Wat was eigenlijk het moment dat jij groot fan bent geworden van Nick?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nog geen Nick van der Velden
Ik keek laatst een fragment van Paul van Gorcum met die debiel.quote:
En jij vindt de lama's grappig dus jouw standaarden liggen bedroevend laag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek laatst een fragment van Paul van Gorcum met die debiel.
Wat ergerde ik me dood aan dat stuk vreten zeg.
Einde bericht
Ik heb stiekem alleen zijn 2-0 gezienquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij?
Dan ben ik reuzebenieuwd naar jouw oordeel!
Dit deed erg veel pijn inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paxcon is dankzij mij wel geld verloren dus je neemt een risico
De Lama's zijn dan ook heel grappigquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij vindt de lama's grappig dus jouw standaarden liggen bedroevend laag.
ADO is ook één van de weinige ploegen waar het centrale duo opgeteld een IQ van onder de 70 heeft.quote:
Zwarte piet?quote:
Ik probeer Roda wel altijd te ontwijken, dus moet goed komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paxcon is dankzij mij wel geld verloren dus je neemt een risico
Het moment dat ik iets nog mooiers zag dan mijn eigen spiegelbeeldquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk het moment dat jij groot fan bent geworden van Nick?
#blacklistquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen had genoeg kansen om het uit te bouwen in de eerste helft, de klootzakken.
Het zou GGMM sieren toe te geven dat hij hier keihard gedisst is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem alleen zijn 2-0 gezien.
Maar je kan niet ontkennen dat ik hem heb zien spelen.
HAHAHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |