quote:Propper is een matige middenvelder. Het beste wat hij kan is een balletje breed leggen. Schot is matig, geen winnaarsmentaliteit, zoutzak. En dan nog een schwalbe maken ook. Zo wint hij toch nog wat psv hartjes.
Hij heeft wel een beetje gelijk, Propper is echt matig, misschien moet ie zijn vorm nog vinden maar het ziet er iig niet uit, veel balverlies.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou er maar zo'n slechte kijk op hebben.
Fantastische voetbaaler die zijn draai nog moet vinden. Komt wel goed, ik maak me meer zorgen om Maher.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, Propper is echt matig, misschien moet ie zijn vorm nog vinden maar het ziet er iig niet uit, veel balverlies.
Matig? Neh, hij heeft misschien veel balverlies, maar zijn passjes zijn echt wel oke, rendement is nog niet super, maar hij heeft wel overzicht.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, Propper is echt matig, misschien moet ie zijn vorm nog vinden maar het ziet er iig niet uit, veel balverlies.
Wie zei dit dan Hansquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou er maar zo'n slechte kijk op hebben.
Inderdaad gewoon met Hendrix in de basis blijven spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi resultaat. Voetbal was bij tijd en wijle weer niet om aan te zien. Zelfde kwaaltje als vorig seizoen, fases waarin de ene mooie aanval na de andere richting het vijandelijk doel golft afgewisseld met periodes waarin alle keuzes verkeerd zijn en een balletje over 5 meter spelen te veel gevraagd is.
Die fase na de 60e minuut bijvoorbeeld waarin Feyenoord de ene kans na de andere kreeg. Dan zit ik echt in mijn ogen te wrijven om te zien of het nog wel hetzelfde elftal is wat in de eerste helft Feyenoord helemaal kapot leek te gaan beuken.![]()
Erg gecharmeerd van het optreden van Guardado nadat hij de positie van Maher in nam. Gewoon niet meer opstellen die jongen en aan het eind van het seizoen afscheid nemen.
Dat roep ik al ruim een seizoen nu. Guardado is buitenklasse op de LCM positie. En op CVM is Hendrix echt niet minder dan Guardado, bovendien verdient die jongen het om een paar weken op rij de kans te krijgen om ritme op te bouwen. Maher heeft zijn kans nu wel gehad. Blijft een momentenvoetballer, net als bij AZ. Heeft geen enkele stap gezet in die jaren bij PSV.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi resultaat. Voetbal was bij tijd en wijle weer niet om aan te zien. Zelfde kwaaltje als vorig seizoen, fases waarin de ene mooie aanval na de andere richting het vijandelijk doel golft afgewisseld met periodes waarin alle keuzes verkeerd zijn en een balletje over 5 meter spelen te veel gevraagd is.
Die fase na de 60e minuut bijvoorbeeld waarin Feyenoord de ene kans na de andere kreeg. Dan zit ik echt in mijn ogen te wrijven om te zien of het nog wel hetzelfde elftal is wat in de eerste helft Feyenoord helemaal kapot leek te gaan beuken.![]()
Erg gecharmeerd van het optreden van Guardado nadat hij de positie van Maher in nam. Gewoon niet meer opstellen die jongen en aan het eind van het seizoen afscheid nemen.
DIe heb ik gemist, terwijl ik wel op west zit...quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En na de wedstrijd nog even een buiging naar het publiek
Gemist helaasquote:Op zondag 30 augustus 2015 20:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wedstrijd niet kunnen zien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vejinovic was bij een corner aan het mopperen op een ballenjongen achter de achterlijn, die dat niet over zich heen liet gaan en bij een volgende corner de bal wraak nam door de bal net over de boarding heen te leggen in plaats van netjes naar Vejinovic gooien die bij de cornervlag stond te wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wedstrijd niet kunnen zien.
Wat gebeurde er?
Spelbederf natuurlijk, maar Vejinovic vroeg erom.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vejinovic was bij een corner aan het mopperen op een ballenjongen achter de achterlijn, die dat niet over zich heen liet gaan en bij een volgende corner de bal wraak nam door de bal net over de boarding heen te leggen in plaats van netjes naar Vejinovic gooien die bij de cornervlag stond te wachten.![]()
En na de wedstrijd kreeg deze jongen applaus toen hij de cornervlag ging opruimen en maakte dat af met een nette buiging.
Langs de lijn op Zuid stond ook al een ballenjongen die de bal compleet de andere kant op gooide toen een Feyenoorder snel wilde ingooien. Ze waren lekker bezig
Hij wordt totaal verkeerd gebruikt, wat niet erg is uiteraard. Wel een kast van een vent ondanks zijn leeftijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Jankers Rotterdam weer met beide voetjes op de grond gezet.
Man wat is die Kuyt slecht
Heerlijk. Van die arrogante jochies.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vejinovic was bij een corner aan het mopperen op een ballenjongen achter de achterlijn, die dat niet over zich heen liet gaan en bij een volgende corner de bal wraak nam door de bal net over de boarding heen te leggen in plaats van netjes naar Vejinovic gooien die bij de cornervlag stond te wachten.![]()
En na de wedstrijd kreeg deze jongen applaus toen hij de cornervlag ging opruimen en maakte dat af met een nette buiging.
Langs de lijn op Zuid stond ook al een ballenjongen die de bal compleet de andere kant op gooide toen een Feyenoorder snel wilde ingooien. Ze waren lekker bezig
Uiteraard. Kleine kans dat hij nog ballenjongen is volgende wedstrijd. Maar wel vermakelijk, zo lang het in ons voordeel isquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Spelbederf natuurlijk, maar Vejinovic vroeg erom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |