Zelfs Vitesse heeft er meerquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
PSV speelt maar met één zelf opgeleide speler (Zoet). Ik vind dit een tikkeltje armoedig.
Brenet staat er gewoon in hoor (helaas).quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
PSV speelt maar met één zelf opgeleide speler (Zoet). Ik vind dit een tikkeltje armoedig.
Dit is een aardig alternatief.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'PSV domineert' als TT.
Davy en ik vinden het jammer dat ik het topic niet kon openen.
Jij zal wel balen nu ik weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'PSV domineert' als TT.
Davy en ik vinden het jammer dat ik het topic niet kon openen.
Ajax was al paar uurtjes geleden hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Seam het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens!
Uh...quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij zal wel balen nu weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.
Oja, vergetenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brenet staat er gewoon in hoor (helaas).
Er klopt iets niet aan deze zin.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij zal wel balen nu weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:33 schreef BB-King het volgende:
Prachtige goal van Feyenoord en PSV scoort helaas weer een intikkertje. Zonde!
Jij oktober mooi vindt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |