heeft afgejakkerd
Ik heb in slechts 5 steden met de metro gereisd (Amsterdam, Rotterdam, Brussel, Berlijn en Hamburg), maar heb in al die vijf steden inmiddels alles gehad
Ik heb in slechts 5 steden met de metro gereisd (Amsterdam, Rotterdam, Brussel, Berlijn en Hamburg), maar heb in al die vijf steden inmiddels alles gehad
Vandaar die U in je user icon , Wenen kan ik je ook aanraden btw qua trams en metro. Ik moet nog wel een keer terug want 7 dagen boven de 35 graden is niet fijn daar in tram/U-bahn, de bus ging nog. Het meest fantastische qua verkoeling was een ouwe Slowaakse wagon en bussen in Bratislava die waren zelfs koel met dat weer.