SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja zeker, wij staan jullie ook graag bij met geruststellende woordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:49 schreef SaskiaR het volgende:
Voor ons hulpeloze nieuwe mama's is het dan wel weer fijn om van jullie pro's te leren
Ja dat valt me nu pas op, die grote tv zo dichtbijquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha of hij dacht HAAL DIE BOUWLAMP VAN MIJN GEZICHT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dat is er ook zo stom aan. Het ligt maar net aan de gene die het paspoort controleert.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Huh? Maar dat is dan toch pas op het vliegveld ?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:09 schreef mousemicky het volgende:
Ok, normaal ritme na 2 weken, zal t doorgeven aan F, hij is vandaag 2 weken oud
En krampjes, zo zielig. Gelukkig is ie meestal heel lief aant slapen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een lieffie! Lekker he, die wikkeldeken van MvM
![]()
Ja, daar hoorde ik ook wat van... ik ga een uur eerder naar huis heb ik besloten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat valt me nu pas op, die grote tv zo dichtbijwe leefden op andere schaal zeg maar
Oh en hoor ik daar van een rolliesjaak?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:09 schreef mousemicky het volgende:
Ok, normaal ritme na 2 weken, zal t doorgeven aan F, hij is vandaag 2 weken oud
En krampjes, zo zielig. Gelukkig is ie meestal heel lief aant slapen
Die van jou lijkt echt zoveel kleiner dan die van mij, terwijl die maar 2 dagen ouder isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O's oren zijn zojuist goedgekeurd! Daar gaat zijn smoesje om niet te hoeven luisteren... Maar wat is zo'n maxi cosi met inhoud belachelijk zwaar en onhandig dragen zeg. Gelukkig kan ik voortaan gewoon naar het consultatiebureau aan de overkant van de straat, hoeft hij niet in de maxi cosi!
Ja, maar jouw baby was on arrival ook bijna 2 kilo zwaarder, en een stuk langerquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:47 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Die van jou lijkt echt zoveel kleiner dan die van mij, terwijl die maar 2 dagen ouder is
O's oren zijn zojuist goedgekeurd! Daar gaat zijn smoesje om niet te hoeven luisteren... Maar wat is zo'n maxi cosi met inhoud belachelijk zwaar en onhandig dragen zeg. Gelukkig kan ik voortaan gewoon naar het consultatiebureau aan de overkant van de straat, hoeft hij niet in de maxi cosi!
wait, Whut!quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nohhhh MM! En rolSjaak!
Melbatoastje! Lekker ding is het
Ook van mij een laatste spammetje van vandaag:
Ik schrok:
[ link | afbeelding ]
M'n peutertje
Post jij niet gewoon steeds foto's van je peuter?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nohhhh MM! En rolSjaak!
Melbatoastje! Lekker ding is het
Ook van mij een laatste spammetje van vandaag:
Ik schrok:
[ link | afbeelding ]
M'n peutertje
Melba doet dat kantelen sinds hij het snapt met alle bekersquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:59 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe, dat proppen is heeeeel herkenbaarEn is de mijnes nou de enige babysukkel die die beker niet snapt
Zelf vasthouden: tjek, maar niet met de bodem omhoog. Wij helpen met kantelen: drinken tjek, maar loslaten
1+1 wordt maar geen 2 hier..
Neee het waren twee boterhammen in 9 stukjes, dus het was slechts 2*1/9e, ofwel een kwart boterhamquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
KwakMelba is ook een dreumes ineens!
wat een heerlijk kind!
Eet ie nou echt een halve boterham in 1 hap?
Mariska, nee hoor. Mijnes drinkt alleen uit een fles. Oh, en alleen liggend. En alleen melk. En fruit rapleyen wil ze niet meer. Dus
quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Post jij niet gewoon steeds foto's van je peuter?.
Melba, lekker ding!. I heeft dat shirtje ook.
.
En een rolSjaak, en een onwijs schattige F. van MM.. En supergoeie stats van de meiden van Shop!
.
