De man beschrijft een gevoel van onbehagen dat bij veel Nederlanders leeft. We moeten de grenzen open gooien en iedereen maar doodleuk toelaten, terwijl aan de andere kant aan onze tradities wordt getornd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij haalt er van alles bij wat er niks mee te maken heeft. Wat heeft de zwarte pieten discussie met het vluchtelingendrama te maken?
Ja, heerlijk toch.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:28 schreef Breekfast het volgende:
Het taalgebruik hier is wel weer van niveau zeg.
Stuk voor stuk NIMBY's. Walgelijke lui.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Iedereen aan tafel speelt geforceerd solidair met de vluchtingenstroom, maar een opvangcentrum in eigen straat? Ho maar.
Ja, dat is dus onzin, er zijn maar een gemiddeld aantal vluchtelingen die in Nederland asiel aanvragen.quote:
Zitten zeker alleen maar Christenen in.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Er zit een mega-AZC bij mij om de hoek. Dus alleen ik heb recht van spreken.
Sofie moet gewoon een maand tussen de booslims in zo'n AZC worden gezet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:29 schreef Exorbitantes het volgende:
Iedereen aan tafel speelt geforceerd solidair met de vluchtingenstroom, maar een opvangcentrum in eigen straat? Ho maar.
Qua bijdrage aan de samenleving om het even hoorquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Onzin.
Beter een slet die zich door een neger laat palen, dan nog meer van kansloze moslims over de vloer.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een heftige onderwerpen. Geef mij Jinek maar weer, lekker over showbiz.
Nu niet meerquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat tenminste wel ergens over, deze uitzending.
Precies de reden dat we ze niet allebei over de vloer willen hebben. Één zo'n kansloos figuur is al erg genoeg, laat die andere maar lekker in Syrië blijven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:32 schreef bechirti het volgende:
[..]
Qua bijdrage aan de samenleving om het even hoor
Eritrese jonge mannen die onze christelijke Kattukse meiden massaal verkrachten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zitten zeker alleen maar Christenen in.
He verdorie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eritrese jonge mannen die onze christelijke Kattukse meiden massaal verkrachten.
Jezus is vast trots op je.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:31 schreef marcodej het volgende:
Er zit een mega-AZC bij mij om de hoek. Dus alleen ik heb recht van spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |