Netflix is tot seizoen 3, we zijn halverwege seizoen 5. Dus 1,5 jaar qua productie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:56 schreef Dennis_N-V het volgende:
Welk seizoen draait nu op tv?
Ik kijk vooral via Netflix, dus vraag me af hoever ik achterloop.
Netflix Nederland wordt door productiemaatschappijen zoals de tv-zender USA Network gezien als een landelijkr televisiezender zoals FOX of RTL dat bijvoorbeeld zijn. Daarom verschilt het per land welke rechten ze hebben, want volgens mij kan je alle episodes tot S05E10 zien op Netflix USA na de uitzending op televisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef Dennis_N-V het volgende:
Offtopic:
Niet fair dat je extra betaald,terwijl niet alle seizoenen online staan
Ontopic:
De rode draad is wel dat Mike elke keer research doet en vaak de sleutel tot succes heeft. Ik hoop dat dit gaat veranderen na 2 seizoenen. Anders wordt het wel erg eentonig. Desalniettemin maken de karakters het wel leuk om naar te kijken.
Seizoen 5 heeft mid-season stop & gaat in januari 2016 weer verder!quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Is E10 de laatste dit seizoen? Die moet ik nog zien
ja zoals altijd dus 10 is nu de laatste?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:47 schreef t_igger het volgende:
[..]
Seizoen 5 heeft mid-season stop & gaat in januari 2016 weer verder!
jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja zoals altijd dus 10 is nu de laatste?
Voor nu wel de laatste aflevering, niet de laatste aflevering van seizoen 5quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja zoals altijd dus 10 is nu de laatste?
Ik vind de terugkeer van Daniel Hardman beetje jammerquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef Dennis_N-V het volgende:
Ontopic:
De rode draad is wel dat Mike elke keer research doet en vaak de sleutel tot succes heeft. Ik hoop dat dit gaat veranderen na 2 seizoenen. Anders wordt het wel erg eentonig. Desalniettemin maken de karakters het wel leuk om naar te kijken.
Franklin & Bash gezien?quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:41 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goede vervanger voor Suits? Half jaar zonder
of hij is gearresteerd voor iets anders :pquote:Op dinsdag 10 november 2015 22:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Je kan stemmen op de USA site over wie Mike gesnitched zou hebben.
http://www.usanetwork.com(...)utm_source=instagram
Valt mij op hoeveel mensen denken dat Trevor, Rachel's moeder of Claire het gedaan hebben. Dat terwijl Daniel Hardman of Jack Soloff het ook gedaan kunnen hebben na de verloren eindstrijd tegen PSL, en die twee "files" die Jack uit moest voeren van Daniel.
Regisseur heeft via Twitter bevestigd dat dit over het uitoefenen van rechten zonder titel gaatquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of hij is gearresteerd voor iets anders :p
ooquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Regisseur heeft via Twitter bevestigd dat dit over het uitoefenen van rechten zonder titel gaat
Help me even..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:07 schreef Ashqelon het volgende:
Morgen word het seizoen weer hervat dus overmorgen rond een uur of vier is de nieuwste aflevering hier te zien.
Wat Mike betreft denk ik dat hij zich redelijk snel uit de situatie weet te redden en alles weer vrij snel naar de status quo gaat net als die keer met Jonathan en die keer met Louis etc..
Jammer want ondanks dat ik de serie top vind heeft het veel meer in z'n mars maar er worden te weinig risico's genomen.
Klopt, Episode 5.10 'Faith'.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Help me even..
Was de laatste aflevering halverwege seizoen 5?
Ja, heb 'm zeker gezien. In mijn herinnering was dat alleen de laatste aflevering van het seizoen. Dus ik vond het vreemd dat er overmorgen weer een aflevering is, aangezien seizoen 6 pas in juni begint.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Klopt, Episode 5.10 'Faith'.
Heb je hem al gezien? Was naar mijn mening één van de beste afleveringen ooit van Suits.
Puur qua uiterlijk, Dana Scott > Donna Paulsen.quote:
Had van Rachel toch minimaal een gifje van haar goddelijke achterwerk verwacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:54 schreef vinnypassy het volgende:
We kunnen ook gewoon ff plaatjes posten ipv een beetje te lullen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:57 schreef Magic_Twisty het volgende:
[..]
Had van Rachel toch minimaal een gifje van haar goddelijke achterwerk verwacht.
Heel goed gezig!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan Jenny ook nog maar even![]()
[ afbeelding ]
Eurotrip, je kent je klassiekers dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef shiznuts het volgende:
Well, as long as 'Scotty doesn't know, that Donna and me, do it in my van every sunday!'.
''You win some, you lose some, it's all the same to me''quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef shiznuts het volgende:
Sometimes you win, sometimes you pose.
34, die foto is een paar jaar oud dus ze zal daar een jaartje of 31 a 32 zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die eerste vind ik echt niks aan.
Maar zij is ook niet heel jong meer, toch?
De foto of over het algemeen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die eerste vind ik echt niks aan.
Maar zij is ook niet heel jong meer, toch?
Denk inderdaad ook dat hij aan het eind van dit seizoen weer op vrije voeten is en seizoen zes het laatste sezoen zal zijn waarin ze alle losse eindjes aan elkaar knopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:08 schreef Vermecelli het volgende:
En uiteindelijk blijkt de grote cliffhanger van afgelopen zomer toch niet zo groot te zijn. Nog 2 afleveringen en dan is Mike weer definitief op vrije voeten.
Prima nieuwe episode trouwens, mooi hoe Mike die Jack nog even klem zet zodat Harvey weer ongestoord aan het werk kan
Maar wat dan? Ook al bewijzen ze dat hij onschuldig is, er zal denk ik altijd iemand zijn die het wil uitzoeken en achter hem aan zit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:08 schreef Vermecelli het volgende:
En uiteindelijk blijkt de grote cliffhanger van afgelopen zomer toch niet zo groot te zijn. Nog 2 afleveringen en dan is Mike weer definitief op vrije voeten.
Prima nieuwe episode trouwens, mooi hoe Mike die Jack nog even klem zet zodat Harvey weer ongestoord aan het werk kan
Niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Maar wat dan? Ook al bewijzen ze dat hij onschuldig is, er zal denk ik altijd iemand zijn die het wil uitzoeken en achter hem aan zit.
IMO loopt het verhaal een beetje dood hierna. Maar wie weet wat ze nog uit de kast halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:25 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezienI know, maar toch denk ik ondanks dat dat er lui achter Mike aan blijven zitten, nu hij eenmaal verdacht is. Ook al lossen ze het straks op en blijkt hij onschuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tsja, Robert Zane weet het nu natuurlijk ook. Daar kunnen ze ook nog wel wat mee.
En de kans op stomende seks tussen Harvey en Donna wordt nu weer groter. Ook niet vervelend.![]()
Vond ik ook. Waren ook veel interessanter. Verhaaltechnisch is Suits dan ook een ontzettend zwakke serie waarbij alles op een soort treinrails verloopt; iets gebeurt, vervolgens een tegenreactie, en dat volgt dan op elkaar, steeds weer. En de uitkomst is steeds bekend. Harvey wint, Mike en hij zijn altijd een koppel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
Begint wel een zeik drama te worden zeg. De eerste paar seizoenen met case of the week afleveringen met een kleinere algemene verhaallijn vond ik veel leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met behulp vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was niet blij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:43 schreef madeliefff het volgende:
Hoe reageerde de vader van Rachel eigenlijk op het bedrog van Mike? Ik moet dit seizoen nog kijken maar wil alles vast weten
Rachel had hem gebeld, zonder dat de rest dat wist, om hem te gaan verdedigen. Hij wilde in eerste instantie volgens mij wel helpen, maar alleen als Mike tegen Harvey zou getuigem. Dat was Mike niet van plan, dus toen is hij boos weg gegaan.quote:
thanx.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
Rachel had hem gebeld, zonder dat de rest dat wist, om hem te gaan verdedigen. Hij wilde in eerste instantie volgens mij wel helpen, maar alleen als Mike tegen Harvey zou getuigem. Dat was Mike niet van plan, dus toen is hij boos weg gegaan.
Hij heeft uiteraard nog tegen Rachel gezegd dat zij hem moet verlaten.
Sheila heeft hem verraden aan de hand van een kranten artikel gemaakt op verzoek van Harvey's nieuwe secretaresse. Dat is de laatste twee afleveringen veelvuldig naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:05 schreef Katoenplukkert het volgende:
Dan te bedenken dat wie Mike heeft verraden het spannendste moment was... na het kijken van de laatste episode is dit nu nog spannender geworden!
Dat weet ik. Elke donderdagochtend haal ik de laatste episode naar binnen, is een beetje een teruggekeerde routine gewordenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Sheila heeft hem verraden aan de hand van een kranten artikel gemaakt op verzoek van Harvey's nieuwe secretaresse. Dat is de laatste twee afleveringen veelvuldig naar voren gekomen.![]()
Eerder spannend wie ze nog meer hebben gevonden, maar tenminste Trevor dus.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:33 schreef chriztiaan het volgende:
[..]Dit is toch gewoon het USA topic? Hier wegblijven dan
USA topic of niet, ik loop sowieso achter. Was gewoon niet handig om dit topic door te kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dit is het USA topic, niet de RTL- of Netflix-topic.
Seizoen 6 is bevestigd jaquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:37 schreef De-Hamster het volgende:
Leuke wending krijgt het seizoen. Ik ben benieuwd hoe ze het seizoen gaan schrijven. Een wending dat alles weer goed komt lijkt mij sowieso niet meer mogelijk. Ik denk dat Pearson-Spector-Litt eigenlijk als enige mogelijkheid heeft om helemaal failliet te gaan. Of op zijn minst in sterk verkleinde vorm verder te kunnen. Ze worden in de wereld totaal niet meer serieus genomen en krijgen geen talentvolle aanwas meer.
Is er al iets bekend of er een volgend seizoen komt? Want anders zie ik hen ook wel dit seizoen gebruiken om de ondergang van Pearson-Spector-Litt te schrijven.
Ik kan me haast niet voorstellen zat de situatie zo'n bedrijf enorm kan schaden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:36 schreef shiznuts het volgende:
Met al die sleezy tricks die zij uithaalt, lijnen die ze overschrijdt en dat spioneren... dan krijg je haar toch zeker wel van de zaak gegooid?
Maar al gaat 'ie nog vrijuit. The damage is done, lijkt me? Image geruïneerd, klanten reeds weg?
Dan eerder een Mike is the new orange is the new black.
Ik denk dat iedere tegenpartij van iedere zaak daar anders over zal denken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen zat de situatie zo'n bedrijf enorm kan schaden.
Het zal effect hebben op het imago van het bedrijf. Ja. Maar er werken toch nog steeds dezelfde advocaten? De advocaten hebben soms al een jarenlange vertrouwensrelatie opgebouwd.
Bovendien gaat het niet om een werknemer die allerlei zaken heeft verpest en klanten heeft benadeeld. Hij heeft juist veel goede dingen gedaan.
De vraag is denk ik niet of Mike vrijuit zal gaan want, dat staat zoals je zelf al aangeeft vrijwel vast maar eerder wanneer en hoe Mike precies vrijuit zal gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:21 schreef De-Hamster het volgende:
En laten we eerlijk zijn, we weten allemaal dat Mike toch wel vrijuit zal gaan.
Ja precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:34 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
De vraag is denk ik niet of Mike vrijuit zal gaan want, dat staat zoals je zelf al aangeeft vrijwel vast maar eerder wanneer en hoe Mike precies vrijuit zal gaan.
Vraag me ook af wanneer Forseman er achter komt dat Harvey nog gewoon werkt en wat zijn reactie daarop zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |