Ik twijfel nog steeds. Ik heb nooit iets met de Metal Gear reeks gehad en ook Ground Zeroes, die een tijdje terug bij de PS Plus games zat, vond ik helemaal niks. De Splintercell reeks daarentegen vond ik wel heel tof.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm al die goede reacties over MGS... Nu wil ik hem ook hebben 😁😅

ben nu bij missie 8 ofzo, ook veel side ops gedaan, en het wordt steeds beter. 9.52/10 tot nu toe.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:28 schreef jackson het volgende:
Dat Metal Gear Solid is een vrij dolle boel... Slecht de Prologue gedaan maar die was al meesterlijk, vanavond verder. 9/10

zonde van je tijd als je ook phantom pain kunt spelenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:30 schreef DKUp het volgende:
Ik ga maar proberen om alle missies en gevangen te halen in Ground Zeroes.

Helaas volgend jaar pas ergensquote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer komt die nieuwe Ghost Recon (Wildlands of zo iets?) eigenlijk uit?

Ik ben ook bij missie 8, maar zag dat je daar een ''missile'' wapen voor nodig hebt die ik nog niet kan maken bij R&D.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ben nu bij missie 8 ofzo, ook veel side ops gedaan, en het wordt steeds beter. 9.52/10 tot nu toe.

Jammer, dat lijkt mij echt een kneiter van een game te wordenquote:

oh dan ben ik al voorbij missie 8quote:Op woensdag 2 september 2015 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook bij missie 8, maar zag dat je daar een ''missile'' wapen voor nodig hebt die ik nog niet kan maken bij R&D.
Vind het trouwens wel jammer dat je bij het begin van elke missie te zien krijgt wie je tegen gaat komen...

Mij ook, heb er zin inquote:Op woensdag 2 september 2015 09:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer, dat lijkt mij echt een kneiter van een game te worden

Ga ik dat maar doen vanavond.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
oh dan ben ik al voorbij missie 8
Je kan gewoon missie 10 doen, toen ik die haalde kreeg ik de missile launcher en nog een heleboel andere dingen.

Verrassend.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens alles bij MM annulerener is verdomme niks leverbaar zeg

Ik heb alles gekregenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens alles bij MM annulerener is verdomme niks leverbaar zeg

Ik ook, kreeg ineens een SMSje dat ik m op kon halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik had MGS zondag al binnen via GameMania

Ach ja, misschien morgen maar eens kijken bij de MMquote:Op woensdag 2 september 2015 09:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zonde van je tijd als je ook phantom pain kunt spelen

Inderdaad zegquote:Op woensdag 2 september 2015 10:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
die companion app is best handig![]()
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 2 september 2015 11:13 schreef DKUp het volgende:
Ik moet mijn mening bijstellen over Ground Zeroes, het is eigenlijk gewoon fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.

quote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]Dat geloof ik graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY

Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
die companion app is best handig![]()
[ afbeelding ]

Behalve dat je dan met zo een mongole tablet zit te spelen...quote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.

ja, maar dan met kleurrijke spellen die ook voor kinderen geschikt zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.

Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controllerquote:Op woensdag 2 september 2015 11:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Behalve dat je dan met zo een mongole tablet zit te spelen...
Kon je dit zelf niet bedenken ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

heb ik liever een ipad, die heeft betere graphicsquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controller.

Voor een second-screen functiequote:Op woensdag 2 september 2015 11:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb ik liever een ipad, die heeft betere graphics

Dan kan je net zo goed een tablet neerzettenquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controller.

Ach jaquote:Op woensdag 2 september 2015 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een tablet neerzetten

Bij bol.com is hetzelfde 55 euro.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wel ¤80,- euro. Net iets te duur.
[ afbeelding ]

Je krijgt er 7 maanden lang een VI abonnement bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bij bol.com is hetzelfde 55 euro.

Jeeh.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je krijgt er 7 maanden lang een VI abonnement bij.

PES!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games die deze maand uitkomen naast MGS?

Ik durf de titel niet te noemen hierquote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games die deze maand uitkomen naast MGS?

Vond ik op de Vita een zeer geslaagde game, niet zo de behoefte om hem nogmaals te spelen op de PS4.quote:

De game verschilt enorm van de Vita versie geloof ik, ze hebben heel veel aangepast en/of toegevoegd.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vond ik op de Vita een zeer geslaagde game, niet zo de behoefte om hem nogmaals te spelen op de PS4.

Gooi het er gewoon uit Jackson Claxon.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik durf de titel niet te noemen hier

Sowieso een aanrader dan, zit erg goed in elkaar en als ze hem dan nog verder hebben verbeterd/uitgebreid moet het helemaal vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De game verschilt enorm van de Vita versie geloof ik, ze hebben heel veel aangepast en/of toegevoegd.
Voor mij maakt het sowieso niet uit want ik heb de game nog nooit gespeeld.

Ja leuk, maar daar ging het niet over...quote:Op woensdag 2 september 2015 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie op Marktplaats al diverse MGS 5's te koop staan die verkregen zijn bij een PU abo, waarbij alle extra's err gewoon bij zitten.

Killzone inc. alles moet gewoon in PS+ komen maar ach, Sony...quote:Op woensdag 2 september 2015 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal of the Week (ends 9th September)
Killzone Shadow Fall
Original price Ŗ34.99/¤39.99
Offer price Ŗ11.99/¤14.99
Killzone Shadow Fall (upgrade)
Original price Ŗ24.99/¤29.99
Offer price Ŗ7.99/¤9.99
Killzone Shadow Fall and Season Pass Bundle
Original price Ŗ44.99/¤54.99
Offer price Ŗ15.99/¤19.99
Killzone Shadow Fall Season Pass
Original price Ŗ15.99/¤19.99
Offer price Ŗ5.79/¤6.99
Killzone Shadow Fall: Intercept
Original price Ŗ15.99/¤19.99
Offer price Ŗ5.79/¤6.99

Fifaquote:Op woensdag 2 september 2015 13:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gooi het er gewoon uit Jackson Claxon.

ja ik was 00:01 met mn bestelling.quote:

quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps system beta code gekregen, enige verschil dat ik zie is dat je verschillende notificaties aan en uit kunt zetten en volgens mij zijn de iconen iets groter geworden. Ook is er een 'live from playstation' knop toegevoegd die ik toch nooit ga gebruiken en vooraan mn lijst staat

Live from Playstation staat er bij mij al tussen!? Ik heb firmware 2.57 meen ik uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps system beta code gekregen, enige verschil dat ik zie is dat je verschillende notificaties aan en uit kunt zetten en volgens mij zijn de iconen iets groter geworden. Ook is er een 'live from playstation' knop toegevoegd die ik toch nooit ga gebruiken en vooraan mn lijst staat

ow, misschien keek ik er al automatisch overheenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Live from Playstation staat er bij mij al tussen!? Ik heb firmware 2.57 meen ik uit mijn hoofd.
Of ik ben in de war, kan ook...
ik snap daar echt de lol niet van..quote:Op woensdag 2 september 2015 16:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ustream met gekke Amerikanen midden in de nacht is toch wel bazig hoor, met de laptop op schoot, terwijl je aan het browsen bent.

Tjah, voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ow, misschien keek ik er al automatisch overheen
[..]
ik snap daar echt de lol niet van..

Ik heb er een paar die grappig zijn en meerdere keren per week streamen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Live from Playstation was in het begin nog wel leuk met al die gekke streamers.
Maar die zijn er nu amper nog.

quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, had men maar voor Armello moeten stemmen ipv Grow Home...

Hopelijk verlagen ze de prijs snel naar 199 voor dat premium pack. Dan ben ik erbijquote:Op woensdag 2 september 2015 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, PS4-topic, niet beginnen over Wii U. Was ik even vergeten jongens.

Lol heb je ze gespeeld? Grow Home en STFU zijn cool hoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef Drankster het volgende:
man man man wat een poep games deze maand bij PS+. Ik ben liefhebber van indies maar dit is gewoon crap.

ga jij nou maar diablo metm e spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |