Zou dit dan hetgene zijn waar Wilders zo 'geschokt' door is?quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:22 schreef theNull het volgende:
Nederland staat er niet bij:
http://terrorismemonitor.(...)g-is-naar-nederland/
quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan die homogene vrijhavens verpesten met je eigen allochtone afkomst.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Daarom woon ik in den Lagen Landen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan die homogene vrijhavens verpesten met je eigen allochtone afkomst.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Ik niet. Hier helaas maar 1% van buitenlandse afkomstquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarom woon ik in den Lagen Landen.
Wikipedia zegt 15%.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik niet. Hier helaas maar 1% van buitenlandse afkomst
Hier zegt wikipedia maar 1.2%quote:
Soviet propaganda.quote:
Dat passen die buitenlanders zelf aan omlaag telkens zodat het niet opvalt hoeveel het er zijn!quote:
Misschien doelen ze op Turksbulgaren.quote:
Dat was 8,8% dacht ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien doelen ze op Turksbulgaren.
Hoezo heeft Israël daar baat bij?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:52 schreef Salvad0R het volgende:
Tja zij weten het 't beste, aangezien Israël het meeste baat heeft bij "terrorisme".
Naast de regionale militaire druk die de EU & de USA afgelopen decennia op het Midden-Oosten hebben gezet, waardoor Israel in rustiger vaarwater is gekomen? Vraag het Netanyahu:quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo heeft Israël daar baat bij?
Ja, dat is het geval, in situaties waarin ze de terreur niet zelf veroorzaken ....quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg je nu dat Israël het wel lekker vindt zo, die terreur(dreiging)?
Israël mag zichzelf verdedigen... en heeft daar ook alle reden toe.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, dat is het geval, in situaties waarin ze de terreur niet zelf veroorzaken ....
Vind je?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Israël mag zichzelf verdedigen... en heeft daar ook alle reden toe.
Gezien de onuitroeibare haat jegens Israël, zoals die zich al decennia manifesteert in de omringende landen, lijkt mij die voorzichtigheid niet onlogisch. Ik heb werkelijk niet de illusie dat, als Israël zich 'milder' opstelt, de Arabische landen alles koek en ei vinden. Integendeel; de politiek die grotendeels daar heerst roept simpelweg op tot de vernietiging van Israël.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vind je?
Een land wat haar bestaansrecht rechtvaardigt door segregatie van mensen op grond van de religie die ze aanhangen, dankt de redenen dat ze Israël "moeten verdedigen" aan zichzelf, niet aan anderen. Slachtofferrol werkt niet meer. Het internet is hier.
is gewoon Gelul wat je hier neerzet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gezien de onuitroeibare haat jegens Israël, zoals die zich al decennia manifesteert in de omringende landen, lijkt mij die voorzichtigheid niet onlogisch. Ik heb werkelijk niet de illusie dat, als Israël zich 'milder' opstelt, de Arabische landen alles koek en ei vinden. Integendeel; de politiek die grotendeels daar heerst roept simpelweg op tot de vernietiging van Israël.
Nee, ik zit meer in de historische en theologische hoek. Vandaar.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
is gewoon Gelul wat je hier neerzet.
Mooi boek (.pdf) over het ontstaan en rechtvaardiging van het huidige Israël: http://www.bibliotecapley(...)nhistory_zionism.pdf
je bent toch geen NAtionaal ZIonist he?
Rustiger vaarwater? Elk land om Israël heen is een terinbende, Iran krijgt mag z'n kernreactoren en wapens houden, en Europeanen zijn Europeanen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Naast de regionale militaire druk die de EU & de USA afgelopen decennia op het Midden-Oosten hebben gezet, waardoor Israel in rustiger vaarwater is gekomen? Vraag het Netanyahu:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |