Rik typt alles klakkeloos over wat Brands zegt. En dan wordt hij boos als iemand dat in twijfel trekt (want: Brands, 80% kans dat hij het tegenovergestelde meent). Goeie gast is datquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als RIk het zegt
Rik heeft mij geblokkeerd op Twitter (lolquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rik typt alles klakkeloos over wat Brands zegt. En dan wordt hij boos als iemand dat in twijfel trekt (want: Brands, 80% kans dat hij het tegenovergestelde meent). Goeie gast is dat
hij zit wel beter dan die gast van VI die er al een paar keer flink naast zat mijn zijn wel ingevoerde bronnenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rik typt alles klakkeloos over wat Brands zegt. En dan wordt hij boos als iemand dat in twijfel trekt (want: Brands, 80% kans dat hij het tegenovergestelde meent). Goeie gast is dat
Linksbackquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef tja77 het volgende:
Overigens, Guardado, Maher, Pröpper, Hendrix, Schaars. Als vaste middenvelders, Pereiro die er ook nog uit de voeten kan, dan heb je nog Paal en Vloet voor incidentele gevallen.
Wat de neuk moet je dan nog met Fer?
Ik vond het er wel eentje, het was geen zware overtreding maar er was wel degelijk contact wat niet geoorloofd was met de kuit zo uit mijn hoofd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben toch zeker niet de enige die het gewoon een pingel vond? Ik snap al die berichtgeving over onterecht echt voor geen meter? Gewoon contact in de zestien waardoor hij oprecht op z'n bakkes gaat.
In de zestien kun je dan niet veel anders dan hem op de stip leggen.
Door een onbedoeld tikje van Elia pleurt ie gewoon over z'n eigen poten. Tja, dat voordeel geeft voorlangs kruisen op. De tegenstander moet zich inhouden, anders kun je onbedoeld de overtreding maken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond het er wel eentje, het was geen zware overtreding maar er was wel degelijk contact wat niet geoorloofd was met de kuit zo uit mijn hoofd.
Ik denk dat ze hem gewoon laten gaan. Kan ie naar PEC ofzo.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef tja77 het volgende:
Ik zie trouwens dat Schaars over 1 jaar uit zijn contract loopt. Ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Zijn toch vaak mensen die PSV niks gunnen en een gekleurde bril dragen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben toch zeker niet de enige die het gewoon een pingel vond? Ik snap al die berichtgeving over onterecht echt voor geen meter? Gewoon contact in de zestien waardoor hij oprecht op z'n bakkes gaat.
In de zestien kun je dan niet veel anders dan hem op de stip leggen.
Zoetgodtwitter:ToonGerbrands twitterde op maandag 31-08-2015 om 19:48:50Jeroen Zoet deelt zijn prijs met de andere twee genomineerden. Hij vindt dat er geen competitie moet zijn over maatschappelijk inzet. Uniek! reageer retweet
Nou, een fopduik kan ik ook nooit zo waarderen. Helemaal niet als het de Koning van de Pass betreft.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zijn toch vaak mensen die PSV niks gunnen en een gekleurde bril dragen.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:40 schreef Doublepain het volgende:
Memphis ontvangt 2 prijzen (topscorer & talent v/h jaar) en Gini ontvangt 1 prijs. (gouden schoen)
Jammer dat Cilesen er niet bij is met zijn grote muil toen.
Alleen guardado en propper kunnen het niveau aan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef tja77 het volgende:
Overigens, Guardado, Maher, Pröpper, Hendrix, Schaars. Als vaste middenvelders, Pereiro die er ook nog uit de voeten kan, dan heb je nog Paal en Vloet voor incidentele gevallen.
Wat de neuk moet je dan nog met Fer?
Als het over niveau aan kunnen gaat, dsn denk ik dat de focus op de verdediging moet liggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen guardado en propper kunnen het niveau aan.
Kwaliteit boven kwantiteit aub. Je kunt wel 100 middenvelders hebben, als ze er allemaal niks van kunnen heb je er niks aan.
Dacht ook niet dat je serieus was, ik snapte de sarcastische ondertoon, de smiley was meer richting die falerquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, want ik ben bloedserieus
ik versta er niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |