abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155727253
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Ja doei.
pi_155727292
Op SQ en de eierstokken:
Ik ken 2 vrouwen die het echt is overkomen. Geen enkele behoefte aan kinderen tot op een dag, na hun 30e, de eierstokken alarm sloegen. De een heeft nu een kind maar geen relatie meer (de nietwens was gezamenlijk) en de aander is zwanger van de derde.
Kan raar lopen.

Andersom kan natuurlijk niemand hardop zeggen dat ie van gedachten veranderd is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155727318
ghehe moblo, jouw aversie tegen kinderen is wel goed aanwezig zeg ;)

hier gister een emotioneel dagje ( ivm die beroemde eierstokken :6 )
dus dan gaat m'n lief emo eten.. (wat een wijf is het ook) ik vind het dan lastig om niet mee te eten, want " het is zo gezellig " (zijn woorden) en omdat hij het al lastig genoeg heeft doe ik dan maar mee.. ik vind het toch best lastig zulke dingen.. wat dat betreft kijk ik er naar uit dat hij straks een periode weg is :@

lijstje voor vandaag:
O: 2 bth spelt 1 met rosbief, 1 met kipfilet
t: stukje chocolade bij de thee
L: nog geen idee :@
S: zwemmen
t: bites van gisteren
D: tom kai ka soep ( als het lukt om nog 3 ingredienten bij elkaar te regelen :P )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:16:09 #4
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155727320
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:01 schreef Stormqueen het volgende: Ik had dus contact gehad met bites we love omdat ik het beu was dat die doos nooit aan kwam. <toestand> Kortom, ik ga zelf wel weer zakjes maken :')
Pro-tip: Lidl heeft heel veel gedroogde vruchten, 'super'foods en echt lekkere noten voor weiniger.
Prrrrr
pi_155727337
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Pro-tip: Lidl heeft heel veel gedroogde vruchten, 'super'foods en echt lekkere noten voor weiniger.
Dit. Ze hebben er hier tegenwoordig zelfs 'schepbakken' voor, weet niet of ze dat in NL ook hebben?
Ja doei.
pi_155727344
Ik ben ook nog steeds op mijn eierstokken aan het wachten, zir het voorlopig nog niet gebeuren....
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:18:02 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_155727346
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:16 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

ja maar dan moet ik helemaal naar de lidl! En ik weet niet waar die zit :')
Aldi?
disclaimer
pi_155727354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit. Ze hebben er hier tegenwoordig zelfs 'schepbakken' voor, weet niet of ze dat in NL ook hebben?
Die zijn echt smerig hier :( mensen die er in lopen graaien en weer teruggooien etc
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:18:53 #9
43556 miss_dynastie
pi_155727358
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Barreltje het volgende:

hier gister een emotioneel dagje ( ivm die beroemde eierstokken :6 )
dus dan gaat m'n lief emo eten.. (wat een wijf is het ook) ik vind het dan lastig om niet mee te eten, want " het is zo gezellig " (zijn woorden) en omdat hij het al lastig genoeg heeft doe ik dan maar mee.. ik vind het toch best lastig zulke dingen.. wat dat betreft kijk ik er naar uit dat hij straks een periode weg is :@
Watte? :o :D :@
pi_155727363
Ik ben een cliché. ;(

En mijn sporten valt in het water vanmiddag. Morgen dan maar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:21:10 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155727380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Watte? :o :D :@
haha..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:22:38 #12
43556 miss_dynastie
pi_155727392
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:21 schreef Barreltje het volgende:

[..]

haha..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de ene kant snap ik dat (had je er overigens wel even bij mogen vermelden, niet iedereen leest het hele forum), aan de andere kant vergroot je je kansen in dat traject ook niet door aan te komen c.q. niet af te vallen, dus wat dat betreft helpt het dubbel niet.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:24:01 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_155727412
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Aan de ene kant snap ik dat (had je er overigens wel even bij mogen vermelden, niet iedereen leest het hele forum), aan de andere kant vergroot je je kansen in dat traject ook niet door aan te komen c.q. niet af te vallen, dus wat dat betreft helpt het dubbel niet.
Joh, we hebben het over even een avondje zwak vlees, niet over jezelf structureel vetmesten :D
disclaimer
pi_155727413
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja hier ook. Goed idee daar eens langs te gaan..
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:25:58 #15
43556 miss_dynastie
pi_155727436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Joh, we hebben het over even een avondje zwak vlees, niet over jezelf structureel vetmesten :D
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je dan blij bent dat hij binnenkort een poos weg is, als het om één avondje gaat...
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:29:22 #16
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155727471
Lijstje!

O: Vezelrijke kwarktaart
T: Bak Optimel citroen
L: Groente leftovers :') En iets van kip of vis er bij
S: Hardlopen
T: Fruit
D: Kip tandoori
T: ?
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:29:38 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155727475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je dan blij bent dat hij binnenkort een poos weg is, als het om één avondje gaat...
natuurlijk ben ik niet blij dat hij weg gaat :P
ik merk alleen dat ik me er aan irriteer als het gebeurt ( en idd, niet iedere dag/week etc)
omdat het mijn vibe dwarsboomt.. m'n lief kan het wel hebben, die is in 2 maanden 6 kilo afgevallen, bij mij gaat het helaas niet zo makkelijk :P
pi_155727536
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Over een half uurtje hard aan 't werk. Belangrijke presentatie volgende week om deze tijd. Moet nog veel doen, maar m'n inspiratieput was leeg de afgelopen week. Altijd lastig als je iets moet produceren. Vergeet dan wel altijd te eten :') even een wekker zetten ervoor :X
Ja doei.
pi_155727597
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Ik deel je aversie tegen kinderen niet (ik wil ze gewoon niet zelf) maar voor de rest ben ik het 100% met je eens. :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:40:38 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155727626
moblo,
het feit dat mensen je hun ideeen door de keel duwen is idd erg vervelend.. als jij en je artner het er over eens zijn is het toch klaar??
fijn dat het binnenkort geregeld kan gaan worden, succes met het herstel!
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:43:26 #21
43556 miss_dynastie
pi_155727659
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die zijn echt smerig hier :( mensen die er in lopen graaien en weer teruggooien etc
Ja, ranzig he? Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op de dispensers die ze bij de Jumbo wel hebben, dan kan je er gewoon een zakje onderhouden en plaatje is duidelijker :P

deze dus!
pi_155727674
8 kinderen moblo! Ik wist het wel!

Dat onder die spoiler.. echt hè? :') Aan de andere kant ken ik idd heel veel vrouwen die idd van gedachten veranderden.
pi_155727696
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ranzig he? Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op de dispensers die ze bij de Jumbo wel hebben, dan kan je er gewoon een zakje onderhouden en plaatje is duidelijker :P

[ afbeelding ]

deze dus!
Ik ben niet snel ergens vies van maar die bakken bij de Lidl brrr....
Ah die heeft onze Jumbo nog niet, ziet er een stuk beter uit :Y
Ookal blijf ik denk ik te lui om zelf zakjes te maken _O- blijf voorlopig bij Mani & Bites we love
pi_155727698
Gelukkig worden we door familie niet meer gebingoed, die hebben het inmiddels wel door O+ Het zijn vaak mensen die je net leren kennen en vragen of je kinderen hebt als een soort van standaard introductiedingetje. Op zich legit, al is het nooit een vraag die ik zelf zou stellen, maar misschien zijn die mensen op zoek naar een gezamenlijke interesse ofzo. Dus nou ja, ok. Dan is je antwoord 'nee'. En dan is het 'nog niet?' --> nee, nooit niet --> Oh, maar hoe oud ben je? --> 30 --> Oh, wacht dan maar --> nee, nooit niet, wat begreep je daar niet aan? --> Ja, maar dat zei mijn man ook! Wie gaat er anders bij je op bezoek komen later als je oud bent? etc. etc.

Zelfs mijn ex-internal examiner voor mijn promotie tijdens een officieel diner :') die ging helemaal los op me, 'dat kinderen het mooiste waren wat een mens kan overkomen en dat ik maar raar was (letterlijk!)' :') Gelukkig is hij naar een andere instelling verkast.
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:46:06 #25
43556 miss_dynastie
pi_155727704
Ik ken iemand die bij de keizersnede van nummer 2&3 (tweeling) geen sterilisatie mocht vanwege haar leeftijd... toen kwam ongepland en door de anticonceptie heen nummer 4... ik had die gyn zo hard aansprakelijk gesteld voor de kosten van verzorging en opvoeding he :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')