Onervarenheid van Gio?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:55 schreef TC03 het volgende:
Godverdomme zeg. Ik snap echt niet waarom er niet gewisseld wordt. Het gaat superslecht en je hebt een brede bank.
#GeelGod heeft ervoor gezorgd dat er ook niet eens zoveel anders mogelijk is met zijn fantastische aankopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Gio out
met 4 CBs beginnen, Immers en Kazim is vragen om ontslag
In ieder geval is hij volgens mij een commercieel succes.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die nooit gaat banken.
Op de 10 zou hij best nog wel nuttig kunnen zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die nooit gaat banken.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
In ieder geval is hij volgens mij een commercieel succes.
Ben je blij dat Rutten weg is die daar de koning in was, zet Gio de onbegrijpelijke opstellingen gewoon voortquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef Wicky15 het volgende:
De juiste spelers opstellen en op de goede plek is toch helemaal niet zo moeilijk?
Zeker. Op de flanken heb je echt helemaal geen kut aan 'm. Maargoed, dat weten wij allemaal maar dat weet Gio (nog) niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op de 10 zou hij best nog wel nuttig kunnen zijn
Omdat Toornstra het nog minder goed doet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:59 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet waarom hij Immers maar blijft opstellen. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |