Goed album hebben die... ze spelen overigens ook mee op een groot deel van de nummers van het album vanb Marika Hackman. Dat is ook wel te horen als je het weetquote:Op maandag 24 juli 2017 12:34 schreef Mryc het volgende:
Even wat favorieten van dit jaar tot nu toe:
Meest interessant van mijn eigen toevoegingen vind ik het album van Charly Bliss en de tot nu toe uitgebrachte singles van Estronsquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:22 schreef ranja het volgende:
Alles van Mryc even beluisterd, sommige kende ik al, andere niet.
Meest interessant van wat ik niet kende is duidelijk Ali Barter al zijn Panda Riot en Priests ook het verder zoeken zeker waard. Summer Cannibals heb ik eerder wat van gehoord toen vond ik het net niet, met dit nummer verdienen ze wel een 2e kans
Van Colleen Green heb ik de ep van vorig jaar blijkbaar gemist, haar album van 2015 heb ik en vind ik wel goed.
Mannequin Pussy heb ik deels gezien op BKS maar na een paar nummers snel weggelopen om naar Millionaire te gaan,d at had ik direct moeten doen.
Oja, Charly Bliss met die chipmunk stemquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:58 schreef Mryc het volgende:
Meest interessant van mijn eigen toevoegingen vind ik het album van Charly Bliss en de tot nu toe uitgebrachte singles van Estrons
Qua muziek doet het me juist weer denken aan Weezer.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja, Charly Bliss met die chipmunk stemGa ik ook wel meer van zoeken. Bij de comments zag ik al dat het vergeleken werd met Mars Argo, klopt in elk geval qua stem wel.
Mwah. Veel te glad en overgeproduceerd IMO.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:40 schreef JurriaanK het volgende:
Net uit en echt steengoed: Kitty in a Casket - Rise
Een soort van kruising tussen The Offspring met zangeres en zonder onderbroekenlol en Pat Benatar 30 jaar geleden met moderne productie - een dijk van een zangeres met een pittige band.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |