quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:45 schreef YokiKater het volgende:
Wat een kutnacht, ik ben zombie geworden!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste water is weg nu, alleen al dat vocht trekt natuurlijk in het laminaat en de ondervloer
[ afbeelding ]
Als het water hoger staat dan de onderkant van de achterdeur dan komt het vanzelf wel binnen ...quote:Op maandag 31 augustus 2015 06:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is echt heel erg fucked up.
Hoe kan dit? Wel goed geïsoleerd enzo?
Kan zo op een tegeltje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het water hoger staat dan de onderkant van de achterdeur dan komt het vanzelf wel binnen ...
Het is heel normaal hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd dat ik een fan heb voor het leven.
Tegeltjes kunnen wel een stuk beter tegen water ...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:47 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik heb weer een topic geopend.
TRU / The Black Monk of Pontefract
Jeejquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:18 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond weer onweer
[ afbeelding ] LTDKV vindt dit leuk.
Volgende keer maar zorgen dat de tuin van je huis afloopt in plaats van naar je huis toe.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JeejEn ik mag de vloer er weer uit gaan slopen van de verzekering
Ja dat moet sowieso, de klapjosti die deze tuin ooit heeft aangelegd was in ieder geval niet het helderste lichtquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgende keer maar zorgen dat de tuin van je huis afloopt in plaats van naar je huis toe.
Zoiets moet je ook niet door familie laten doen, maar een bedrijf voor inhuren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moet sowieso, de klapjosti die deze tuin ooit heeft aangelegd was in ieder geval niet het helderste licht
Op een paar boompjes planten na heb ik niks aan de tuin gedaan sinds ik er woon. Is ex-woningbouw dus daar moest het waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook niet door familie laten doen, maar een bedrijf voor inhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |