quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef L0t.. het volgende:
Wat vinden jullie van 'Max' als meisjesnaam?
Annequote:Op woensdag 16 september 2015 08:38 schreef Dot. het volgende:
Ik vind Billie en Sammie ook heel leuk voor een meisje, maar stiekem wel alleen bij een wat kleiner postuur.
Wende is leuk! De naam dan he. Sinds ze niet meer in het Frans zingt vind ik d'r niks.
Ik kan echt niet wachten tot dinsdag om te beginnen met namen spuien. Vriend wil eerst het geslacht weten. Meisje wordt denk ik het lastigst want ik vind namen die eindigen op -e het leukst maar we willen graag een naam die uitspreekbaar is in het Engels.
Ja, wel leuk idd en is ook een leuke combi met Stip's naam, maar in het Engels dan weer zo'n oudebeppennaam. Doet me met die uitspraak ook hier aan denkenquote:
Charlottequote:Op woensdag 16 september 2015 08:38 schreef Dot. het volgende:
Ik vind Billie en Sammie ook heel leuk voor een meisje, maar stiekem wel alleen bij een wat kleiner postuur.
Wende is leuk! De naam dan he. Sinds ze niet meer in het Frans zingt vind ik d'r niks.
Ik kan echt niet wachten tot dinsdag om te beginnen met namen spuien. Vriend wil eerst het geslacht weten. Meisje wordt denk ik het lastigst want ik vind namen die eindigen op -e het leukst maar we willen graag een naam die uitspreekbaar is in het Engels.
Ik heet zelf Lotte, dus dat is wat onpraktischquote:
Exact zoals het er staat. Max met een e erachter, gewoon een korte e.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:37 schreef elamanilo het volgende:
Hmm Max voor een meisje vind ik echt helemaal niks.. Voor een jongen vind ik het ook niet echt een leuke naam![]()
Maxe zou ik niet weten hoe je dat moet uitspreken.
Navajo spreek ik ook uit als Navaho![]()
En J. en Fem vind ik <3 <3 <3 Ik zeg doen!
Sophiequote:Op woensdag 16 september 2015 08:38 schreef Dot. het volgende:
De naam van jouw jongste vind ik ook wel een leuke. Wordt hij vaak uitgesproken op zn Engels door mensen?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:51 schreef Kursor het volgende:
Hier een Dex en een Mink in de omgeving, beide meisjes. Kim (daar loopt dan juist weer een mannelijke versie van rond op m'n werk; geen Chinees) past ook wel bij J.
Valt heel erg mee gelukkig! Als mensen het een keer gehoord hebben, dan gaat het eigenlijk altijd wel goed. Ze realiseren zich dan ook ineens dat het een vrij 'makkelijke' naam is en soms hoor ik ook wel dat ze het 'gek' vinden dat ze 'm niet eerder gehoord hebben. Stiekem toch een gewone naam. Op z'n Engels combineert het ook echt niet met de oudste. Alleen op het CB blijven ze die uitspraak aanhouden. Oh, en een neef van me zegt Djoeniequote:Op woensdag 16 september 2015 09:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
De naam van jouw jongste vind ik ook wel een leuke. Wordt hij vaak uitgesproken op zn Engels door mensen?
Ach, dan is hij ook niet lelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 10:06 schreef Kursor het volgende:
[..]
Valt heel erg mee gelukkig! Als mensen het een keer gehoord hebben, dan gaat het eigenlijk altijd wel goed. Ze realiseren zich dan ook ineens dat het een vrij 'makkelijke' naam is en soms hoor ik ook wel dat ze het 'gek' vinden dat ze 'm niet eerder gehoord hebben. Stiekem toch een gewone naam. Op z'n Engels combineert het ook echt niet met de oudste. Alleen op het CB blijven ze die uitspraak aanhouden. Oh, en een neef van me zegt Djoenie
Ik was altijd helemaal weg van de naam Billie Jean. Of alleen Billie of alleen Jean. Vind het nog steeds zo f'ing stoer. Had verwacht dat ik wel ballen genoeg zou hebben voor zo'n naam maar het is een beetje vragen aan iedere docent die ze ooit zou krijgen of hij over MJ wil beginnen.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:38 schreef Dot. het volgende:
En zou je de naam wel op z'n Engels willen dan werkt dat denk ik hetzelfde als bij ons, maar dan de andere kant opquote:Op woensdag 16 september 2015 10:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ach, dan is hij ook niet lelijkDie neef is wel erg creatief!
Lune vind ik ook erg leuk bedenk ik me nu
Nee, Nederlands juistquote:Op woensdag 16 september 2015 10:14 schreef Kursor het volgende:
[..]
En zou je de naam wel op z'n Engels willen dan werkt dat denk ik hetzelfde als bij ons, maar dan de andere kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |