SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja zeker, wij staan jullie ook graag bij met geruststellende woordenquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:49 schreef SaskiaR het volgende:
Voor ons hulpeloze nieuwe mama's is het dan wel weer fijn om van jullie pro's te leren
Ja dat valt me nu pas op, die grote tv zo dichtbijquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha of hij dacht HAAL DIE BOUWLAMP VAN MIJN GEZICHT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en dat is er ook zo stom aan. Het ligt maar net aan de gene die het paspoort controleert.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Huh? Maar dat is dan toch pas op het vliegveld ?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:09 schreef mousemicky het volgende:
Ok, normaal ritme na 2 weken, zal t doorgeven aan F, hij is vandaag 2 weken oud
En krampjes, zo zielig. Gelukkig is ie meestal heel lief aant slapen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een lieffie! Lekker he, die wikkeldeken van MvM
![]()
Ja, daar hoorde ik ook wat van... ik ga een uur eerder naar huis heb ik besloten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat valt me nu pas op, die grote tv zo dichtbijwe leefden op andere schaal zeg maar
Oh en hoor ik daar van een rolliesjaak?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:09 schreef mousemicky het volgende:
Ok, normaal ritme na 2 weken, zal t doorgeven aan F, hij is vandaag 2 weken oud
En krampjes, zo zielig. Gelukkig is ie meestal heel lief aant slapen
Die van jou lijkt echt zoveel kleiner dan die van mij, terwijl die maar 2 dagen ouder isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O's oren zijn zojuist goedgekeurd! Daar gaat zijn smoesje om niet te hoeven luisteren... Maar wat is zo'n maxi cosi met inhoud belachelijk zwaar en onhandig dragen zeg. Gelukkig kan ik voortaan gewoon naar het consultatiebureau aan de overkant van de straat, hoeft hij niet in de maxi cosi!
Ja, maar jouw baby was on arrival ook bijna 2 kilo zwaarder, en een stuk langerquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:47 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Die van jou lijkt echt zoveel kleiner dan die van mij, terwijl die maar 2 dagen ouder is
O's oren zijn zojuist goedgekeurd! Daar gaat zijn smoesje om niet te hoeven luisteren... Maar wat is zo'n maxi cosi met inhoud belachelijk zwaar en onhandig dragen zeg. Gelukkig kan ik voortaan gewoon naar het consultatiebureau aan de overkant van de straat, hoeft hij niet in de maxi cosi!
wait, Whut!quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nohhhh MM! En rolSjaak!
Melbatoastje! Lekker ding is het
Ook van mij een laatste spammetje van vandaag:
Ik schrok:
[ link | afbeelding ]
M'n peutertje
Post jij niet gewoon steeds foto's van je peuter?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nohhhh MM! En rolSjaak!
Melbatoastje! Lekker ding is het
Ook van mij een laatste spammetje van vandaag:
Ik schrok:
[ link | afbeelding ]
M'n peutertje
Melba doet dat kantelen sinds hij het snapt met alle bekersquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:59 schreef JufMariska het volgende:
Ghehehe, dat proppen is heeeeel herkenbaarEn is de mijnes nou de enige babysukkel die die beker niet snapt
Zelf vasthouden: tjek, maar niet met de bodem omhoog. Wij helpen met kantelen: drinken tjek, maar loslaten
1+1 wordt maar geen 2 hier..
Neee het waren twee boterhammen in 9 stukjes, dus het was slechts 2*1/9e, ofwel een kwart boterhamquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
KwakMelba is ook een dreumes ineens!
wat een heerlijk kind!
Eet ie nou echt een halve boterham in 1 hap?
Mariska, nee hoor. Mijnes drinkt alleen uit een fles. Oh, en alleen liggend. En alleen melk. En fruit rapleyen wil ze niet meer. Dus
quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Post jij niet gewoon steeds foto's van je peuter?.
Melba, lekker ding!. I heeft dat shirtje ook.
.
En een rolSjaak, en een onwijs schattige F. van MM.. En supergoeie stats van de meiden van Shop!
.
Je dreumesjequote:Op dinsdag 1 september 2015 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..], je zou het haast denken. maar nee, die is nog véél groter, bijna 1 meter alweer
![]()
Ik zei het al, ze wordt veel te snel groot
quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Suzuki snapt daar ook nog niks van hoor JMZe wil wel graag haar fles vasthouden ook maar ze kan hem niet de goede richting in omhoog doen of houden. En zelfs haar zachte hapjes zoals yoghurt eet ze nog met een drinkbeweging. Mond een klein beetje open en dan zuigen alsof ze aan de borst/fles zit.
Maar ze heeft wel andere prioriteiten
[ afbeelding ]
Ik was eventjes om de hoek in de keuken.
Jaja, tienermoederalert, eerst een foto gemaakt![]()
Huh Soesa, zie haar als een peuter dat krijt vasthouden!zij is echt zo snel!
Dat denk jij.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wel tof van d'r dat ze niet richting zonnebloemen ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |