abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156129077
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef L0t.. het volgende:
Wat vinden jullie van 'Max' als meisjesnaam?
:+
sorry :@

:)
pi_156129228
Jongeuhh ;(
pi_156129313
sorry :*
ik vind er niks mis mee verder maar ik moest direct aan die hinnik denken.
:)
pi_156129469
Neelamazittenouistiealverpest.
pi_156133776
Ik vind Billie en Sammie ook heel leuk voor een meisje, maar stiekem wel alleen bij een wat kleiner postuur.

Wende is leuk! De naam dan he. Sinds ze niet meer in het Frans zingt vind ik d'r niks.

Ik kan echt niet wachten tot dinsdag om te beginnen met namen spuien. Vriend wil eerst het geslacht weten. Meisje wordt denk ik het lastigst want ik vind namen die eindigen op -e het leukst maar we willen graag een naam die uitspreekbaar is in het Engels.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 september 2015 @ 08:48:28 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_156133906
Vandaag op Facebook...

S.age, zusje van M.ason, C.hase, L.iam en K.eano
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_156133914
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:28 schreef L0t.. het volgende:
Ik had op m'n werk laatst een meisje J, met een zusje Fem. Vond ik ook leuk.
  woensdag 16 september 2015 @ 08:50:43 #258
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156133939
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:28 schreef L0t.. het volgende:
Vriendinnetje van E heet M.axe, dakanook!
pi_156134037
Max voor een meisje erg leuk!

En indianennamen <3 (ik was niet voor nix een tijd Mapiya hier ;) )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156134111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:38 schreef Dot. het volgende:
Ik vind Billie en Sammie ook heel leuk voor een meisje, maar stiekem wel alleen bij een wat kleiner postuur.

Wende is leuk! De naam dan he. Sinds ze niet meer in het Frans zingt vind ik d'r niks.

Ik kan echt niet wachten tot dinsdag om te beginnen met namen spuien. Vriend wil eerst het geslacht weten. Meisje wordt denk ik het lastigst want ik vind namen die eindigen op -e het leukst maar we willen graag een naam die uitspreekbaar is in het Engels.
Anne *)
pi_156134377
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Anne *)
Ja, wel leuk idd en is ook een leuke combi met Stip's naam, maar in het Engels dan weer zo'n oudebeppennaam. Doet me met die uitspraak ook hier aan denken :P

Ik vind juist het Nederlandse (of Deense of whatever) -uh leuk en dat doen buitenlanders zo slecht. En het is niet dat wij veel buitenlanders in de omgeving hebben, maar we hebben allebei een slecht uitspreekbare naam voor buitenlanders en dat is soms gewoon wat onhandig.

Ik vind Bente bijvoorbeeld ook heel leuk. Of Jet(te).
pi_156134509
quote:

Charlotte *)
Met een meidenkwartet
pi_156134542
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:34 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Charlotte *)
Ik heet zelf Lotte, dus dat is wat onpraktisch ;)

Sophie vind ik ook leuk, maar iets te populair en een nichtje met een dubbele naam waaronder Sophie.
pi_156134559
Hmm Max voor een meisje vind ik echt helemaal niks.. Voor een jongen vind ik het ook niet echt een leuke naam :@
Maxe zou ik niet weten hoe je dat moet uitspreken.

Navajo spreek ik ook uit als Navaho *)

En J. en Fem vind ik <3 <3 <3 Ik zeg doen!
  woensdag 16 september 2015 @ 09:43:59 #265
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156134691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:37 schreef elamanilo het volgende:
Hmm Max voor een meisje vind ik echt helemaal niks.. Voor een jongen vind ik het ook niet echt een leuke naam :@
Maxe zou ik niet weten hoe je dat moet uitspreken.

Navajo spreek ik ook uit als Navaho *)

En J. en Fem vind ik <3 <3 <3 Ik zeg doen!
Exact zoals het er staat. Max met een e erachter, gewoon een korte e.
pi_156134707
Ahh okee! Ik zat op z'n engels, dus Meeks of zo :D
pi_156134797
quote:

Sophie O+
pi_156134823
Oh, eerst ff verder lezen was handig geweest :')
pi_156134881
Hier een Dex en een Mink in de omgeving, beide meisjes. Kim (daar loopt dan juist weer een mannelijke versie van rond op m'n werk; geen Chinees ;) ) past ook wel bij J.
pi_156134991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:51 schreef Kursor het volgende:
Hier een Dex en een Mink in de omgeving, beide meisjes. Kim (daar loopt dan juist weer een mannelijke versie van rond op m'n werk; geen Chinees ;) ) past ook wel bij J.
De naam van jouw jongste vind ik ook wel een leuke. Wordt hij vaak uitgesproken op zn Engels door mensen?
pi_156135227
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:55 schreef Dot. het volgende:

[..]

De naam van jouw jongste vind ik ook wel een leuke. Wordt hij vaak uitgesproken op zn Engels door mensen?
Valt heel erg mee gelukkig! Als mensen het een keer gehoord hebben, dan gaat het eigenlijk altijd wel goed. Ze realiseren zich dan ook ineens dat het een vrij 'makkelijke' naam is en soms hoor ik ook wel dat ze het 'gek' vinden dat ze 'm niet eerder gehoord hebben. Stiekem toch een gewone naam. Op z'n Engels combineert het ook echt niet met de oudste. Alleen op het CB blijven ze die uitspraak aanhouden. Oh, en een neef van me zegt Djoenie :X
pi_156135294
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:06 schreef Kursor het volgende:

[..]

Valt heel erg mee gelukkig! Als mensen het een keer gehoord hebben, dan gaat het eigenlijk altijd wel goed. Ze realiseren zich dan ook ineens dat het een vrij 'makkelijke' naam is en soms hoor ik ook wel dat ze het 'gek' vinden dat ze 'm niet eerder gehoord hebben. Stiekem toch een gewone naam. Op z'n Engels combineert het ook echt niet met de oudste. Alleen op het CB blijven ze die uitspraak aanhouden. Oh, en een neef van me zegt Djoenie :X
Ach, dan is hij ook niet lelijk :+ Die neef is wel erg creatief!

Lune vind ik ook erg leuk bedenk ik me nu :)
pi_156135340
quote:

Ik was altijd helemaal weg van de naam Billie Jean. Of alleen Billie of alleen Jean. Vind het nog steeds zo f'ing stoer. Had verwacht dat ik wel ballen genoeg zou hebben voor zo'n naam maar het is een beetje vragen aan iedere docent die ze ooit zou krijgen of hij over MJ wil beginnen.

Daarnaast is het een jongen in mn buik, met een hele toffe naam. O+
pi_156135382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:09 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ach, dan is hij ook niet lelijk :+ Die neef is wel erg creatief!

Lune vind ik ook erg leuk bedenk ik me nu :)
En zou je de naam wel op z'n Engels willen dan werkt dat denk ik hetzelfde als bij ons, maar dan de andere kant op :@
pi_156135517
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:14 schreef Kursor het volgende:

[..]

En zou je de naam wel op z'n Engels willen dan werkt dat denk ik hetzelfde als bij ons, maar dan de andere kant op :@
Nee, Nederlands juist :)

Bedenk me nu wel dat Lune is het Engels loon is, ook niet erg vriendelijk :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')