Je dreumesjequote:Op dinsdag 1 september 2015 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..], je zou het haast denken. maar nee, die is nog véél groter, bijna 1 meter alweer
![]()
Ik zei het al, ze wordt veel te snel groot
quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Suzuki snapt daar ook nog niks van hoor JMZe wil wel graag haar fles vasthouden ook maar ze kan hem niet de goede richting in omhoog doen of houden. En zelfs haar zachte hapjes zoals yoghurt eet ze nog met een drinkbeweging. Mond een klein beetje open en dan zuigen alsof ze aan de borst/fles zit.
Maar ze heeft wel andere prioriteiten
[ afbeelding ]
Ik was eventjes om de hoek in de keuken.
Jaja, tienermoederalert, eerst een foto gemaakt![]()
Huh Soesa, zie haar als een peuter dat krijt vasthouden!zij is echt zo snel!
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel tof van d'r dat ze niet richting zonnebloemen ging.
drinkt ze wel weer goed bij je?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef Selvaria het volgende:
Spees![]()
Mijn kind heeft alleen nog maar geslapen-gedronken-geslapen sinds ik weer thuis ben. Ik wil knuffelen.
Een (hele) voorzichtigequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drinkt ze wel weer goed bij je?
Dafuk. Ben jij al bevallen? Wanneer?!quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef coccinelle het volgende:
Niet bijgelezen post;
Ik schuifel hier voorzichtig binnen
wat een ruimtequote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef JufMariska het volgende:
Nice IMA!
En welkom cocci![]()
En even hoor: ohhhhh ik heb zo'n mooie kast gekocht voor in ons nieuwe huis![]()
![]()
http://www.firmazoethout.com/oud-roze-meidenkastje /eindespam
Hoi! Welkom!!quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef coccinelle het volgende:
Niet bijgelezen post;
Ik schuifel hier voorzichtig binnen
Jazeker! 21 augustusquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dafuk. Ben jij al bevallen? Wanneer?!
Dank je voor de geruststelling, die van mij doet mee...quote:Op woensdag 2 september 2015 06:16 schreef JufMariska het volgende:
Wat een avonturen Stippel![]()
Wij hebben een enorm hongerige babyGroeispurtje..? Hij krijgt nu weer een fles 150/5 forte na voedingen om 19, 22 en 1u. Hij heeft echt trek, iets anders is het niet.. Hij tikt z'n flessen weg alsof hij al tijden niks gehad heeft, Doorslapen 7-7 lijkt weer even mijlenver weg nu
Haha we noemen L tegenwoordig Doris dikbilquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
Shop, ik zie dat L.iv Sjaak gewoon aan het inhalen is met lengte en gewicht! Wat een inhaalslag maakt die zeg... N.oor is ook goed bezig trouwens. En die rompertjes
Geloof het welquote:Op woensdag 2 september 2015 10:21 schreef Krisvc het volgende:
Volgens de gele bijbel gaat ze straks haar handen ontdekken. Is continu op je handen sabbelen daar ook een vorm van?
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:21 schreef Krisvc het volgende:
Volgens de gele bijbel gaat ze straks haar handen ontdekken. Is continu op je handen sabbelen daar ook een vorm van?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 10:34:25 ]
Volgens mij had ik daar net een voorproefje vanquote:Op woensdag 2 september 2015 10:30 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
Bereid jezelf maar voor op:
Natte knuffels
Natte handjes
Natte mouwtjes
Natte vingers van jezelf
Natte maxi-cosi schouderbanden
Natte knisperboekjes
Natte Sophie-de-giraffen
Natte alles-dat-in-mijn-mond-past-omnomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:36 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar net een voorproefje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
R probeert nu de hele dag dr vuist te deep troathen. Maar dat past niet dus lopen de tranen over dr wangen en hoor ik continu kokhalsgeluiden.![]()
M begon toen wel met af en toe een echt lachje, soms ook een dag niet. En sinds het weekend is ze helemaal om, blij eiquote:Op woensdag 2 september 2015 10:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Geloof het welMaar N. doet dat al sinds haar geboorte, maar nog niet bewust... ook als ik probeer er een tiet in te duwen, dan houdt ze haar handen ervoor en gaat ze daarop zuigen. Halloooo... det tiet is hier!! Halloo...
Ik wacht nu nog op her eerste lachje... ze is bijna 4 weken, dan kan dat toch niet lang meer duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |