Inderdaad, totaal niet aan gedacht tijdens de opstelling enzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:23 schreef Dos37 het volgende:
Ik was die hele knakker al vergetentwitter:twentefans twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 17:22:29Zorgen om 'raadsel' Eghan: ''Poeh, die is wel heel erg teruggevallen'' https://t.co/0MbYTCK75x #FCTwente https://t.co/5jvQAMbmv2 reageer retweet
Precies wat ik dus dachtquote:
goede gok...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wordt het zometeen? Ik gok op 1-3.
Concentratie wordt gewoon minder naarmate je vermoeider wordt. Balcontroles die niet goed gaan, dekkingsfouten etc. Dat zijn altijd de eerste symptomen. Jammer, maar het gaat tegenwoordig al langer goed dan een week of 4/5 terug.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Die tweede goal van PSV was toch gewoon een dekkingsfout. Dat heeft niks met op zijn te maken toch... Twee pasjes naar achteren en je had hem gehad.
Is het dan omdat het zo'n jong team is? Trainen ze niet hard genoeg? Hoe kan je dan zo snel op zijn?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:44 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Concentratie wordt gewoon minder naarmate je vermoeider wordt. Balcontroles die niet goed gaan, dekkingsfouten etc. Dat zijn altijd de eerste symptomen. Jammer, maar het gaat tegenwoordig al langer goed dan een week of 4/5 terug.
door maar 1x per dag te trainen, wat volgens Schreuder genoeg was. nu onder Hake is het 2x per dag, maar dan heb je niet ineens een goede conditie...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is het dan omdat het zo'n jong team is? Trainen ze niet hard genoeg? Hoe kan je dan zo snel op zijn?
Ik ga uit van een karige 14e of 15e plek.quote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Nieuwe trainert heeft niet echt geholpen geloof ik? Hoe denken jullie daar zelf over?
Momenteel 2 punten boven de nacompetitie-streep, en 3 punten boven de 17de plaats. Wordt er serieus gevreesd voor playoffs promotie / degradatie of verwachten jullie dat het op termijn wel weer gaat draaien?
Ziyech is in de winter echt wel weg, hopen dat Guti zijn niveau dan weer vindt (net als Eghan) en dat we een goeie spits aantrekken, anders wordt het echt HEEL somber.quote:Op zondag 1 november 2015 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
de echte wil en strijd is er dit seizoen nog niet geweest, zeg maar 100% inzet en pit...
met dit materiaal is er weinig reden voor Ziyech om niet weg te gaan in de winter, en dan wordt het echt strijden tegen degradatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |