Ik moest er gewoon om lachen, hoe wappie moet je zijn om dit soort dingen te geloven? Dan ben je echt helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Die van Backt To The Future kende ik jaAls je maar goed genoeg zoekt vindt je natuurlijk altijd wel iets dat je helemaal kapot kan redeneren
In Thailand waar ik zat was ook een Nederlander die daar illegaal zat. Die was er heilig van overtuigd dat we vergaan deze maand. Zei dat hij in z'n huurhuis in NL al een schuilkelder had gemaakt en wapens had. Ook voor 2 jaar aan voedsel en van die pakken:pquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon om lachen, hoe wappie moet je zijn om dit soort dingen te geloven? Dan ben je echt helemaal de weg kwijt.
Dat is allemaal niet te voorspellen, ja .. een X aantal uur van te voren .. hooguit 2 of 3 dagen of zo.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In Thailand waar ik zat was ook een Nederlander die daar illegaal zat. Die was er heilig van overtuigd dat we vergaan deze maand. Zei dat hij in z'n huurhuis in NL al een schuilkelder had gemaakt en wapens had. Ook voor 2 jaar aan voedsel en van die pakken:p
En elke dag bekeek die websites voor aardbevingen daar. Die zijn er in die regio elke dag natuurlijk maar dat was allemaal bevestiging dat we er aan gingen.
Oh en hij stemde pvv.
.....
Dat zei ik ook. En grappige was dat die elke avond zei dat er die nacht super grote aardbeving kwam. En toen kwam er een ieniemie aardbeving en had die niks van gemerktquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet te voorspellen, ja .. een X aantal uur van te voren .. hooguit 2 of 3 dagen of zo.
Nee 28 september gaan we er allemaal aan, want bloedmaan en maansverduistering en dus einde der tijden ditdat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet te voorspellen, ja .. een X aantal uur van te voren .. hooguit 2 of 3 dagen of zo.
Wat is die ditdat?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 28 september gaan we er allemaal aan, want bloedmaan en maansverduistering en dus einde der tijden ditdat.
quote:
Volgens mij gooien jullie tru en bnw door elkaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh bedoel het niet zo. Wilde meer aangeven dat die mensen van geen kant sporen :p
Las op op fb dat die reporter en cameraman van laatst ook al acteurs waren die nog leven.
En wat gaat er dan gebeuren? Komen er dan tripods?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 28 september gaan we er allemaal aan, want bloedmaan en maansverduistering en dus einde der tijden ditdat.
Hoe ken je nou stemmen voor de Nederlandse verkiezingen als je illegaal in Thailand woont ? Dat is volgens mij onmogelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In Thailand waar ik zat was ook een Nederlander die daar illegaal zat. Die was er heilig van overtuigd dat we vergaan deze maand. Zei dat hij in z'n huurhuis in NL al een schuilkelder had gemaakt en wapens had. Ook voor 2 jaar aan voedsel en van die pakken:p
En elke dag bekeek die websites voor aardbevingen daar. Die zijn er in die regio elke dag natuurlijk maar dat was allemaal bevestiging dat we er aan gingen.
Oh en hij stemde pvv.
.....
Leef je nog met je vochtige vloer?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een supermaan
Bloedmaan voorspelt einde der tijden
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leef je nog met je vochtige vloer?
Gewoon met de föhn er over.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen
[ afbeelding ]
Is het niet de kraan die lekt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen
[ afbeelding ]
Platen zijn doorweekt, die worden nooit meer droog. Is ook allemaal onder het zeil gelopen dat eronder ligt.quote:
Gewoon je hele huis in de fik steken voor de verzekering.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Platen zijn doorweekt, die worden nooit meer droog. Is ook allemaal onder het zeil gelopen dat eronder ligt.
Lijkt me het beste ja. Wel eerst alle waardevolle spullen weghalen natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon je hele huis in de fik steken voor de verzekering.
Zo werkt het niet Adriaan, ik heb nog nooit een busje van de Univé bij de ikea zien staan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
De verzekering geeft je gewoon gratis nieuw laminaat hoor.
Ja weet ik, hebben ze vorig jaar ook gedaan, dat is het probleem ook niet. Alleen al dat gedoe weer met die vloer vervangenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef arjan1112 het volgende:
De verzekering geeft je gewoon gratis nieuw laminaat hoor.
Triggerali heeft vast wel een oom die dat goed kan voor een zacht prijsje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, hebben ze vorig jaar ook gedaan, dat is het probleem ook niet. Alleen al dat gedoe weer met die vloer vervangen
Gahahahahhahahaha:pquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerali heeft vast wel een oom die dat goed kan voor een zacht prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |