quote:Op donderdag 3 september 2015 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor dit soort zaken bestaat het woord 'ludiek'
Ze snappen "onze" humor niet.quote:
Het gaat hem om het woordje ludiek.quote:Op donderdag 3 september 2015 17:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze snappen "onze" humor niet.
Alles beter dan Marsmanquote:
De druk had nooit weer van de ketel gegaan. Bijna 100% van de supporters was voor het seizoen al tegen hem. Na het kutvoetbal van de eerste weken, en dan heb ik het nog niet eens over het resultaat, was het gewoon einde oefening. Voor Hake is dit juist ideaal, wint hij is hij de grote man. Verliest hij maakt het geen fuck uit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik blijf het een vreemde timing vinden om Schreuder te ontslaan. Ik begrijp dat de druk hoog is maar logischerwijs had ik Schreuder sowieso tot Ajax laten zitten. Als hij wint is de druk even van de ketel en kun je verder kijken, als hij verliest ontsla je hem en zadel je Hake niet meteen op met een zeer moeilijke debuutwedstrijd.
Is dat wel zo? Is dan niet meteen het geloof in een Hake-effect verdwenen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:11 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
De druk had nooit weer van de ketel gegaan. Bijna 100% van de supporters was voor het seizoen al tegen hem. Na het kutvoetbal van de eerste weken, en dan heb ik het nog niet eens over het resultaat, was het gewoon einde oefening. Voor Hake is dit juist ideaal, wint hij is hij de grote man. Verliest hij maakt het geen fuck uit.
Nope.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Is dan niet meteen het geloof in een Hake-effect verdwenen?
Wie gelooft er nu in een Hake-effect dan? Hij moet gewoon aanvallend voetbal gaan spelen, leuk voetbal laten zien. Dan is 't de meeste supporters wel best.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Is dan niet meteen het geloof in een Hake-effect verdwenen?
Nou ja, de mensen om mij heen zijn wel vrij lyrisch ineens. En hij moet gewoon aanvallend, leuk voetbal gaan laten zien? Ik blijf skeptisch. Ik denk dat het huisvrouwen publiek eerst maar eens moet verdwijnen uit de Veste alvorens er een realistisch beeld komt van de selectie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:13 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Wie gelooft er nu in een Hake-effect dan? Hij moet gewoon aanvallend voetbal gaan spelen, leuk voetbal laten zien. Dan is 't de meeste supporters wel best.
Huisvrouwenpubliek?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou ja, de mensen om mij heen zijn wel vrij lyrisch ineens. En hij moet gewoon aanvallend, leuk voetbal gaan laten zien? Ik blijf skeptisch. Ik denk dat het huisvrouwen publiek eerst maar eens moet verdwijnen uit de Veste alvorens er een realistisch beeld komt van de selectie.
Ach welnee, maar het zou goed zijn voor Twente als de huisvrouwen afnemen en de echte supporters het stadion weer eigen maken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:49 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Niet koeriekoerie in ons blote bastje op la tribunas he. Dan krijg je dat.
Zoveel huisvrouwen zitten er niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach welnee, maar het zou goed zijn voor Twente als de huisvrouwen afnemen en de echte supporters het stadion weer eigen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |