Onervarenheid van Gio?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:55 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme zeg. Ik snap echt niet waarom er niet gewisseld wordt. Het gaat superslecht en je hebt een brede bank.
#GeelGod heeft ervoor gezorgd dat er ook niet eens zoveel anders mogelijk is met zijn fantastische aankopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Gio out
met 4 CBs beginnen, Immers en Kazim is vragen om ontslag
In ieder geval is hij volgens mij een commercieel succes.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die nooit gaat banken.
Op de 10 zou hij best nog wel nuttig kunnen zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die nooit gaat banken.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
In ieder geval is hij volgens mij een commercieel succes.
Ben je blij dat Rutten weg is die daar de koning in was, zet Gio de onbegrijpelijke opstellingen gewoon voortquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef Wicky15 het volgende:
De juiste spelers opstellen en op de goede plek is toch helemaal niet zo moeilijk?
Zeker. Op de flanken heb je echt helemaal geen kut aan 'm. Maargoed, dat weten wij allemaal maar dat weet Gio (nog) niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op de 10 zou hij best nog wel nuttig kunnen zijn
Omdat Toornstra het nog minder goed doet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet waarom hij Immers maar blijft opstellen. :S
GGMM.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:01 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wordt op elk vlak afgetroefd.
Topclub-onwaardig
Voor zichzelf met name, want hij doet alleen kut-aankopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:02 schreef Almerian het volgende:
Gio faalt.
Van Geel kan alvast om zich heen gaan kijken naar een vervanger.
Je hoeft niet zo gemeen te doen zegquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
GGMM.
Is niet in staat om twee zinnen achter elkaar zonder een witregel te typen.
Lekker bezig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef GGMM het volgende:
Om de wekelijkse onterechte penalty te krijgen moeten jullie wel een keer in de 16 van PSV komen natuurlijk.
Ga eens wat doen met je levenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef GGMM het volgende:
Om de wekelijkse onterechte penalty te krijgen moeten jullie wel een keer in de 16 van PSV komen natuurlijk.
Lex heeft een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:04 schreef Merkie het volgende:
Godverdomme Immers. Waarom speelt Immers nog bij Feyenoord, ongelofelijk. Vierde jaar op rij alweer.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:05 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Lex heeft een contract voor onbepaalde tijd.
Bullshit was dit weer van Krabbendam.quote:"Gio heeft naast Ronald Koeman en naast Fred Rutten op de bank gezeten, daar was Immers onomstreden", zei de journalist in FC Rijnmond. "Ik weet dat Rutten het in het begin van vorig seizoen absoluut niet zag zitten in Immers, maar daar is hij na een aantal weken gewoon op teruggekomen. Sterker nog, het was een speler die hij uiteindelijk als eerste op de lijst zette. Dat is wel opvallend. Van Bronckhorst heeft het dus blijkbaar al die tijd niet in hem zien zitten."
Lurling ook ?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:07 schreef Jorwol het volgende:
Grootste mongool in Feyenoordshirt ooit die vent. En ja dan tel ik Greene mee![]()
Heb je wel 2 buitenspelers..quote:
Wanbeleidquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:09 schreef Tortugal het volgende:
En Vilhena zit gewoon op de bank, en Immers in de basis.
Hoeveel jaar dat al wordt nagelaten zeg...quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:09 schreef RvLaak het volgende:
Godjezus... Ze zullen eens scoren uit een corner
Laatste keer was met Pierre?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:10 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hoeveel jaar dat al wordt nagelaten zeg...
Paar doodschoppen gevenquote:
Komt door Karsdorp/een echte back.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:10 schreef TC03 het volgende:
Tweede helft trouwens stuk beter dan eerste helft.
Lijkt me overdreven, trouwens, zag eruit als toekomstig kandidaat voor een Darwin award.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi gebaar van PSV en Feyenoord dat spandoek klasse
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi gebaar van PSV en Feyenoord dat spandoek klasse
Abo afsluiten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe kun je een user onzichtbaar maken? Posts blocken zeg maar?
Nu pas? Als ik niet voor Feyenoord was, zou ik al 70+ minuten de ballen uit m'n broek lachenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef Steinerized het volgende:
Dit begint gewoon lachwekkend te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
Scriptje je schrijven met useridquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoe kun je een user onzichtbaar maken? Posts blocken zeg maar?
Godver, werk je voor Danny ofzo? Moet ik nog geld gaan lappen ook om van jou af te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Abo afsluiten.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen
Slappe zak is hetquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:15 schreef TC03 het volgende:
Van der Heijden heeft echt 0,0 creativiteit. Vermoeiond.
Bedoelde je dat om mij?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Godver, werk je voor Danny ofzo? Moet ik nog geld gaan lappen ook om van jou af te zijn.
Ja, ach...quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu pas? Als ik niet voor Feyenoord was, zou ik al 70+ minuten de ballen uit m'n broek lachen
Dan heb hij rood... Denk dat de scheids daar niet aan wil...quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:17 schreef TC03 het volgende:
Arias maakt echt veel overtredingen. Geef hem eens geel en ons een penalty.
Tijd voor een pingel inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:17 schreef TC03 het volgende:
Arias maakt echt veel overtredingen. Geef hem eens geel en ons een penalty.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Het enige positieve tijdens deze wedstrijd is dat ik een nieuwe tinder match heb maar dat komt ook omdat ik godsgruwelijk aantrekkelijk ben.
En omdat je een vrouwtje als ui gebruikt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Het enige positieve tijdens deze wedstrijd is dat ik een nieuwe tinder match heb maar dat komt ook omdat ik godsgruwelijk aantrekkelijk ben.
+1quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Wel mooi dat de PSV-supporters Lodewijks steunen met een spandoek.
Dat is nog wat anders dan de Feyenoord-supporters die zingen 'Van Gaal, je vrouw was een kankerwijf' nadat Van Gaal zijn vrouw aan kanker verloor.
1/10... Je bent echt zwaar gedaald in je troll-niveauquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Dat is nog wat anders dan de Feyenoord-supporters die zingen 'Van Gaal, je vrouw was een kankerwijf' nadat Van Gaal zijn vrouw aan kanker verloor.
Uh, ja, oke, bedanktquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Laat die ouwe koeien maar in de sloot !!quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:20 schreef RvLaak het volgende:
1/10... Je bent echt zwaar gedaald in je troll-niveau
Ja sorry, zag het gisteren toevallig weer op televisie bij dat programma van Linda.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Laat die ouwe koeien maar in de sloot !!
En ja, het was een mooi gebaar van PSV.
Was jij niet diegene die vanmiddag nog zei dat Feyenoord beter was dan PSV?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1/10... Je bent echt zwaar gedaald in je troll-niveau
Die balletdanseres ik zou rakenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, zag het gisteren toevallig weer op televisie bij dat programma van Linda.
dat kijkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry, zag het gisteren toevallig weer op televisie bij dat programma van Linda.
Daar blijf ik bij & ik ben Feyenoord fanquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die vanmiddag nog zei dat Feyenoord beter was dan PSV?
Ja of recent over de moeder van Vilhenaquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
Hadden we maar een goede TDquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
hadden we maar goede trainer met deze selectie
Beetje hypocriet om daar nu over te gaan klagen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef H.FR het volgende:
2e seizoen op rij genaaid bij PSV uit, door Kuipers ook weer hè. Manmanman.
Waar haal je het lef vandaan om hier over te klagen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef H.FR het volgende:
Ach man, niet zeuren. Eerste helft hadden ze al een pingel moeten hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef H.FR het volgende:
3x op rij terecht. Dit was onterecht.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar haal je het lef vandaan om hier over te klagen?![]()
Je bent 3 wedstrijden op rij bevooroordeeld.
quote:
Omdat het zo is, klaar uitquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar haal je het lef vandaan om hier over te klagen?![]()
Je bent 3 wedstrijden op rij bevooroordeeld.
pieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppieppiepquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
LACHEWEKKEND
dit geven ze bij fjes niet eens een penaltie voor
Laatste 3 wedstrijden is Feyenoord ook bevooroordeeld dusjaquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
LACHEWEKKEND
dit geven ze bij fjes niet eens een penaltie voor
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef GGMM het volgende:
quote:
Je bedoelt bevoordeeld, denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden is Feyenoord ook bevooroordeeld dusja
dus was wachten totdat ze Feyenoord er eentje tegen konden geven om nietsquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
dat maakt het toch niet ineens wel een penalty?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo werkt het iddquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dus was wachten totdat ze Feyenoord er eentje tegen konden geven om niets
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM is de grootste kutuser van fok.
Vaak welquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat maakt het toch niet ineens wel een penalty?
Tegen Utrecht onterecht rood, tegen vambuur pingel onthouden.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM is de grootste kutuser van fok.
Nee, maar wel vermakelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat maakt het toch niet ineens wel een penalty?
Kazim, 0 schoten op doen, 0 kansen gecreëerd.quote:
Echt iedereen ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar wel vermakelijk.
Zeker om te zien hoe hypocriet nu iedereen doet terwijl diezelfde mensen de voorgaande weken hard juichte toen het in hun voordeel gebeurde.
Lol hou toch op manquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat dacht ik al, je hebt geen idee waar je over praat
Ja laten we maar gaan huilen als we een onterechte penalty mee krijgen. Want anders zijn we hypocriet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar wel vermakelijk.
Zeker om te zien hoe hypocriet nu iedereen doet terwijl diezelfde mensen de voorgaande weken hard juichte toen het in hun voordeel gebeurde.
Kramer idem dito zonder aanvoerquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kazim, 0 schoten op doen, 0 kansen gecreëerd.
Zo is dat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef RvLaak het volgende:
Jongens, laten we nu niet gaan zeiken op Kuipers. Hij fluit goed & heeft Feyenoord in de eerste helft goed geholpen door geen pingel tegen te geven... Die wél terecht was.
waar ontken ik dat? Probeer het nog eens.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lol hou toch op manZo werkt het gewoon vaak. Clkubs krijgen onterecht pingels mee en dan later tegen. Scheidsrechters zijn niet achterlijk.
Verdraai het nog meer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ja laten we maar gaan huilen als we een onterechte penalty mee krijgen. Want anders zijn we hypocriet.
Mooi verhaal.
Doordat je slechtere spelers hebtquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zo is dat.
Verliezen gewoon door tactisch falen van Gio.
De ratten komen hun hol uitquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:28 schreef bombmannl het volgende:
Echt vervelend die onterechte penalties
Dit jaar weer helemaal niks in 010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |