SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Die zijn al verzopen.quote:
Hoe kun jij dat zien op die radar?quote:Op [ul=http://forum.fok.nl/topic/2246205/12/25#155710297]maandag 31 augustus 2015 17:49[/url] schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meerdere kernen.
Dit was een van de grotere decepties die ik heb meegemaakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:11 schreef roislecxe het volgende:
Op m'n werk nog 10 minuten buiten gestaan. Beetje regen, paar flitsjes, dat was het weer.
Kom ik thuis, heel de parkeerplaats onder water
Heeft Breda nu zeker wel wat gekregen?
Oh was het toch weer hopeloosquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit was een van de grotere decepties die ik heb meegemaakt.
Lijkt het wel op. Helaas gaat het Assen net missen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef Revanches het volgende:
Zoo t gaat los in Friesland! Hopelijk komt het naar Grunn.
Er was een kolossale bui, er was een bowecho, hij was 100 kilometer lang onderweg naar Breda, recht eropaf, serieus 8 kilometer van Breda af besluit hij rechts erlangs te gaan, op Tilburg af, daar gaat ie omheen langs de bovenkant en toen parkeerde hij zichzelf een tijdje voor Den Bosch, daar zwakte hij wat af en dreef beetje langs de onderkant langs.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh was het toch weer hopeloos
Maar wél weer een onweersdag bijgeschreven, woei.
Kon er flink om lachen, lees maar terugquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh was het toch weer hopeloos
Maar wél weer een onweersdag bijgeschreven, woei.
2014-kost dus. Toen er helemaal heel het jaar niks overkwam.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er was een kolossale bui, er was een bowecho, hij was 100 kilometer lang onderweg naar Breda, recht eropaf, serieus 8 kilometer van Breda af besluit hij rechts erlangs te gaan, op Tilburg af, daar gaat ie omheen langs de bovenkant en toen parkeerde hij zichzelf een tijdje voor Den Bosch, daar zwakte hij wat af en dreef beetje langs de onderkant langs.
Klotebui.
Ja de regen was prettig hoor, schrale troost maar toch leuk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2014-kost dus. Toen er helemaal heel het jaar niks overkwam.
Maar water is er genoeg gevallen lijkt ik hier te zien. Alle putjes op de parkeerplaats zijn iig overstroomd.
Op deze dagen ga ik niet 300+ reacties terugkijkenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kon er flink om lachen, lees maar terug
Geen triathlon dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:14 schreef ACT-F het volgende:
Forcefield actief in Twente. Het spul dooft uit
Blij moeten zijn met regenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja de regen was prettig hoor, schrale troost maar toch leuk.
Wat denk je?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op deze dagen ga ik niet 300+ reacties terugkijken
Heb jij een keer wat gehad dan?
En dat leverde een schampschotje op voor Bredaquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:19 schreef roislecxe het volgende:
En dat gezegd hebbende: Dit kon best de laatste kans van het jaar wel eens zijn, op onweer na hitte.
Iedereen lacht Breda uitquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat denk je?
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #817 Brute knettergekte! vanaf hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |