duurt wel lang dat kopenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goed gekocht. Heeft vast veel gekost.
is je haar zolang?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb niet eens knotje in wijsneus
ah ander kapsel weer dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb niet eens knotje in wijsneus
nee heb het gewoon loszittenquote:
jaquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee heb het gewoon loszitten
[..]
ja
enige plaats waar mijn haar lang is als je begrijpt wat ik bedoel
zaten wij bij elkaar op de middelbare danquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Zo'n boy van mijn middelbare school is fucking smooth geworden.
gelukkig nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zaten wij bij elkaar op de middelbare dan
Wil je hem hitten?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Zo'n boy van mijn middelbare school is fucking smooth geworden.
nouja als ie smooth is geworden zal er wel wat werk in hebben gezeten denk ik zoquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tbh wel. Al hoop ik dat het dan geen nietsnut meer is
mja in zijn lichaam ja, daar buiten weet ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nouja als ie smooth is geworden zal er wel wat werk in hebben gezeten denk ik zo
vraag zijn nrquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mja in zijn lichaam ja, daar buiten weet ik niet
waarschijnlijk een meme maar welke band?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je favo band heeft nieuwe single
brokeNCYDEquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarschijnlijk een meme maar welke band?
grappigquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
we hoeven niet te weten dat je cumshots over je gezicht krijgt hoor
film al binnen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
hang hier beetje vijandig sfeertje jongens en FL
welkequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over half uurtje
ben ook nog serie aan het "kopen"
downloade ckr loooooolquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over half uurtje
ben ook nog serie aan het "kopen"
NEE DAT MAG NIET DAT IS ILLEGAAL IK BEN LEGAAL IN NEDERLAND DUS IK DOE DAT NIET HOOR FF RUSTIG DOEN HE PIKKIEquote:
wat doe je voor werk?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
beter krijg ik morgen wel betaald
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hey mevr. de aivd heb je ook handboeien![]()
Tering wat een domme kerelquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
DIG / Foto digitaal extra 25 euro betaald
Iets met een prijsvraag![]()
what is wrong with youquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:02 schreef Trollscience het volgende:
huh, ik las 'er zit er een bij mij op mijn kamer'
blazed as all fuck #420 XD
Ik heb hem gevangen met een miniatuurvuilnisbak en weer vrijgelaten buiten.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:02 schreef Trollscience het volgende:
huh, ik las 'er zit er een bij mij op mijn kamer'
blazed as all fuck #420 XD
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem gevangen met een miniatuurvuilnisbak en weer vrijgelaten buiten.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Elke keer wanneer jij er IRL bent.
Je bent toch niet van suikerquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:07 schreef DrNick het volgende:
Net als ik wil vertrekken, gaat het regenen
Nickquote:
Oh wowquote:
jemoederquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het is geen topic kill wanneer er een paar minuten niet is gepost noob.
Jezelf alleen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan ben ik lang bezig als ik de gehele zaal moet trekken xD
David is 6quote:
Zowat iedereenquote:
Soms heb ik goede grappenquote:
quote:
ha autist, spreek dr dan aan ofzoquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Zit meisje tegenover me in de trein zou zweren dat jij het was
quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Zit meisje tegenover me in de trein zou zweren dat jij het was
Zelfkennis hequote:
Ga toch niet iemand in volle trein aanspreken zonder zekerheid. "hihi ben je van fok xPPppp"quote:
Doe niet opvallend danquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:09 schreef Crip het volgende:
[..]
gaat mensen dadelijk dnken dt ik stalker ben nothnx
wat een twatquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:10 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/MomsGotInk/videos/882544665149537/ Wow
quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:10 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/MomsGotInk/videos/882544665149537/ Wow
1 november Melkweg oude zaal.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:44 schreef Crip het volgende:
sry lb kon de foto niet nemen oude man naast mij keek heletijd mee ;s
HEY HALLO DAVIDquote:
FLquote:
Oh wat deed je in Rotterdam zo vroeg?quote:
Nog een gesprekquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh wat deed je in Rotterdam zo vroeg?
Voor wat?quote:
En dan klagen over seksismequote:
Daar over klagenquote:Op woensdag 2 september 2015 11:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan klagen over seksisme
Je hebt ook de MMA versie in lingerie
http://www.skoften.net/it(...)e_sport_aller_tijden
Lolwatquote:
Ik en Geo zijn te pussy om ons op te geven.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is er niet MMA met alleen maar knappe mensen?
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik en Geo zijn te pussy om ons op te geven.
Ik ook. Gebruik ze alleen niet zo veel, dus je ziet ze niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook. Gebruik ze alleen niet zo veel, dus je ziet ze niet zo goed.
Ah, dat heb ik ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook. Gebruik ze alleen niet zo veel, dus je ziet ze niet zo goed.
Goed lichaam maar kut kopquote:
Dat ben jij toch niet?quote:
Uit de komquote:
Gelukkig, dan kan ik safe zeggen:quote:
quote:
Ah kquote:Op woensdag 2 september 2015 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
arm uit de kom volgens mij
[..]
queer
wat had je gezegd als hij het wel was?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik safe zeggen:![]()
![]()
"Ohhh oké"quote:Op woensdag 2 september 2015 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat had je gezegd als hij het wel was?
Vraag even of ze jou direct meeneemt.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
wil douchen maar de schoonmaakster is er
Je moeder heeft je vast wel eens vaker uit de douche zien komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
wil douchen maar de schoonmaakster is er
ja maar mijn moeder is niet 22quote:Op woensdag 2 september 2015 14:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moeder heeft je vast wel eens vaker uit de douche zien komen.
Is ze lelijk?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
maar heb al gedoucht
ze heeft me nog niet gezien
Zie MTVquote:
Ook al nietquote:
#wijzewoordenvanwp2k15quote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
tv is echt niet meer van deze tijd
nee maar is echt zoquote:
Dat ja. En als ik dan een keer bij mijn ouders ben, ik zie wat voor bagger er op is, bedenk ik me weer hoe blij ik ben dit zelf niet te moeten ondergaan.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar is echt zo
enige keer wanneer ik tv kijk is als we bij een vriend zitten te blowen
en zelfs dan zitten we vaker op de playstation te gamen/netflixen
ja mijn moeder en mijn zusje kijken af en toe tlcquote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat ja. En als ik dan een keer bij mijn ouders ben, ik zie wat voor bagger er op is, bedenk ik me weer hoe blij ik ben dit zelf niet te moeten ondergaan.
Meh, mijn ouders kijken vaa History e.d, ivm al die shizz zoals American Pickers, meh, dat is dan nog wel ff tof.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja mijn moeder en mijn zusje kijken af en toe tlc
daar ben je ook snel klaar mee
Voor voetbal jonguhquote:Op woensdag 2 september 2015 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I can see why you still have a tv membership
beter fag dan fatquote:Op woensdag 2 september 2015 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
arm uit de kom volgens mij
[..]
queer
Ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee die pillen die jij in je lijf stopt die zijn goed voor je zeker ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dit is nieuw
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2015 19:19:10 ]
na de FAP of SEXquote:Op woensdag 2 september 2015 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
oh en na een goed avondmaal kan een sigaret ook erg lekker zijn
lolquote:
hij had amoeba tochquote:Op woensdag 2 september 2015 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja je was die chicks toch aan het hosselen
klonk primaquote:
aight, neequote:Op woensdag 2 september 2015 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klonk prima
Ken je Woods of Ypres?
dit is echt niet mijn muziekquote:
ohquote:Op woensdag 2 september 2015 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is echt niet mijn muziek
fattoemanquote:
Doe eens meer vertellen eroverquote:
Linkerpink, linkerringvinger, linkermiddelvinger, linkerwijsvinger, linkerduim.quote:
Nou gewoon, leuke meisjes overalquote:Op woensdag 2 september 2015 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe eens meer vertellen erover
quote:Pokémon
5 hrs ·
It's Slowpoke Week, Trainers! In true Slowpoke fashion, we're kicking things off mid-week with a little song...
Dit vreet wel meer.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet posten man dit vreet mb's bij wietparkiet.
Dit is inderdaad een zware fotoquote:Op donderdag 3 september 2015 09:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:
Wanneer zijn de dates?quote:
al die lange kutgifjes vreten mb'squote:Op donderdag 3 september 2015 09:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nope wattanquote:Op donderdag 3 september 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
WP heb je de Marvel one shot's gezien?
ohquote:Op donderdag 3 september 2015 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd, zag ze laatst, dus gedownload maar nog niet gekeken.
Hoe ver ben je?quote:Op donderdag 3 september 2015 14:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wss als ik GTA5 gefinished heb.
Kijk dat zijn de leuke dealsquote:Op donderdag 3 september 2015 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe ver ben je?Zou hem wel weer willen op de PS3, maar wacht denk ik tot hij echt 10euro is ofso
![]()
Had hem uitgespeeld (storyline) en 60-100 uur online, voor 3 eurogekocht voor 33 en daarna verkocht voor 30.
Woonde nog thuis, kwam mijn moeder om half 4 en om 6 uur in de nacht/ochtend boos mijn kamer in "Geo.. kan het wat zachter, of doe stoppen want we willen slapen!"quote:Op donderdag 3 september 2015 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de leuke deals![]()
Ehrm, geen idee. Net iig ''the big score'' gedaan.
Wie niet sterk is moet slim zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik de bocht uit ging bij een race, wat regelmatig was omdat ik niet kan racen, races saboterenspookrijden en iedereen van de weg beuken zodat die maat kon winnen
quote:Op donderdag 3 september 2015 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Woonde nog thuis, kwam mijn moeder om half 4 en om 6 uur in de nacht/ochtend boos mijn kamer in "Geo.. kan het wat zachter, of doe stoppen want we willen slapen!"Had ik 8 uur en 45 min met iemand via skype online GTA gedaan
Alleen lijkt het mij ook minder.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Kijk, dat zijn mooie dingen!
Ik heb nog geen enkele keer online gedaan
Weet niets over ze dit jaar, maar afgelopen jaar waren ze goedquote:Op donderdag 3 september 2015 15:05 schreef Treinhoer het volgende:
Mensen die niet voor PEC Zwolle zijn_!
Ze staan momenteel met 2-1 voor tegen Cambuur (geheime oefenwedstrijd achter gesloten deuren).quote:Op donderdag 3 september 2015 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niets over ze dit jaar, maar afgelopen jaar waren ze goed
quote:
Zou wederom weer een hele goede prestatie zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 15:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ze staan momenteel met 2-1 voor tegen Cambuur (geheime oefenwedstrijd achter gesloten deuren).
Veel spelers weg, maar ook leuke nieuwe jongens gehaald. Top 10 dit seizoen waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |