Ik kijk nu naar die stream. Al die reacties is leesvoer voor GGMM. Die zet ze allemaal op hun plekquote:
Alleen als Ajax speelt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er geen apart topic voor deze topper?
KANJERLULquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:36 schreef GGMM het volgende:
De wedstrijd eindigt in 1-1
U hoorde het hier als eerst.
En een Duits accent, voor de volledigheidquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:37 schreef Enchanter het volgende:
Die Cocu mist alleen nog een klein snorretje
GGMM, Davy, Rickert en ik gaan zometeen juichen voor Louis.quote:
Ik ga gewoon PSV-Feyenoord kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rickert en ik gaan zometeen juichen voor Louis.
Eerst riep je steeds dat Feyenoord gaat winnen :Squote:Op zondag 30 augustus 2015 16:36 schreef GGMM het volgende:
De wedstrijd eindigt in 1-1
U hoorde het hier als eerst.
en wat ga je doen bij een gelijkspel?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord wint ga ik het PSV-topic trollen. Als PSV wint ga ik het Feyenoord-topic trollen.
WAT EEN PERFECTE DAG
Allebei trollenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
en wat ga je doen bij een gelijkspel?
Dat was om jou mad te krijgen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst riep je steeds dat Feyenoord gaat winnen :S
Kan niet wachten. Helaas wordt het gelijk, ik heb namelijk gisteren al 1-1 voorspeld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord wint ga ik het PSV-topic trollen. Als PSV wint ga ik het Feyenoord-topic trollen.
WAT EEN PERFECTE DAG
Hahaha jij haalt daar als 30-jarige je plezier uit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
WAT EEN PERFECTE DAG
Hij speelt niet voor niets bij PSV...quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:39 schreef Tyron het volgende:
jezelf blesseren in de warming up
dan kan je er dus echt helemaal niets van
Duh, wie niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha jij haalt daar als 30-jarige je plezier uit.
Ik denk nog genoeg 30-jarigenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, wie niet.
Iedereen die ontkent daar plezier uit te halen is hypocriet.
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:44 schreef De_Kaas- het volgende:
Zou iemand me pls een link naar een live-stream van PSV-Feyenoord willen dm'en (die het doet op de telefoon)?
Moest jij er niet heen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het kolkende Philips stadion spat van mijn scherm.
Gebruik de app Puffin en zoek een streamquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:44 schreef De_Kaas- het volgende:
Zou iemand me pls een link naar een live-stream van PSV-Feyenoord willen dm'en (die het doet op de telefoon)?
En geen enkel schot vanuit open spelquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Al 3 penalty's benut. Wat een topspeler
Het is op FOK! toch "sjanant"?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:46 schreef GGMM het volgende:
Die scrum vinden Cavaliers en ik behoorlijk genant.
Wie?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:47 schreef mabo11 het volgende:
Speelt die droeftoeter al 100 wedstrijden bij PSV hahahaha
En terecht...quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen bij de KLB-generatie.
Daar distantieer ik mezelf van.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-0
Ik snap niet wat JR er mooi aan vindt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:47 schreef GGMM het volgende:
Wat een lelijke uittenues heeft Feyenoord toch.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:44 schreef Coco98 het volgende:
Nu die zure Sked nog en we zijn bijna compleet.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:47 schreef GGMM het volgende:
Wat een lelijke uittenues heeft Feyenoord toch.
Oneensquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Het uittenue van Ajax is mooier dan het uittenue van Feyenoord.
eensquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Kopsterk is viesdikquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef Kopsterk het volgende:
Succes met het modereren van dit ongetwijfeld kolkende topic.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:51 schreef Vermecelli het volgende:
Straks komt de Kuyt pingel, dus PSV moet 3x scoren.
Ik ben er nog niet uit wat voor Ajax nu het gunstigste is vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:52 schreef hafcfan het volgende:
Straks gaat Feyenoord nog echt meedoen om de titel
de nieuwe beckenbauer zei hugo borst nogquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:52 schreef Merkie het volgende:
Bruma heeft echt niet de motoriek van een professioneel voetballer.
bedankt renéquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
Het is 'erbij'. Niet 'er bij'. Zonder spatie dus.
overkomt mij ook vaakquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef Tyron het volgende:
ik heb honger maar het is nog te vroeg voor avondeten
madquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hhahahahha teringboeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruma hondekop
![]()
watermeloen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef Tyron het volgende:
Pak chips.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef Tyron het volgende:
ja heb ook nog wat kaasblokjes liggen voor in de avondquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gewoon eten maken en rond 9 uur nog flink wat cruesli erin gooien.
Ga ik niet kijken, ik volg de wedstrijd.quote:
Dan bewaar je hem toch lekker voor in de rust?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga ik niet kijken, ik volg de wedstrijd.
Maar je post ook in dit topic.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga ik niet kijken, ik volg de wedstrijd.
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan bewaar je hem toch lekker voor in de rust?
Achenteh heeft 9237x balverlies geledenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd even aandachtig gekeken maar ik vond het wel enorm slordig.
Die defensie van Cambuur kan echt niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Achenteh heeft 9237x balverlies geleden
Bal diep > 100% kansquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die defensie van Cambuur kan echt niet.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef Slaro het volgende:
die tackle op De Jong is gewoon een strafschop normaal gesproken.
Newcastlequote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Voor wie zou Wijnaldum nu zijn ?
madquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef Slaro het volgende:
Als Feyenoord de hulp niet krijgt van de scheids dan wel van de tegenstander![]()
, treurig, overigens ook van de scheids want die tackle op De Jong is gewoon een strafschop normaal gesproken.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef Slaro het volgende:
Als Feyenoord de hulp niet krijgt van de scheids dan wel van de tegenstander![]()
, treurig, overigens ook van de scheids want die tackle op De Jong is gewoon een strafschop normaal gesproken.
Hij hoopt voor de spelers op de mat dat PSV wint maar zijn jeugdliefde is Feyenoord zei hij eerder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Voor wie zou Wijnaldum nu zijn ?
Een boertje die het niet kan hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:59 schreef Slaro het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hhahahahha teringboeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bruma hondekop
![]()
Deze jongen is wel een gangsterquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Een boertje die het niet kan hebbenhahahahhahaahhahaha
Ach en davy maakt zich weer druk om wat 12-jarige posten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Deze jongen is wel een gangster
rektquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Net thuis. Wat een kut wedstrijd!! Ado is weer terug bij af
Pauper in elk opzicht.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Vermecelli het volgende:
Lestienne is ook een pauper aankoop zeg
Arenavreesquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
druk?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach en davy maakt zich weer druk om wat 12-jarige posten.
Het zal ook nooit veranderen
Fijn dat jij steeds met het laatste nieuws komt in dit topic.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen is De Bruyne --> Man City officieel.
En wij in topvorm over 2 wekenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zat je in de arenaquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jonge jeweettoch, ik chill hem hier man.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Deze jongen is wel een gangster
ja morgen ook nog en daarna wordt het kouderquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik uh..
Pfew het is echt warm vinden jullie niet?
Ik vond jullie tegen Twente echt goed. Valt nu toch wat tegen. Dus moet lukken. Kan er nog iemand gratis mee dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO wint nooit van Heracles...
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Slaro het volgende:
Waarom kopt De Jong hem niet gewoon op goal zeg.
Er zaten veel meer Hagenezen in de Arena vandaag. Haalde ze er zo tussen uitquote:
Kan je nagaan dat i mijn foutieve rekensom niet één seconde in twijfel heb getrokken aan de hand van je gedrag.quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Merkie het volgende:
Redelijk laag niveau tot nu toe. PSV probeert druk te zetten om de 0-1 snel weg te poetsen, maar eigenlijk kunnen ze allebei de bal niet langer dan 10 seconden in de ploeg houden.
Nee kan wel korting voor je regelen maar dan kunnen we niet samen in het vak waar ik altijd zitquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond jullie tegen Twente echt goed. Valt nu toch wat tegen. Dus moet lukken. Kan er nog iemand gratis mee dan?
Nee man, hij is veel beter dan Van Beek!quote:
Oke, en nu?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat i mijn foutieve rekensom niet één seconde in twijfel heb getrokken aan de hand van je gedrag.
Das wel jammerquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee kan wel korting voor je regelen maar dan kunnen we niet samen in het vak waar ik altijd zit
Kom op het is nu wel leuquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die hun zi
Ik snap sowieso niet dat Feyenoord op basis van de aankopen plots kampioenskandidaat zou zijn. Kuyt is wel een versterking, de rest zijn gewoon modale eredivisiespelers.quote:
Lekker bezig ja. Twente mag jullie plek van vorig jaar innemen, nemen jullie de plek waar Twente doorgaans thuis hoorde over.quote:
Elia is meer dan dat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Feyenoord op basis van de aankopen plots kampioenskandidaat zou zijn. Kuyt is wel een versterking, de rest zijn gewoon modale eredivisiespelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |